-not babam tarafındandı...ben nasıl bir salağım ya...neden Serkan'dan olduğunu düşündüm ki?! O ne beni seviyor ne başka bir şey...hatta belki nefret bile ediyordur. Notta babam "yarın sabah toplantı var ve toplantıdan önce evimize gelmeni isterim,sinirlisn anlıyorum ama senden son isteğim". Neden veda eder gibi konuştu ki...anlayamadım. Son isteğim demişti ki eminim son olmaz,yani umarım. Kesinlikle yapacaktım bunu.
-tüm günüm bu nota düşünmekle geçmişti. Neden Serkan getirmişti...neden onun bana yazdığını sandım...neden ben bu kadar salağım! İstemiyorum artık...ne serkanı ne babamı ne de kaanı...kendimi istiyorum. Kendim olmak istiyorum,özgürce yaşamak istiyorum! Bundan sonra artık eski eda yok...bitti herşey ... herkesle de iyi davranacağım ama zamanında sert,kaan olsa bile. Kaanla aslında kendi iyiliğim için de iyi davranacağım.Yeter artık...her insan istediği gibi yaşamaya hakkı var! Kalkıp mektubu yaktım ve salona dönüp televizyon seyretmeye başladım.
-bu sırada evin kapısı açıldı ve kaan içeri girdi...
Kaan | naber hayatım...nasılsın naptın!
Eda | hiç canım televizyon izledim.
-kaan hemen yanıma geldi telaşlanarak ve şaşırmış halde;gözlerime baktım ve 'ne var!' Gibi bir bakış attım!
Kaan | sen bana canım mı dedin!
-anlamayarak baktım ona ve "ee ne var bunda dedim!"... biraz gözlerime baktı sonra elini alnıma koydu;ateşimi ölçüyordu salak...elini ittim!
Eda | saçmalamayı kes kaan...depoya nolmuş?!
Kaan | şerefsizin biri depoyu basmış...tüm paraları yakmış... hırsız olsaydı kendine alırdı yakmazdı ama benim zarar görmemi istiyor belli ki de...sen iyi olduğuna emin misin?!
Eda | eminim kaan...sen nasılsın...yorgun görünüyorsun
Kaan | ya öyle kalksana bana bir yemek-
-kaşlarımı çatarak gözlerimi gözlerine diktim. Korkmuş olacak ki lafını kesti ve hemen değiştirdi lafını...hani araba kullanırken yanlış yere döneceğin sırada hemen yolunu değiştiriyorsun ya,aynen öyle olmuştu. Yüz ifadesini görmeyen çok şey kaçırmıştı...gülmemek için ne kadar kendimi zor tutsam da oyunumu bozmadım.
Kaan | ben yorgunum...yatacağım, yarın toplantı var sende hazırlan ki gidelim...
Eda | tamam ama benim toplantıdan önce ufak bir işim var ondan sonra gelirim...
Kaan | izin v-...
Eda | izin isteyen yok...kaçmam merak etme.
-şaşırmıştı ama engel de olmadı...bildiği bir şey vardır kesin...kokusu da yakında çıkar. Odasına gidip yattı bende biraz daha televizyon izlemeye karar verdim ama keşke izlemeseydim. Bir film izledim. Baş karakterler çok büyük bir aşk aşıyorken evlenecekken,tam düğünden kaç saat önce adamın işi çıkıp italyaya gider. Adamın uçağı düşer ve iki aya kadar hiç bir izini bulamazlar. Adam yine döner ama eski sevgilisiyle. Kadını bile hatırlamıyordu. Kadının kalbi paramparça olduğuna rağmen oyun oynamıştı ve başka biriyle ilişkiye girme rolünü oynuyordu. Tam adam hatırlayacakken elektirikler kesildi. Bende karanlıktan pek hoşlanmadığım için koltukta uyudum. Uyurken de filmi düşündüm. Ne kadar kadının çektikleri benim hikayeme benziyor ya. Bunu düşünürken aklıma pis bir pilan geldi. Bende bu kadın gibi yapsam acaba hatırlar mı ki?! Heyecanladım gece gece ama uyudum ki,yarından itibaren bu oyunu oynayım.
Sabah~9
Şimdi toplantı yolundayım...yani başlangıçlar bekliyor beni...ve bende eskiden daha güçlü döndüm...elimde de daha fazla güç var ve kimse artık beni ezemez.
Serkan'dan
-yaklaşık toplantının başlama sanatından yarım saat geçiyor ama henüz ne eda var ne babası;saçma bir kural var ki,eğer masanın tüm üyeleri olmazsa biz toplantıyı iptal etmeliyiz yani toplantı başlayamaz...herkeste gergin bişey oldu mı diye...kaan da çok gergin,aman aman...merak ediyor nişanlısını. Ben bu gereksiz şeyleri düşünürken toplantı odasının televizyonu açıldı ve bir görüntülü arama başldı...kim aradı diye sorarsanız nihat bey;Nihat | herkese merhabalar...biliyorum toplantı saati geçmiş ama önemli bir konu var. Masanın başında bugüne kadar ben vardım ama ben gidiyorum...
-herkesin sesi çıktı...nasıl yani...gerçekten gidiyor muydu!
Nihat | ama benim yerime başka biri gelecek...
-kaana baktığımda sinirinden kıpkırmızı olmuş yumruğunu sıkıyordu.
Nihat | hisselerimi devrettim...sizin tanıdığınız biri merak etmeyin...herkesten tüm yaptıklarınız için teşekkür ediyorum ve hoşçakalın...bu arada masanın yeni patronu geldi.
-son cümlesi görüntülü aramanın sonlandırılmasıyla bir oldu...herkesin bakışları kapıya yöneldi.
Geleni merak ederseni... Eda yıldız!
...
Yüz yıl sonra yeni bölüm😝😂
Ovvv havalı bitiş.😬
Sizce bundan sonra nolacak?!
Arkadaşlar hala sınır dolmamış...artık ne yapmam gerek bilmiyorum ama artık uzun bölüm yazmayacağım...hiç bir kitabima...çünkü hem kitap çabuk biter hem emeğimin karşılığını alamıyorum.🙂
Sınır: 70 oy
Ben yine koydum (dolmayacağını bile bile🙂)
Yazım hatası varsa kusura bakmayın 👻
Başka kitapların bölümü da yakında gelir...azizenin oyları biraz daha artsın bölüm gelecek💜ama uzun olmaz,sebebini de söyledim!
Neyse...öpüldünüz💖bye🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Protector
Mystery / ThrillerBir mafyanın koruması...bir korumanın ve mafyanın aşık olmak hikayesi...! +18