6:45 ~ Akşam-Hazırlanmıştım,siyah,uzun boylu elbisemi giymiştim. Sadece iş için gittiğim yerlerde bunu giyerdim.topuklu ayakkabılarımı elime alıp merdivenlerden sessizce indim. Kapı kolunu çevirdim ve tam kapıyı açacakken...
Serkan | Nereye Eda hanım?!
-Öff,bu duşta değil miydi ya?! Önüme bana dik dik bakan serkanı görüyorum. Yine gereksiz bir koruma. Ama önceki korumalarımdan da iyi biri. Babam bana koruma alıp evine gönderiyor;bana birşey olmasın diye...ama ben koruma istemiyorum!
Eda | cehannemin dibine
-Sessizce söyledim,dişlarımı birbirine sıkarak. Gıcık olmuştum,yine beni yakalanmıştı.
Serkan | efendim?!
Eda | yok bişey...emm...ben alışverişe...
-Lafımı uzatamadım, çünkü lafıma kesti.
Serkan | hiç ama hiç yalan söylemeye kalkmayın,çünkü alışverişe gitmek isterseniz bu kıyafetlerle gitmezsiniz bir ; iki,bana söylerdiniz...
-Doğru söylüyor;alışverişe bu kıyafetlerle gidilmez ve alışverişe ne zaman gitmek istersem ona söylerim.ah eda ya ah.
Eda | tamam yakalandığıma göre söylerim artık...bak serkan benim bir düşmanım var masadan...Adnan...biliyorsun zaten;onun bu akşam bir partisi var gece vaktinde o partide mallarini Başka birini satacak ve bunu masanın haberi olmadan yapamamalı. hele benim babam masanın patronuyken ondan izin almaması çok kötü ve bu yasal.araştırdım anladım; kızıyla biz bir zamanlar çok yakın arkadaştık ondan anladım;konuşurken söyleyeverdi. zaten toplantıda biraz garip konuşuyordu sen bana ses kayıtları dinlettirdiğinde... Yani öyle başka bir şey yok ve şimdi senin de bundan haberin olmuşken...git üzerini değiştir benimle geliyorsun çünkü sana ihtiyacım olacak
Serkan | Anladım tamam; neyse söylemicek olsaydınız da ben gelirdim... Üstümü değiştirip geliyorum...
-Başımla onayladım. Beklemeye başladım. İki dakika sonra takım elbisesiyle geldi kapıyı açtı ve kapıdan çıktı. Sanki biraz soğuk davranıyordu. Sankş sinirliydi. Her zaman bana kapıyı tutup geçmemi bekliyordu ondan sonra kendisi çıkıyordu...arabaya bindik ve yola koyduk. O sırada ben telefonumla ilgileniyordum,o da güneş gözlüğünü düzeltiyordu... çok sessiz kalmıştık;bende sessizliği bozdum.
Eda | senin neyin var?!
Serkan | neyim varmış?!
Eda | Çok soğuk davranıyorsun sanki bir şey olmuş seni çok üzen şey.
Serkan | düşünseniz bence anlarsınız... Ama siz kendinizi yormayın ben söylerim... ben size ne yapıyorum? yani kötü bir şey mi yapıyorum? bilmeden,istemesizce...! çünkü siz ben sizin yanınızda iken ;hiçbir zaman ne mutlusunuz ne de benimle iyi davranıyorsunuz...!benim işim sadece sizi korumak,başka bir şey değil ! ben de sizin bu huysuzluğuunuzu çekmek zorunda değilim...
Eda | serkan yani ben...
Serkan | bir şey demenize gerek yok eda HANIM...
-Hanımı biraz bastırarak söyledi...söyledileri beni çok üzdü ama maalesef düşündükçe doğru söylediğini anlıyorum. Haklıydı... hiç bir şey söylemedim ve partiye gelmemizi bekledim...gelince içeriye geçtik ve salona gitmeden hemen Adnanın odası olan kata gittik. Kapısına geldiğimizde hiç bir koruma yoktu...ilginç ve tuhaf geldi bana! Biraz daha ilerledim ve kulağımı kapıya yasladım ve onlara dinlemeye başladım...Bir tek Adnanın sesi geliyordu konuşurken...
Adnan | evet efendim,sizin mallarınızı bu akşam deponuza gönderiyorum...
-Sonraki adamın sesini duyunca çok ama çok şaşırdım... bu benim babamın en büyük düşmanıydı... Ahmet Karadağ
Ahmet | tamam , ama eğer yetişmezse ölürsün
Adnan | yetişir efendim yetişir
-Bide efendim diyor pislik; ben birtek benim düşmanım olduğunu zannediyordum andanın,hepimizin düşmanıymış demek ki.
-onuların sesleri gitgide yakınlaşıyordu,kapıdan çıkacaklarını anladığımda hemen yanımızdaki odaya kendimizi kapattım,oda değilmiş de lavaboymuş...ve kapıyı kitledim...serkan bana anlamasızca bakıyordu;diğer odanın kapı sesini duyduğumde serkana baktım...serkan henüz birlikte lavabo girme şokunu atlayamamıştı; yüzündeki bakışı : "sen napıyosun yaa?!" Diye ifade ediyordu;-birden bana baktı ve yüksek sesle şikayet etmeye çalıştı...
Serkan | EDA HANIM SİZ N...
-Susturması için elimden geleni yapmalıydım çünkü onun sesini herkes tanır. Onun sesi o kadar özel o kadar etkileyici ki...neyse; yapacak bir şey yoktu ve bende hemen serkanın dudaklarına yapıştım...
...
EDAAAA PATLATTI BOMBAYI
İki dakika önceye kavga ediyordunuz ...
Sonrasını da biz bilemeyiz artık!😏;Partida falan...😂
Ben🤝 yeni bölüm için patlamak
Sınır: 30 oy | 30 yorum | 100 okuma sayısı
Hem arkadaşlarınıza kitap yeni olduğu için;tanıtın...!Kaçış ve one shot kitaplarıma da destek olun;)
Sınır dolana kadar ✌️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Protector
Mistero / ThrillerBir mafyanın koruması...bir korumanın ve mafyanın aşık olmak hikayesi...! +18