Profesör'ün anlattıklarını, kelimesi kelimesine not alsa da aklı asla derste değildi Ryujin'in. Zaten bu notları da Yeji için tutuyordu, okula gelmediği için. Kendisinin pek de ihtiyacı yoktu, konuya başka yerlerden çalışarak da vizelerini verebilirdi.
Yanındaki Yuna'nın sessizliği dikkatini çekti, asla susmayan kız dünkü olaydan beri adam akıllı konuşmuyordu. Yeji için üzüldüğünü anlayabiliyordu ama bu kadar sessizleşmesi tuhaf gelmişti Ryujin'e.
Onu dürttü.
"İyi misin?"Yuna iç çekti.
"Bok gibi görünüyor olmalıyım.""Biraz. Sorun ne?"
"Ders bitince anlatırım."
Ryujin kafasını salladı ve önüne döndü. Arkadaş grubundaki kimsenin keyfi yoktu doğru düzgün. Özellikle de kendisinin...
Bugün sırf şu videoyu çekeni bulmak için, daha doğrusu ondan videonun geri kalanını almak için gelmişti. Aksi takdirde yataktan kalkacak hali yoktu. Felix, onda derin bir yara bırakmıştı. Tüm enerjisini sömürmüştü. Zaten onun yüzünden zor zamanlar geçirirken, bir de dün ettiği laflar yaraya tuz basmak değil de ne?
Ryujin zeki kızdı.
Videoyu çekenin kim olduğunu biliyordu. En azından tahminleri o yöndeydi.Kang Ahra... Proje mevzusundan sonra Yeji'ye kinlendiğini gizleyemiyordu.
Ryujin, o gün kapıya baktığında birisinin kaçtığını gördüğünde haklıydı, gerçekten biri vardı orada ve yakalanma korkusu ile tüymüştü Ryujin onu fark edince. Fakat bu videoyu yayımlayacak kadar cesurdu.
Ya da aptallık ile cesareti birbirine karıştırmıştı...
Ders bitiminde Yuna ile bahçeye çıktılar, banklardan birine oturdular. Ryujin, Yuna'nın anlatacaklarını bekliyordu. Yuna derin bir nefes aldı.
"Şimdi ben dün bi' bok yedim, ama iyi mi yaptım kötü mü yaptım bilmiyorum. Yani... Hatırladıkça mutlu oluyorum aslında ama işte... Ay çok karışık!"
Ryujin gözlerini devirdi.
"Anlatacak mısın artık?""Ryuka, ben... Ben dün Kai'yi öptüm!"
Ryujin hayret dolu ifadesi ile tamamen Yuna'ya çevirdi bedenini, "N'aptın n'aptın? Yuna... Sen ciddi misin?"
Yuna dudak büzerek kafasını salladı, "Yaptım işte, öyle bi' anda."
"Şunu doğru düzgün anlat, nasıl oldu?"
"Şimdi; dün Yeji sakinleşemeyince Felix onu evine bıraktı ya hani, sonra hepimiz dağıldık. Ben de kafeteryaya ilerliyordum, Kai ile karşılaştım koridorda. Bana, Yeji'nin öyle bir şey yapmayacağını, ona inandığını söyledi. Düşünsene Ryuka, Yeonjun'un yakın arkadaşı olmasına rağmen Yeji'ye inanıyor! Tanrım, cennetten düşmüş bir melek falan mı bu çocuk?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beggin You | ryulix
Fanfic+15 Kendini beğenmişlik ve yalanlar, çok güzel ölümcül maskelerin ardına gizlense ve hatta bunlar bir hap olsa; insanlar bu ilacı içmek için birbirleriyle yarışır. Çünkü insanoğlu genellikle gerçeği görmek istemez. "Yalvarıyorum..." diye mırılda...