Final In The Wedding

1.6K 125 168
                                    

O Zaman Son Kez
💋

"Kadınların, kendilerine özgü karizmaları olduğuna inanıyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Kadınların, kendilerine özgü karizmaları olduğuna inanıyorum.

Her kadının, istediği kişiyi önünde diz çöktürebileceğine eminim. Genç bir kızken başlarlar buna; kıkır kıkır gülüşlerinin ardından minik cadılar yatar. Gözlerine iyice yakından bakarsanız o cadıları daha net görebilirsiniz. Şirin olduğumuzu sanarsınız ama her zaman evde erkekleri beklerken onlara yemek yapmakla meşgul olmayacağız.

Ellerimiz unla değil, pırlanta yüzüklerle kaplı olur.

Yani yüzümüzdeki tatlı tebessüme, eğer bizim için çok önemli bir insan değilseniz kanmayın. Bugüne kadar her istediğimi elde etmiş bir kadın olarak söylüyorum; benim için önemli birine her zaman en iyi yanımı gösteririm. Tersimi görenlere ise bol şans diliyorum ve müsaadenizle size yeni ilkbahar kreasyonumu tanıtmak istiyorum.

Az önce de bahsettiğim gibi, her kadının kendilerine özgü karizmaları vardır. Bu kreasyonumda 'kadın karizması' dediğimiz şeyi vurgulamak istedim. Çiçekli ve sevimli elbiselerden ziyade, gümüş zincirler ve siyah kotlarla da güzel bir ilkbahar geçirebiliriz.

Bu benim ilk koleksiyonum, ilk defa sadece bana ait tasarımlardan oluşan bir kreasyon sergiledim. Benim için ne kadar önemli olduğunu tahmin ediyorsunuzdur.

Bu süreç içerisinde bana her türlü desteği sağlayan Lee Jaehwa'ya çok teşekkür ederim. Kendisi benim için sadece bir patron değil, yol gösterici bir öğretmendir. Önümüzdeki sene mezun olacağım ve Lee Jaehwa ile birlikte son derece mükemmel tasarımlarla karşınıza çıkacağım."

Televizyon açıktı, Ryujin'in röportajının yayımlandığı kanal bu hafta bunu ikinci kez yaptığı için evdeki kimse televizyona dikkat etmiyordu çünkü daha önemli bir şeyle meşgullerdi. Ryujin birçok tebrik mesajı ve çiçekler alalı üç gün olmuştu zaten. Tüm magazin onu konuşuyordu. Sadece... Şu an televizyonda olması sinir bozucu bile sayılabilirdi. Çünkü dört kız oradan oraya koşuştururken televizyonun sesi araya karışmaktan bıkmıyordu!

Düğün günüydü, Ryujin'in evinde BÜYÜK bir karmaşa vardı bu sabah.

"Beyaz topuklularımı bulamıyorum!"

"Ya! Benim elbisem nerede?"

"Yeji, saçlarımı yapar mısın~?"

"Yuna çekil önümden!"

"Chaeryeong o küpeler benim!"

"Bu çantayla bu elbise zerre uyuşmadı, ne yapacağım?!"

"O çanta hiçbir elbiseyle uyuşmaz da neyse."

"ELBİSEMİ BULUN!"

"Kesin geç kalacağız bakın, ben size söyleyeyim."

Beggin You | ryulixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin