*Flixy*
Seděla jsem u stěny. Chtěla jsem vědět co se momentálně děje ve Freddyho pizzerii. Měla jsem svěšenou hlavu. S. Bonnie tu nebyl. Mý přátelé byla na druhé straně stěny, co jsem byla já, a nevím co dělali. Nebyla jsem se na ně podívat už asi tři hodiny, přibližně. Pak jsem zvedla hlavu. ,,Shadow Bonnie?" Řekla jsem potichu. On se pak zjevil přede mnou.
,,Ano?" Řekl.
,,Nevíš co se teď děje ve Freddyho pizzerii?" Řeknu. On zavrtí hlavou. Ja si povzdechnu.
,,A čo Freddy a spol."
,,Flixy. Ja úplně vše nevím. A teleportovat se jen tak nemůžu. Teď jsem dost oslabený z té teleportace sem." Řekl klidným hlasem. Já zakývu hlavou, že chápu. On si pak sedl ke mě. Já se na něj podívám.
,,Asi nevíš, proč to Bonnie udělal. Proč mu pomohl." Řeknu. On zavrtí hlavou.
,,Asi neměl na výběr. Vždy je nějaká odpověď." Já sklopím oči.
,, Chybí mi..." Řeknu potichu.
,,Já tě chápu. Ale tohle už změnit nepůjde. Ale slibuji, že až budu mít dostatek energie, tak ti zjistím co se tam děje." Řekne. Já se na něj podívám s vděkem v očích. Teď mi trochu zvedl náladu. Ale ne pořád hodně. Bonnie mě a mé přátele zradil. Už nemám důvod ho nadále milovat. Už jsem navždy sama. Ale aspoň mám rodinu. Sice malou a pořád to je rodina.
,,Promiň. Ale musím jít. Kdykoli, když mě budeš potřebovat, zavolej." Řekl. Ja kývnu hlavou a pak zmizel. Chvíli jsem tam seděla a přemýšlela. Pak jsem se zvedla a šla za mými přáteli.*Nightmare Foxy*
Vzbudil jsem se. Seděl jsem u stěny. Byla celkem tma, ale trochu jsem viděl. Podíval jsem se na sebe.
,,No tobě snad jeb-" nedořeknu protože jsem nemohl uvěřit svým očím. ,,Co to že mě je?!" Vykřikl jsem. Pak jsem uslyšel nějaký rachot. Podíval jsem se vedle sebe. ,,Mangle?!" Řekl jsem. Byla rozbitá a vypadala podobně jako já. Ale prostě byla rozbitá. Pak jsem si všiml i ostatních. Taky byli roztrhání.
,,Co se to s náma stalo?!!" Řekla Mangle. ,,A kde to jsme?" Teď jsem si na něco vzpomněl. Viděl jsem tu Mangle, Freddyho a Chicu. Ale kde byl Bonnie. Zrádce jeden. Až ho uvidím tak mu rozbiju tu jeho plechovou držku!
,,Konečně jste vzhůru." Řekl někdo vedle nás. Já se tam podíval a viděl jsem nějakého černého mědveda. Byl průhledný že mu byl vidět celý endoskeletonu. Měl moc dlouhé zuby v tlamě. A nějaké měl i na břiše.
,,Kdo jsi?!" Křiknu na něj. On se na mě podívá.
,,Já jsem Nightmare." Řekl. Měl hodně hluboký hlas. ,, A vy jste teď mý poskoci." Řekl a zasmál se.
,,Jací zase poskoci?! Já tvůj poskok NEBUDU!" Křikne na něj Mangle.
,,Ne?" Řekl a nadzvedl jedno z obočí.
,,NE! Slyšel jsi dobře."
,,Pak to budete mít složitější. Na výběr nemáte. Buď budete poskoci a nebo chcípnete!" Řekl Nightmare. Já se postavím.
,,Pokud tedy nemám na výb- nebo moment." Řekl jsem. On se na mě podíval. ,,Ne v pohodě. Radši budu tvůj poskok než mrtvej." Řekl jsem a sklopil hlavu. On se usmál.
,,Takhle je to správné." Řekl. Já se podíval na ostatní. Kývl jsem ať to udělají i oni. Pak se Freddy a Chica zvedli a šli k nám. Už zbývá Mangle.
,,Mangle..." Řekl jsem potichu. Ona chvíli váha. Ale přesto se k nám přidá. Pak se všichni otočíme na Nightmara.
,,Od teď ve vašich jménech je Nightmare." Všichni kývneme.
,,Budete tu strašit jedno děcko. Akorát je problém v tom že má baterku. A ta nám vadí do očí. Takže když vám zasvítí do očí nechoďte dál. Schovejte se. Nepotřebuju aby jste byli poškození." Řekl Nightmare. My kývneme.
,,Tak co tu tak stojíte a čumíte?! Pusťte se do práce!" Řekl a mi jsme šli na to.*Flixy*
Seděla jsem s mými přáteli a poslouchala jak si povídají. Už mě to tu celkem nudilo.
,,A zajímalo by mě kdy nas dají na vystupování. Už tu jsme asi třetí den!" Postěžuje si Heroic.
,,Hmm... Asi tak." Řeknu. Pak se před námi zjeví S. Bonnie.
,,Jdu vám oznámit že zítra už budete vystupovat. Tak si před šestou sedněte na svá místa jak jste byli první den." Řekl a zase zmizel. Pelt otevřela pusu. Vypadala trochu naštvaně.
,,A to jak si mám ale pamatovat jak jsem minule seděla?!" Zeptá se do prázdna.
,,To je teď jedno. Máme zatím čas. A myslím že tu nikdo nebyl když jsme byli vypnutí." Řeknu.
,, To bohužel není pravda." Řekl Shadow Bonnie. ,,Byl tu jeden zaměstnanec." Já se na něj podívám.
,,No co? Musel vás zkontrolovat jestli vás "dovezli" v pořádku."
,,A řekneš nám aspoň jak si tam pak máme sednout?" Řekla, trochu, podrážděně Pelt.
,,Jistě že ano." Odpověděl jí.
,,Děkuju." Řekla a odvrátila zrak. Já dám oči v sloup.
,,Pelt?" Řeknu. Ona se na mě podívá ,, proč jsi tak toxická?" Zeptám se v klidu.
,,Já nejs- dobreee možná trochu. Ale tak, ty by jsi nebyla?" Já jsem pokrčila rameny. Ona si povzdechne. ,,Promiň že jsem byla na tebe zlá, Shadow Bonnie. Ale... Já se tu cítím nesvá." Omluví se mu.
,,To je v pohodě. A chápu tě. Určitě se tu nikdo z vás necítí ve své kůži." My kývneme hlavami na souhlas. S. Bonnie pak zmizí.
,, Nezahrajeme si slovní fotbal?" Nabídnu. Oni souhlasili.
,,Dobře. Začínám." Řeknu a zamýšlím se. ,,injekce..." Další byl Heroic na řadě. Takhle jsme si to povídali celou noc.Vzbudila jsem se vedle mých přátel. Nemám ponětí o čase. Takže nevím kolik je hodin. Chvíli jsem ležela a koukala do stropu. Nudila jsem se. Po chvíli jsem zavřela oči a snažila jsem se usnout.
Konečně jsem usla.Vzbudila jsem se. Byla jsem v servisu. Ale... Tohle není z té nové pizzerie. Ne byl to ten ve Freddyho pizzerii. Vstala jsem. Rozhlížela jsem se kolem sebe. Nikde nikdo. Pak jsem šla do hlavní místnosti servisu. Byl to ten starý servis na který jsem zvyknutá. Šla jsem ke dveřím. Otevřela jsem je. Podívala jsem se do haly. Nikde nikdo. Pak jsem se podívala na pódium. Stál tam Freddy a spo- Ne.... To nebyl Freddy. Nebo byl. Ale ne ten co znám. Byl roztrhaný. A všimla jsem si, že se v jeho těle něco pohybuje. Pak me někdo dal ruku na hlavu. Začla mě hodně bolet, tak jsem začala křičet. Ale můj křik nebyl slyšet. Když mě bolest přešla, viděla jsem se úplně jinak. Byla jsem roztrhaná a špinavá. Pak jsem se podívala před sebe. Byl tam černý medvěd. Koukal na mě a usmíval se. Pak zvedl ruku a machl ji přímo po mým obličeji.
Vzbudila jsem se s trhem. Zběsile jsem dýchala. Zase nějaká noční můra. Nebo spíš znamení? Já nevím. Kurva! Co to furt se mnou je?! Řeknu si. Chytnu se za hlavu.
,,Je čas vstávat! Za chvíli je šest!" Křikl na nás S. Bonnie. Já se na něj podívala. Pelt a ostatní už se chystali jít na svá místa. Když už seděli jak měli, tak jsem si i já sedla na své místo. Když jsem zahlédla S. Bonnieho, jak jde do tmy tak jsem na něj zavolala.
,,S. Bonnie?" On se na mě podíval. ,,Potřebuji si s tebou o něčem promluvit."
,,Teď není čas, Flixy." Řekne klidně a pak zmizí. Pak uslyším klíče od dveří a rychle sklopím hlavu a dělám vypnutou.
ČTEŠ
FNaF - Nový Začátek
Fanfic10ti letá holka Anna se v noci dostala do Freddy Fazbear's pizza, kde ji zavraždil známí William Afton. Její duše se dostala do robota se jménem Flixy. Williama se podařilo chytit. Ale po několika letech ho pustili. Přijde o přátele z Freddyho pizze...