*Flixy*
Byla jsem s mými přáteli v servisu. Povídali jsme si o blbostech a jaké to bylo v lidském životě.
,,No... Já moc kamarádů neměl. Kromě vás dvou. A teď mám více." Řekl Heroic. Já se nad tím usmála. Měla jsem pocit že ho mam radši jak Bonnieho. Ale... To neříkám určitě. Ale Bonnie se teď v poslední době choval divně. Ale to že se chová divně, nemění to, že ho miluju. Je to má láska.
,,A teď ne že mám více kamarádů. Mám i novou rodinu." Pokračuje.
,,Asi tak." Řekne Pelt.
,,Já taky neměla moc přátel." Řeknu. ,,Teď mám vás a ostatní. Mam novou rodinu a i tu lásku " řeknu a usměju se na ně.*Heroic*
,,Ja taky neměla moc přátel." Řekne Flixy. Asi jsem ji miloval. Byla moc krásná. ,,Teď mám vás a ostatní. Mam novou rodinu a i tu lásku." Dořekne a usměje se. Já vím že chodí s Bonniem. Ale prostě to k ní cítím. Já za to nemůžu. Pak se ozval křik. Všichni jsme se tam podívali. Pak jsme se podívali na sebe s vykulenýma očima. Pak jsem se zvedl a šel ke dveřím. Chtěl jsem je otevřít. Ale nešlo to. ,,Co se k sakru děje?!" Řeknu a snažím se otevřít dveře. Pak jsem ustoupil.
,,To je k ničemu." Řekne Neon. Já jsem šel ke dveřím. Začal jsem do nich bouchat. ,,HEJ! OTEVŘETE!" zařvu. Bouchám do dveří dál. Pak do nich kopnu. Pak ustoupím. Uslyšel jsem odemikání. Tak jsem couvl k mým přátelům. Dveře se otevřeli. Stál... Ne. Vznášel se tam nějakej fialovej medvěd. Byl podobný Freddymu. Pak jsem si někoho všiml za ním.*Flixy*
Vznášel se tam nějaký fialoví medvěd. Vypadal jako Freddy. Pak jsem si někoho všimla stát za ním. *Ne ne ne ne!* Byl to Bonnie a držel v zajetí naše přátele. Dala jsem si ruku přes tlamu. On se na mě podíval. Měl ve výrazu "promiň". Mě začali téct slzy.
,,Ale ale ale." Řekl ten medvěd.
,,Kdo jsi?!" Zeptala se Pelt. On se na ni podíval.
,,To jsem ale nezdvořilý." Řekl a mlaskl si. ,,Jsem Shadow Freddy." Řekl a roztáhl ruce. Pak se usmál. Ruce dal k bokům. ,,A teď..." Odmlčel se. ,,se vás zbavíme." Řekl a zasmál se. ,,Bonnie!" Řekl po chvíli. On k němu přišel. Měl smutek v očích. Podíval se na mě.
,,Je mi to líto." Řekl potichu. Já se na něj nevěřícně dívám. Pak se tam zjevil nějaký fialoví králík. Byl otočený k nám. Roztáhl ruce a celá místnost se ozářila. Pak si nic nepamatuju*Shadow Freddy*
Objevil se tu Shadow Bonnie. ,,Tak to ne!" Křiknu. Ale bylo pozdě. Teleportoval je pryč. Odkryl jsem si obličej rukou.
,,DO PRDELE!" křiknu naštvaně. Pak se otočím a letím k Freddymu a spolu.
,,Bonnie!" Řeknu mezi zuby. On ke mě přijde. ,,A-ano pane?" Řekne a podívá se na mě. Já ho chytil pod krkem. ,,Kdyby jsi byl rychlejší tak je máme!" Křikl jsem. On se na mě podíval.
,,O-oml-louvam s-se." Já jsem se na něj díval a mračil se. Pak jsem ho odhodil. Nechal jsem ho tam ležet. Pak jsem roztáhl ruce a vytvořil jsem jejich Nightmare postavy. Pak jsem se otočil na něj.
,,Půjdeš jako první." Řekl jsem. Bonnie se na mě vyděšeně podíval. Ale šel ke mě. Dal jsem mu ruku na hlavu. On začal křičet bolestí. Pak z něj vylétla jeho silueta. Já ji chytil a strčil ji do Nightmare Bonnieho. To samé jsem udělal s ostatními. Pak se všichni probrali. ,,Výtečně" řeknu. Pak roztáhnu ruce a teleportuju se s nimi do jednoho domu.*Flixy*
Probudila jsem se v... Nevím v čem. Měla jsem vše rozostřené. Seděla jsem asi u stěny. Když se mi konečně zaostřil zrak tak jsem viděla jakýsi sklad. Asi to byl servis. Chytla jsem se za hlavu. Strašně mě bolela.
,,Konečně jsi se vzbudila." Řekne někdo. Já se lekla a podívala jsem se kolem sebe. Nikde nikdo.
,,Kdo jsi? A kde to jsem?" Řekla jsem. Pak jsem se podívala do tmy. Byli tam vidět bílé oči. Pak se ke mě přibližovali. Já jsem se na něj dívala. Byl to ten fialoví králík. Když ke mě přišel tak si skrčil. Díval se na mě. ,,K-Kdo jsi?" Zeptala jsem se. ,,Ja jsem Shadow Bonnie. A snažím se vám pomoct." Řekl mi.
,,A kde jsou ostatní?" Zeptám se on se zvedne a podívá se za sebe. Seděli u stěny. Já se na ně dívám. ,,Jsou v pořádku?" Zeptám se. ,,Ano. Jen jsou teď vypnutí." Řekne Shadow Bonnie.
,,A jak je zap-" nedořeknu protože S. Bonnie výtahne jejich ovladače a zapl je. Oni zvedli hlavy a koukali se kolem sebe. Pak se podívají na nás. A pak na sebe.
,,A kde to tedy jsme?" Zeptám se znovu.
,,Jsme v novější pizzerii. Kde budete vystupovat." Já se na něj podívala. ,,J-jak jako vystupovat?!"
,,Příště vystupovat. Nevím jestli budete naprogramovaní na volný pohyb." Řekl a podíval se na mě.
,,A jak se jmenuje tato pizzerie?" Řekl Heroic. S. Bonnie se na něj podíval. ,,Flixy's pizza fun." Řekl.
,,Moment... Já jsem jako hlavní postava této pizzerie?!" Řeknu
,,Ano" řekne. Já nepobíram vůbec nic.*O několik hodin později*
Seděla jsem pořád na tom samém místě. Měla jsem svedenou hlavu. Vzpomněla jsem si na tu scénu s Bonniem.
,,Proč?" Zeptám se sáma sebe. Začala jsem brečet.
,, Proč to udělal?"
,, Milovala jsem ho..."
,,A on mě zradil..." Říkám si. Pak si dám ruce na obličej a brečím víc a víc. Nadechnu se. Ale brečet neprestávam. Pak ke mě někdo přišel. Sedl si vedle mě. Já se na něj podívala. Byl to Heroic. Koukal na mě se smutným výrazem. ,,Je mi to líto, Flixy." Řekne. Já na něj pořád koukám. Pak jsem mu vpadla do náruče a pořád brečela. On mě objal. Utěšoval mě.
,,Proč to udělal?" Zeptám se. On mě začal hladit. ,,To nevím." Řekl nakonec. Pořád mě utěšoval. Seděli jsme tam v objetí. Pak k nám přišla Pelt a Neon. Sedly si vedle nás a objaly nás též.
ČTEŠ
FNaF - Nový Začátek
Fanfiction10ti letá holka Anna se v noci dostala do Freddy Fazbear's pizza, kde ji zavraždil známí William Afton. Její duše se dostala do robota se jménem Flixy. Williama se podařilo chytit. Ale po několika letech ho pustili. Přijde o přátele z Freddyho pizze...