1 Bir Hafta Önce
Bu geceyi, yumuşak pijamaları ile yorganın altına girip, dondurma yerken Pretty Woman izleyerek geçirmeyi düşünen Ryujin'in planlarını bozan Han Jisung olmuştu.
"Doğum günüme gelmeyecek misin gerçekten? Sana inanamıyorum Ryujin, çocukluk arkadaşıyız biz. Böyle bir günde beni nasıl yalnız bırakırsın? Yapma ya, gel işte!"
Ryujin, oflayarak elini alnına çarptı.
"Tamam, sus. Geleceğim."
Jisung keyifle gülümsemiş ve Ryujin'in yanağından makas alarak oradan ayrılmıştı. Dersinin başlamasına on dakika olduğunu fark eden Ryujin lavaboya doğru ilerledi. Elindeki defteri bir kenara koydu ve aynada saçını başını düzeltmeye başladı. Ancak duyduğu sesler, kaşlarını çatmasına neden olmuştu.
Kahretsin, bunu burada yapmak zorunda mıydınız?
Kızın ince sesi midesini bulandırırken, araya kalın bir ses karışınca şaşkınlıkla kaşlarını kaldırdı Ryujin. Gerçekten kalındı, sadece inlemesini dinlerken bile bunu söyleyebilirdi Ryujin.
Buna daha fazla şahit olmak istemediği için hemen ellerini yıkadı ve defterini alarak lavabonun kapısına ilerledi. Ne yazık ki geç kalmıştı. Kabin kapısı açılmış, içeriden nefes nefese biri çıkmıştı. Ryujin, yavaşça arkasına dönüp baktı. Bunu neden yaptığını bile bilmiyordu. Çocukla göz göze gelince yutkundu. Sarı saçları dağılmış ve siyah saten gömleği kırışmıştı. Buna rağmen oldukça karizmatik görünüyordu, üstelik çilleri vardı. Çok güzelleri.
Çocuk alayla güldü Ryujin'e. Ryujin ise gözlerini devirdi, o esnada kız da çıkmıştı içeriden.
"Shin Ryujin? Burada ne yapıyorsun?"
Ryujin cevap verme gereği bile duymadan çıktı lavabodan. Kafeteryaya doğru ilerledi, arkadaşlarının oturduğu masaya. Yeji, Hyunjin, Seungmin, Yuna ve Min Ho; masaya hızlıca yaklaşan Ryujin'e odaklandılar.
Yeji;
"Ryu? İyi misin?""Birileri lavaboların kullanış amacını unutmuş yine."
Durumu anlayanlar gülmüş, sadece Yeji şaşkın şaşkın bakmıştı. Ona da kimse açıklama gereği duymamıştı zaten.
"Jisung'ın partisine geliyor musun?" diye sordu Seungmin. Ryujin başını salladı olumlu anlamda, "Maalesef."
Yuna omuz silkti, "Bence saçma oldu. Doğum günleri yalnızca bir gün aralıklı ve onlar ortak parti yapmıyorlar, mantıklı mı bu?"
Min Ho ile Seungmin, Yuna'yı onaylarken Ryujin anlamayarak kaşlarını çattı.
"Neyden bahsediyorsunuz? Başka kimin doğum günü?"
Hyunjin;
"Ah, doğru ya. Siz daha tanışmadınız. Bizim bölümden Lee Felix. Yarın onun doğum günü, Jisung geri zekalısı ortak parti yapmak istemediği için yarın bir de onunkine gideceğiz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beggin You | ryulix
Fanfiction+15 Kendini beğenmişlik ve yalanlar, çok güzel ölümcül maskelerin ardına gizlense ve hatta bunlar bir hap olsa; insanlar bu ilacı içmek için birbirleriyle yarışır. Çünkü insanoğlu genellikle gerçeği görmek istemez. "Yalvarıyorum..." diye mırılda...