13.

43 5 5
                                    

*Pelt*

Byla jsem s Neon a Heroicem. Psali jsme si text k naší písničce.
,,A poslední věta je napsána!" Křikne Heroic. Trochu jsem se lekla.
,,Hotovo?" Řeknu. Heroice kývne. Podá mi papírek s textem.
,,Good job!" Řeknu.
,,Teď se to ještě naučit." Řekne Neon. Kývnu na souhlas.
,,Teď to ještě přepíšu ještě na dva papírky. Ať se tu nezadáme o ten jeden

*O několik minut později*

Dopsala jsem poslední větu na druhém papírku. Podala jsem jeden Neon m, jeden Heroicovi a třetí jsem si nechala. Každému jsme řekla jaké věty budou zpívat. V servisu měli nějaké fixky. Vzala jsem tři.
,,Každý si vyznačíte jaké věty budete zpívat." Řeknu. Začnu si označovat své věty. Mý přátelé dělali to samé. Když jsme tak udělali, tak jsme pak začali cvičit.

*Flixy*

Byla jsem s Bonniem na pódiu.
,,Takže. Já budu hrát na kytaru a ty zpívat?" Řekne Bonnie
,,Může být." Řeknu a usměju se.
,,Takže. Budeš hrát takhle." Řeknu a vezmu mu kytaru. Začnu na ni brnkat v rytmu nasi písničky.
,, Text umím. Takže se ho nemusím učit." Řeknu a brnkám dál. Pak jsem Bonniemu podala kytaru.
,,Teď si to zkus." Řeknu. Bonnie kývne a kytaru si vezme. Začne na ni brnkat jako já.
,,Když se spleteš o jednu strunu, tak to nevadí." Řeknu. Pak už jen mlčím a poslouchám. Jde mu to skvěle.

*Chica*

Byla jsem s Freddym u kanclu. Byli jsme na chodbě. Texty jsme nepotřebovali. Uměli jsme to. Jen jsme tu stáli a cvičili. Mikeovi to nevadilo. Poslouchal nás a aj s námi zpíval. Byla to sranda. S Freddym jsme přestali zpívat.
,,Text nám jde." Řekne. Já kývnu hlavou na souhlas.
,,Jop jde vám to skvěle!" Řekne Mike.
,,Díky!" Řeknu mu. Pak jsem se otočila zpět na Freddyho.
,,Jdeme si to zazpívat ještě jednou?" Řeknu. Freddy kývne a začneme opět cvičit.

*Mangle*

Byla jsem s Foxym v dětském koutku a cvičili jsme naši písničku. Museli jsme si napsat text, páč nám to moc na vzpaměť. Povzdychla jsem si když jsme přestali zpívat. ,,Aaaaaaargh! To je tak težkýýý!" Řeknu. Foxy kývne na souhlas. Nebyli jsme moc zvyknutí na zpěv bez textu. Ale to nevadilo. Naučit se to musíme, jestli chceme nějakou zábavu.
,,Tak na to jdeme znovu." Řekne. Já si povzdechnu a začnu zpívat.

*Flixy*

Dozpívali jsme.
,,Aaaarghh!" Konečně. Celkem nám to šlo!" Řeknu. Pak se kouknu na hodiny. ,,No dohajzlu!" Křiknu. ,,Ono už je pět!" Vykřiknu ještě aby mě slyšeli v chodbě a v dětském koutku. Freddy s Chicou běželi z chodby a Mangle s Foxym se na mě jen podívali a kývli na souhlas. Freddy a Chica k nám přiběhla. ,,Tak... Se jdem... Připravit." Řekne udýchaný Freddy. Já kývnu. Pak vstanu a jdu směrem do dětského koutku. Postavím se vedle Mangle.
,,Jak vám to vůbec šlo?" Zeptám se. Mangle se na mě podívá. ,,Šlo nám to skvěle!" Řekne. Já se usměju. Pak uslyším jak jde Mike pryč. Rozloučili jsme se s ním a na tu hoďku, co nam zbývala, jsme si ještě schrupli.

*Bonnie*

Vzbudil mě zvuk klíči. Otevřel jsem oči a zvedl hlavu. Pak jsem se podíval. Byli to zaměstnanci. Freddy a Chica se taky probudili. Pozdravili jsme je.
,,Ach Reji. Kvůli tomu vrahovi musíme nechat zavřenou pizzerie dokud se nenajde." Řekl jeden.
,,Mhm... Je to škoda, Damiane. Ale chodit sem musíme." Řekl Rej a podíval se na nás. ,,Chudáci." Řeknu potichu. Byli mi to líto. A štve mě to. Asi bych jim měl říct že to byl William Afton. Koukl jsem do země a chvíli jsem na ni čuměl. Pak jsem vyměnil zuby a zamračil se. Zaměstnanci si mě asi všimli.
,,Bonnie, co se děje?" Řekl Damian s trochou strachu v hlase. Já se uklidním a podívám se na něj. ,,Vím kdo to byl." Řeknu.
,,Kdo?" Zeptá se Rej. Já chvíli na ně čumím.
,,William Afton." Řeknu po chvíli.
,,William Af- POČKEJ!" Křikl Damian. ,,To je přece náš druhý hlídač! Nebo spíš byl. Dal výpověď." Já se jen na ně koukal.
,,Musíme na něj zavolat pol-" nedořekl Rej, protože jsem ho přerušil. ,,To ne. Policii jen informujte že víte kdo to je. Ale požádejte ne o otevření pizzerie. Pak jim řekněte ať se někam schovají. Ale musí tu být dřív jak on... Kdy má směny?" Řeknu. Damian se zamyslí. ,,Asi až pozítří. Má směnu od sedmi." Řekne po chvíli.
,, Dobře. Tak ať tu jsou dřív. Ať ho mohou chytit." Řekne pro změnu Freddy. Oba zaměstnanci kyvnou na souhlas. Damian vzal telefon a informoval policii. Pak k nám přišel a řekl že souhlasí. Dnes ale bude zavřená. Otevřená bude až zítra.

FNaF - Nový ZačátekKde žijí příběhy. Začni objevovat