2.

147 9 2
                                    

*Bonnie*

Seděl jsem na židli a pozoroval jsem Flixy. Bylo mi Anny líto. Proč to musela být zrovna ona? Ale je tu menší pozitivní zpráva. Aspoň bude s námi pořád. Položil jsem si hlavu na stůl a po chvilce jsem usl.

Vzbudil mě výkřik. Lekl jsem se a málem jsem spadl ze židle. Naštěstí jsem se chytil stolu a podíval jsem se na Flixy ta na sebe koukala a očividně nepobrala co se jí stalo. Pomalu jsem vstal a šel k ní. Ta se na mě podívala a začala couvat. Podlomila se jí noha. Málem spadla na čumák, ale já jsem ji v čas chytil.

*Flixy*

Uviděla jsem ho a lekla jsem se. Když jsem začla couvat tak se mi podlomila noha a málem jsem spadla na čumák. Ale on mě chytil. Pak mi pomohl se narovnat. Pak se na mě usmál a chtěl něco asi říct, ale já začla první. ,,CO SE TO SE MNOU STALO?!" Zařvala jsem. Bonnie mi řekl vše co se stalo. Že mě Mangle poslouchala když jsem tu byla včera ráno že sem v noci přijdu. A že mě pak viděla jak jsem o půlnoci prišla do pizzerie a že mě někdo neboli William zavedl do servisu a jak mě tu našli pobodanou a jak má duše vletěla do Flixy. Nevěřícně jsem na Bonnieho hleděla. ,,A-a-ale t-to n-není m-možné... Nebo je?" Vykoktala jsem ze sebe. Bonnie kývl hlavou že to možné je. ,,To samé se stalo nám." Řekl. Měl rozkošný hlásek. Ale já stále nic nepobíram. Ale snažím se. ,,Takže... Ty, Freddy, Chica a Foxy jste byli zavraždění?" Bonnie kývne na souhlas. ,,A-ale proč? Proč by to William dělal? Proč vraždí děti? K čemu mu to je?!" Řeknu.
,,Víš... Dřív měl William děti. Dceru a syna. Dcera se jmenovala Elizabeth a syn Chris. Jednoho dne, Chrisův bratr Michael a jeho parta ho vzali pod rameny a za nohy. V té době tady vystupovali FredBear a Spring Bonnie. Michaelova parta ho táhli k Fredbearovi a dali ho do Fredbearovi tlamy a to co se stalo nečekali ani oni..." Odmlčel se.
,,A co se stalo?" Zeptala jsem se. Bonnie chvíli mlčel.
,,FredBearovy springlocky byli podrážděny a skousl jeho hlavu. Jeho bratr to ale nechtěl. Hned jak se to stalo tak zaměstnanci vypli Fredbeara a SpringBonnieho a Michael vzal Chrise do náruče a litoval toho co provedl. Zavolala se sanitka ale bohužel to Chris nepřežil." Dořekl. Já jen mlčela. Pak jsem se zeptala ,,A co se stalo Elizabet"
Bonnie si povzdechl. ,,Jednoho dne, bylo to v jiné pizzerii. Jsou v ní Funtime animatronici. Funtime Foxy, Funtime Freddy, Baby a Ballora. Jednoho dne se ale stala ta strašná věc. William ty roboty vytvořil aby zabíjeli děti oni a ne on. Jelikož byli ti roboti tak naprogramováni, tak zakázal William Elizabeth, aby se k nim nepřibližovala. Ale ona neposlechla a priblížila se k Baby. Ta jí nabídla zmrzlinu, proto k ní Elizabeth šla. Když k ní došla tak se jí otevřela taková věc na břiše a vcucla ji do sebe. A od té doby co William přišel o své děti tak se chce pomstít tím, že bude vraždit jiné děti, aby jejich rodiče věděli jaké to je, přijít o dítě." Odmlčí se. Já taky mlčím. Když jsem chtěla něco říct tak v tu ránu někdo otevřel dveře. Byl to Freddy. Já s Bonniem jsme se na něj podívali.
,,Konečně jsi se vzbudila." Řekl Freddy. ,,Pojď. Seznámím tě s ostatními." Usměje se a jde z místnosti. Bonnie se zvedne a nabídne mi jeho ruku k pomoci vstát. Já ji přijala, páč jsem věděla, že se neudržím sama na nohou. ,,Pojď pomůžu ti." Řekne a usměje se. Já se postavím a kdyby mě Bonnie nedržel tak bych už spadla na hubu. Stoupl si za mě. Jo bylo mi to trochu nepříjemné, ale on mě vzal za ruce a (jako když pomáhate miminku :3) pomohl mi se pohybovat. Dělala jsem malé kroky, ale on měl trpělivost. ,, Dobře. Teď tě pustím a zkusíš udělat dva velké kroky." Řekl a pustil mě. Já chvilku jen stála a po chvíli jsem udělala jeden velký krok a pak druhý. Bonnie mi zatleskal a já jsem se usmála. Pak jsem dala ruce k bokům a zkusila jít takto. Šlo mi to. Zasmála jsem se radostí. Pak jsme s Bonniem vyšli ze servisu a šli k ostatním. Všichni se na mě podívali a usmáli. ,,Ahoj!" Krikne na mě Mangle.
,,Ahoj..." Řeknu nervózně a usměju se. Mangle mi poda ruku ,,Ja jsem Mangle." Představí se. ,,An- teda Flixy..." Řeknu a sklopim hlavu... Cítila jsem se trapně. ,,To je v pohodě." Řekla Mangle. ,,Vím jaké to je si zvykat na nové jméno." Zvednu hlavu a usměju se taky. Pak pře de mě stoupla Chica. ,,Já jsem Chica." Řekne a podá mi ruku. Ruku příjmu. Pak ke mě přijde Freddy ,,Já jsem Freddy." Podá mi ruku. Príjmu. Pak ke mě přijde Bonnie ,,Ja jsem Bonnie." Podá ruku. Příjmu. A na konec přijde Foxy ,,Já jsem Foxy. Když jsi byla ještě člověk tak Flixy se mnou a Mangle vystupovala." Řekne. ,,Ano. Já vím." Řeknu s úsměvem. Sice jsem znala jejich jména, ale to nevadí. Je to přece slušnost se představit novému člověku... V tomhle případě robotu.

Foxy si povídal s Mangle, Freddy si povídal s Chicou a Bonnie seděl na pódiu a ladil si kytaru. Já jsem seděla sama u stolu a hrála si s tou papírovou pyramidkou a nudila se.

*Bonnie*

Seděl jsem na pódiu a ladil si kytaru. Pak jsem se podíval na Flixy. Seděla u stolu sama a hrála si s tou pyramidkou co byla na stole. Pak ke mě přišel Freddy ,,Nechceš jít za ní?" Řekne. Já se na něj kouknu. ,,Eheh... Já nevím jest-" nedořeknu, páč mě vytáhl na nohy, vzal mi kytaru z rukou a položil ji na zem. Chtěl jsem něco říct ale on mě odtáhl z pódia a řekl ,,Prostě za ní běž a povídej si s ní"
,,Ale..." Povzdechnu si.
,,Co? Ty se jí bojíš?" Řekne a uchechtne se
,,Jasně že ne!" Okřiknu ho a jdu za Flixy. Sednu si před ní.

*Flixy*

Pořád jsem si hrála s tou pyramidkou, ale pak si přede mnou někdo sedl. Zvedla jsem oči a uviděla... Bonnieho. Usmál se. Já taky. ,,Copak se děje, Bonnie."
,,Nic... Jen... Že tu sedíš sama a s nikým se nebavíš." Řekne
Já sklopím oči a povzdechnu si.
,,Víš, Bonnie. Já... Já... Já se prostě nedokážu s někým bavit..." Řeknu a kouknu na něj. Pak zase sklopím oči. ,,Ani nevím o čem bych si s vámi povídala..." Bonnie vstal a sedl si vedle mě. Já se na něj podívala a on mě dál ruku kolem krku a usmál se. ,,To nevadí." Řekne a dal ruku na stůl. Já se na něj koukám a mám sto chutí mu dát pusu... Ale nejde to. Nevím proč... Možná není ta pravá chvíle.

FNaF - Nový ZačátekKde žijí příběhy. Začni objevovat