❝ Kendini beğenmişlik ve yalanlar, çok güzel ölümcül maskelerin ardına gizlense ve hatta bunlar bir hap olsa; insanlar bu ilacı içmek için birbirleriyle yarışır.
Çünkü insanoğlu genellikle gerçeği görmek istemez.❞
Şişe çevrildi.
Cevap kısmının Felix'te durması ile gözler Ryujin'e çevrildi.
Hiç düşünmeden, "Cesaret." dedi, Felix. Herkes 'oo' tarzında sesler çıkarırken, Ryujin, aklına gelen şeyi söyleyip söylememek konusunda tereddüt ediyordu. Sonunda söylemeye karar verdi, nasıl olsa yapamayacaktı.
En azından Ryujin öyle sanıyordu.
"Aramızda, en güzel kızın kim olduğunu düşünüyorsan; onu öp."
Diğerlerinden; 'Yuh!', 'Yapmaz ki.', 'Ryujin, delirdin mi?' gibisinden konuşmalar yükselirken, Felix kendinden emin bir şekilde gülümsedi.
"Pekala." diyerek bağdaş kurduğu yerden hafifçe doğruldu. Ryujin, nedensizce heyecanlanmıştı. Felix'in, kendisini öpeceğini düşünüyordu. Eğer yaparsa, bu ilk olmayacaktı sonuçta.
Ama hayır.
Felix, başta Ryujin olmak üzere herkesi şaşırttı.Yanında oturan Yeji'ye yaklaştı, elini ensesine götürerek genç kızın dudaklarına kapandı. Gözler kocaman açılırken, Yeji'nin de onlardan farkı yoktu. Felix, baş parmağını Yeji'nin yanağında gezdirirken, onu tutkuyla öpmeye devam etti, sanki orada başka kimse yokmuşcasına.
Diğer şaşkın bakışların aksine, Ryujin korkunç bir öfke ile bakıyordu bu manzaraya.
Kendisine lanet okudu böyle bir şey istediği için. Ve tabii, bu durumu kıskandığı için.
Yeji ile aralarının açılmasına yol açabilecek kadar Ryujin için can sıkıcı olan bu durum, Felix'in keyfini son derece yerine getiriyordu.
Nerede misiniz?
Bir grup yirmililerin içinde.Burada; bolca kaos, heyecan, coşku, nefret, sevgi, saçmalık, korku, tuhaflık ve... Biraz da ihanet var.
Hoş geldiniz.
|İthaf|
yokorunaHeyo, mekanın acı ama tatlı Vasabi'si geldi ¬-¬
Asla yayımlamak gibi bir düşüncem yoktu ama Aksel sağ olsun ikna etti :)
Çok uzun bir kurgu olacağını sanmıyorum fakat bol kaos bizi bekliyor ¬,¬
Prolog ile birlikte iki bölüm daha yayımladım, diğerlerini de okumayı unutmayın~
Luv u all!
💋❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beggin You | ryulix
Fanfiction+15 Kendini beğenmişlik ve yalanlar, çok güzel ölümcül maskelerin ardına gizlense ve hatta bunlar bir hap olsa; insanlar bu ilacı içmek için birbirleriyle yarışır. Çünkü insanoğlu genellikle gerçeği görmek istemez. "Yalvarıyorum..." diye mırılda...