*Flixy*
Byl pátek večer. Seděla jsem sama v servisu a jen tak přemýšlela. Ne tentokrát ne jak by na mě má rodina reagovala. Přemýšlela jsem nad kravinama. Pak někdo zaklepal na dveře a já jsem se koukla kdo to je. Byla to Mangle a nesla my kousek pizzy. Položila ji vedle mě a koukla na mě. ,,Děje se něco?" Zeptá se.
,,Ne..." Řeknu ,,pročpak?"
,,Já jen že pořád sem chodíš a nechceš s nikým mluvit a tak." Řekne. Kouknu na ni.
,,Jen jsem unavená a nechci na vás být zbytečně protivná. Chci si jen odpočinout." Řeknu.
,,Aha. No. Kdyby jsi něco potřebovala tak řekni. Jsme tu pro tebe vždy." Řekne a odejde. Ještě než odejde tak jsem ji poděkovala za pizzu. Pak jsem položila hlavu a koukala na regál. Po chvíli jsem si sedla normálně a začala jíst pizzu.
Když jsem ji dojedla tak jsem si zase položila hlavu na ruce na stole a snažila jsem se usnout.*Bonnie*
Seděl jsem na pódiu a hrál si jen tak na kytaře. Pak jsem viděl Mangle jak odchází od servisu.
,,Mangle?" Křiknu na ni a ona za mnou zamíří.
,,Ano?"
,,Proč je Flixy pořád v servise?"
,,Říkala že na nás nechce být zbytečně protivná, protože je unavená." Řekla.
,,Aha. Dobře." Řeknu a Mangle pak šla za Foxym. Já jsem položil kytaru a šel jsem k servisu. Chtěl jsem ji zkontrolovat. Jen pro jistotu. Přišel jsem ke dveřím a pomalu je otevřel. Naštěstí to zaměstnanci naolejovali, takže nevrzaly. Nakoukl jsem do vnitř a Flixy tam spala. Usmál jsem se, ale tentokrát jsem ji nechal spát samotnou. Takže jsem zavřel dveře a šel jsem zase na pódium. Sedl jsem si a začal jsem opět hrát na kytaru.*Ráno v šest*
*Flixy*
Vzbudila jsem se v servisu. Už byla sobota. Včera jsem šla spát v kolik? V osm večer? No prostě po zavíračce a pak až odešli zaměstnanci. Takže něco po osmé. No to je jedno. Vstala jsem a šla do haly. Bonnie byl na pódiu a hrál si na kytaru.
,,Aehhh.... To jsem spala celou noc?" Řeknu si potichu pro sebe když se kouknu na hodiny. Pak jsem se protáhla a šla ke stolu. U stolu byla Mangle a Chica. Freddy si o něčem povídal s Foxym u repráků.
,,Ahoj." Pozdravím mé kamarádky. Ty se na mě koukaly a pozdravily mě též.
,,Už jsem se o tebe bála že jsi nám tam umřela." Zavtipkovala Chica. Zasmály jsme se nad tím.
,,Půjdu si pro pití. Chcete taky něco?" Zeptala jsem se. Mangle si řekla o vodu a Chica taky. Šla jsem do kuchyně. Když jsem došla do kuchyně tak jsem vzala tři skleničky a nalila jsem do nich vodu. Vzala jsem tácek a položila jsem skleničky na tácek. Když jsem šla ke dveřím tak jsem o něco zakopla a spadla na zem. Naštěstí se na mě ta voda nevilila když se skleničky rozbili.
,,Aaaau..." Řeknu. Pak se otevřeli dveře a vešla do vnitř Mangle s Chicou.
,,Ježíši jsi v pohodě??" Vyjekne Mangle.
,,Jo jsem. Jen... jsem o něco zakopla." Pak jsem se zvedla a koukla na zem. Nic tam nebylo.
,,To je divný. Na zemi nic neni." Řeknu si pro sebe. Pak jsem začala sbírat střepy a vyhodila jsem je. Pak jsem vzala tác a dala ho do dřezu.
,,Flixy? Voda se na tebe nedostala, že ne?" Zeptá se Chica.
,,To asi nepoznám. Ale asi ne." Odpovím.
Pak jsem vzala mop a utřela vodu.
,,Napustim novou." Řeknu. A beru další skleničky. Nalila jsem do nich vodu a chtěla jsem je dát na tác, ale Mangle a Chica si je vzaly.
,,My si je vezmeme když už jsme tu." Řekne Chica a usměje se na mě. Já se taky usměju a vemu si svou skleničku s vodou. *Tak... Teď mám zase nad čím přemýšlet* řeknu si. Došly jsme ke stolu a sedly si. Já jsem začala přemýšlet nad tím, o co jsem to sakra zakopla. Ani jsem nevnímala že na mě Mangle mluví. Pak mi položila ruku na rameno ,,Flixy!" Řekne. Já se na ni kouknu.
,,Ano?" Řeknu.
,,Co se děje?" Zeptá se.
,,Nic...." Řeknu a sklopím hlavu. Mangle dala svou ruku pryč z mého ramena. Já se zvednu, podívám se na ně a usměju se. Pak se sklopenou hlavou jdu do servisu.*Bonnie*
Viděl jsem jak Mangle s Chicou a Flixy došli ke stolu. Mangle pak něco Flixy říkala. Ta asi nevnímala protože ji Mangle dala ruku na rameno a pak se jí na něco zeptala. Flixy ji odpověděla a sklopila hlavu. Pak vstala a šla do servisu. Koukal jsem na ni a pak jsem se zase podíval zpět na Mangle a Chicu. Ty si něco povídaly. Já se zvedl a šel jsem za Flixy. Otevřel jsem dveře a nakoukl do vnitř.
,,Flixy?" Řeknu a vejdu do vnitř. Stála a měla ruce na stole a mezi rukama měla hlavu.
,,Ano?" Řekne po chvíli.
,,Děje se něco?" Zeptám se.
,,Nee..." Odpoví.
,,Ale jo. Něco se děje. Já to poznám." Řeknu. Ona se na mě podívá. Jdu k ní. Obejme mě a... Začala brečet. Já ji pevně objal a utěšoval ji. Pořád brečela. Nechtělo se mi teď nic říkat. Jen jsem ji dál utěšoval.
,,Něco se mi pořád děje..." Řekne nakonec s brekem. ,,Před chvílí jsem n-n-nesla holkám pití a-a o něco j-jsem-m z-akopl-a." Řekne s koktáním. Neprestávam ji objímat. Nevěděl jsem co mám říct. Dál jsem ji utěšoval. ,,To bude v pořádku." Řeknu nakonec.
,,A-a-ale... Po-k-kud se m-mi to b-bude d-dít i v t-týdnu t-tak mě v-vypnou a d-daji sem." Řekne
,,Nevypnou. Neboj." Řeknu a stále ji objímám.*O dve hodiny později*
Byl jsem s Flixy na pódiu a já ji hrál na kytaru. Ona měla položenou hlavu na mém rameni a poslouchala. Asi usla, protože ji spadla ruka na zem. Já ještě chvilku hrál a pak jsem přestal a opřel jsem si hlavu o zeď a zkoušel jsem usnout.
*O hodinu později*
*Flixy*
Vzbudila jsem se na pódiu u Bonnieho. Probudil mě nějaký hluk v kuchyni. Chica a Mangle spaly na stole a Fredd s Foxym byli bůh ví kde. Pomalu jsem vstala, abych Bonnieho nevzbudila a šla jsem ke kuchyni. Když jsme tam došla tak jsem slyšela další ránu. Otevřela jsem dveře. Byl tam...........
ČTEŠ
FNaF - Nový Začátek
Fanfiction10ti letá holka Anna se v noci dostala do Freddy Fazbear's pizza, kde ji zavraždil známí William Afton. Její duše se dostala do robota se jménem Flixy. Williama se podařilo chytit. Ale po několika letech ho pustili. Přijde o přátele z Freddyho pizze...