14.

48 5 2
                                    

*Freddy*

Už je to týden po dopadeni Williama. Konečně už tu v pizzerii byl klid od něj. Lidí tu chodilo už více než předtím. Já jsem zrovna zpíval s několika dětmi na pódiu s Chicou a Bonnie nám hrál na kytaře. Když jsme dozpívali tak děti tleskaly a smály se. Pak odešli k svým rodičům a daly si pizzu. Ja si vypnul mikrofón a odložil jsem si ho na podlahu pódia a oddychl. Pak jsem si sedl a dal si ruce na stehna. Pak jsem se koukl na Chicu a Bonnieho. Ti si též sedli.
,,To... Bylo... SUPER!" Řekne Bonnie. Já zabručím na souhlas a pak si lehnu. Zavřu oči a usmívám se.
,,Hele," řekne Bonnie. Já otevřu oči a kouknu se na něj. ,,Já půjdu za Flixy." Zvedne se a odejde. Já si zase položím hlavu a opět zavřu oči. Pak ucítím něco na tváři. Otevřu oči a kouknu se. Chica mi dala očividně mi dala pusu. Usmál jsem se na ni a ona zase na mě. Přitáhla si moji hlavu k té své a oba jsme si dali velkou pusu.

*Bonnie*

Byl jsem u dětského koutku. Flixy tam seděla a něco dělala. Mangle s Foxym tu nebyli. Tak jsem šel potichu za ní. Když jsem k ní došel tak jsem ji dal ruce přes oči.

*Flixy*

Seděla jsem u stolu a něco dělala. Pak jsem někoho za sebou. Pak mi ten dotyčný dal ruce přes moje oči. Věděla jsem že to je Bonnie. Usmála jsem se a řekla ,,Bonnie?" Pak jsem něco ucítila na tváři. Odkryl své ruce a usmíval se. Vzala jsem ho za zátylek a přitáhla k sobě a políbila ho. Chvilku jsme si dávali pusu a pak toho nechali. Když se ode mě odtáhl tak jsem něco chtěla říct, ale on se ke mě přitáhl znovu, ale tentokrát mě vzal do náruče. Já jsem zapištěla a zasmála jsem se pak se se mnou zatočil a dal mi svůj čumáček na můj. Usmívala jsem se na něj a on na mě. Pak mě položil na zem. Já ale na nej chvilku koukala a pak na něj skočila chytla jsem ho kolem krku a nohy jsem dala kolem jeho pasu. Málem spadl. Zasmáli jsme se tomu. Pak me položil znovu na zem ale tentokrát už jsem na něj neskočila.
,,Jaké to bylo a dětmi?" Zeptám se.
,,Bylo to super!" Odpoví a usměje se. Já se usměju taky. Pak za námi někdo přišel. Podívali jsme se na toho dotyčného. Byl to zaměstnanec.
,, Flixy, máš tu objednávku na stůl 1." Řekl a dal mi papírek.
,, Dobře." Řeknu a on pak odejde. Podívala jsem se na papír

Dvakrát pizza a čtyřikrát kola

,,Ach jo." Řeknu. Schovám papírek a rozloučila jsem se s Bonniem. On pak šel zpět na pódium. Já prošla kolem lidí u stolů a šla jsem ke kuchyni. Když jsem procházela kolem jednoho stolu, tak mi někdo dal nohu do cesty a já o ní zakopla. Spadla jsem na čumák. Bolelo to. Pak se začali smát. Já se pomalu zvedla a pak jsem se na ně podívala. A ano. Opět jsem měl černé oči. Koukala jsem na ně. Oni se pořád smáli ale když mě pak uviděli, přestali. Koukali na mě trochu vyděšeně. Ale zároveň pobaveně. Pak tam přišel zaměstnanec. Já zase měla oči normálně. Proč sem chodí takový malí šmejdi? Pořád jsem se na ně dívala a mračila. Zaměstnanec mi dal ruku na mou a já se opět uklidnila. Pak jsem šla pro pizzu a kolu. Když jsem došla ke kuchyni tak jsem měla takový zvláštní pocit. Něco mi říkalo ať tam nechodím. Chvilku jsem tam jen tak stála a čuměla na dveře. Ale pak jsem je otevřela. Bylo to v pohodě. Nikdo nikde. Došla jsem k mrazáku a vytáhla dvě pizzi co Chica připravila. Dala jsem je obě do trouby a zapla. Pak jsem šla k lednici a vytáhla čtyři koly. Položila jsem je na linku a vzala tác. Dala jsem je na něj a pak jsem vzala čtyři skleničky a dala ke kole. Dala jsem tam i brčka kdyby náhodou tam byly děti.

Pizza už byla hotová. Kolu jsem ještě neodnesla. Čekala jsem na pizzi a přemýšlela. Nevím nad čím. Pizzi jsem dala na dva talíře a ty jsem si dala na jednu ruku. Byla jsem tak nějak už profesionál na nošení několika talířů s pizzou na jedné ruce. Takže jsem se nebála že mi to spadne nebo se mi sesune pizza. Vzala jsem kolu a vyšla z kuchyně. Kluci kteří mi dali nohu do cesty byli u Freddyho, Chici a Bonnieho. Zpívali tam nějaké písničky. Chvíli jsem se na ně koukala. Pak jsem šla ke stolu kde byla objednaná kola a pizza. Položila jsem kolu na stůl. Oni si to rozebrali. Pak jsem jim tam položila pizzu. ,,Vitejte-e-e-e...." *Sakra.... Co to.... To ne!* Řeknu si. Měla jsem vyděšený výraz. Zkusila jsem to znovu. Nadechla jsem se. ,,Vi-i-itej-j-jte-e-e...." Tak prej nic. *Za to můžou ti kluci. Na stole byla propiska s papírkem. Napsala jsem na něj "Vítejte ve Freddyho pizzerii. Přeji vam dobrou chuť. A omlouvám se. Nějaký kluk mi podkopl nohu a já spadla na čumák. Asi proto mám zasekaný hlas" dopsala jsem a podala to pa- ne! To je má matka s mými bratry. Když se na mě podívala tak poděkovala. Pak houkla na nějakého zaměstnance. On sem přišel
,,Ano madam?" Řekl
,,Flixy má něco s hlasem." Řekla máma. Zaměstna- aha dobře. Tohle je Cleo. To byl ten co se mě pak u těch kluků zastal.
,,Flixy, můžeš promluvit prosím?" Zeptal se mě. Já kývla hlavou. ,,Ne-v-v-v-ím" řekla jsem. Pak jsem sklopila hlavu. On mi ji zvedl. ,,Já ti ho opravím" a usmál se. Já se usmála smutně. Pak jsme šli k servisu. Vešli jsme do vnitř.
,,Teď tě musím vypnout. Jinak to nepůjde opravit." Řekl a ja kývla na souhlas. Pak vytáhl můj ovladač a vypnul me. Bylo jen černo.

FNaF - Nový ZačátekKde žijí příběhy. Začni objevovat