*Freddy*
Byl jsem u pódia a povídal jsem si s Chicou. Pak jsem uviděl že se otvírají dveře od servisu. Vyšel z nich William. Hned mi bylo jasné že zase někoho zavraždil.
,,To není dobrý..." Řekne Chica. Ja jen zabručím na souhlas. Pak uvidím Flixy jak nese k jednomu stolu pizzu. Vypadala zklamaně. Asi o tom věděla. Pak zamířila k nám.
,,Flixy. Je mi to líto..." Řeknu.
,,Co?" Řekne.
,,Ty nevíš o tom že Wil-" nedořeknu, protože mě přeruší.
,,Jo tohle...." Řekne. ,,Jo... O tom vím. Zrovna v tu chvíli jsem měla přinést pití a pizzu na stůl 4."
,,Aha... Je mi to líto... Nerad to říkám." Odmlčel jsem se ,,Šli za ním Deniska, Alice a Adam." Řeknu*Flixy*
,,Aha..." Řekne Freddy. ,,Je mi to líto... Nerad to říkám." Odmlčel se a pak řekl ,,Šli za ním Deniska, Alice a Adam." Řekne. Mě v tu chvíli popadne takový smutek. Dala jsem si ruce přes tlamu a začala jsem brečet. Freddy ke mě přišel a objal mě. Já ho objala taky. Přidala se k nám i Chica. Oba dva mě objímali a uklidňovali. Pak jsme toho nechali.
,,Je mi to líto, Flixy." Řekne Chica.
,,Jo..." Utřu si slzy. ,,Ja vím."
Pak k nám přijde Bonnie. ,,Copak se stalo?" Zeptal se.
,,Alice, Adam a Deniska jsou...." Nedořeknu. Nechtěla jsem to slovo říkat.
,,Necháme si to na večer až tu nebudou lidé." Řekl někdo za námi. Byla to Mangle a s ní tam byl i Foxy. Kývnu hlavou na souhlas. Pak jsme se rozešli a dělali jsme jakoby nic. Pak jsem si ale uvědomila. Nebudou muset být jejich těla u těch robotů aby se jejich duše převtělila? Šla jsem k servisu. Otevřela ho. Pro jistotu jsem dala ještě na dveře "nevstupovat". A pak jsem je zavřela a zamkla. Bylo kolem osmé večer. ,,Za chvilku bude zavíračka." Řeknu si. Pak uvidím Adama a Denisku jak tu leží na zemi. Slzy se mi hrnuly do očí. Vzala jsem první Denisku a odnesla jsem ji do zadní místnosti. Položila jsem ji vedle šedo bílé lišky. Pak jsem šla pro tělo Adama a položila jsem ho u fialovo modrého vlka. A pak jsem si všimla Alice. Seděla tam v rohu. Byla celá od krve. Vzala jsem ji a dala jsem ji vedle růžovo modré kočky. Pak jsem odešla. Dala jsem pryč napiš "nevstupovat" a šla jsem jen tak halou. Pár lidí už odcházelo. Koukla jsem se na hodiny. Bylo 8:50 večer. Pak ke mě přišel jeden zaměstnanec. ,,Flixy. Úklid prosím všechny stoly." Řekne. Já kývnu a jdu uklízet. Došla jsem k jednomu stolu. Začala jsem ho uklízet. Ale pak jsem si všimla nějakého papírku. Koukla jsem okolo sebe jestli tu někdo je. Nikdo. Rozevřela jsem ho a bylo tam napsanéAhoj Flixy. Můj manžel mi pověděl co jsi mu říkala. Jakmile mi to pověděl, byla jsem štěstím bez sebe. Byla jsem ale i překvapená že se toto může stát. Jsem ráda že má mrtvá dcera stále žije. Sice jsi teď robot. Ale to mi nevadí. Rozhodla jsem se že sem budeme chodit každý den.
Dočetla jsem. Teď mě naplnila taková radost. Papírek jsem schovala a začala ten stůl uklízet.
*9:00*
Stoly už jsem měla uklizené. Bylo to celkem rychle. Papírek jsem měla stále u sebe. Doupravila jsem ještě jeden stůl. Pak zaměstnanci odcházeli. Já a moji přátelé jsme se s nimi rozloučili a popřái jim dobrou noc. Pak jsem šla za ostatními. Seděli u pódia a povídali si. ,,Ahoj." Pozdravím. Oni udělali to samé. Kouknu se na Freddyho. ,,Freddy?" On na mě koukne. ,,Ano?" Řekne
,,Mohl by jsi se mnou prosím do servisu?" On kývne na souhlas. Vstal a šel se mnou. Vešli jsme do servisu. ,,Těla jsem dala k tam těm robotům." Řeknu a ukážu na místnost. ,,Ale chtěla bych ještě vědět. Co je to za roboty?" Freddy se na ně koukne.
,,To jsou roboti z tvé skupiny. Ale dali jen tebe. Oni prý nějak nefungovali. Ale teď je budou chtít nechat vystupovat." Řekne.
,,A jak se jmenují?" Zeptám se.
,,Kočka se jmenuje Neon. Liška se jmenuje Pelt. A vlk se jmenuje Heroic [Herojs]." Řekne Freddy.
,,Aha." Řeknu. ,,Takže abych to pochopila. Oni jsou z mé party." Freddy kývne.
,,A já jako jediná fungovala." Freddy opět kývne.
,,A teď budou s námi vystupovat." Řekne Freddy ,,naši noví kamarádi. Asi příští týden je dají vystupovat. Pelt asi bude s vámi v dětském koutku. Neon a Heroic se ještě neví. Ale je možné že pro ně budou dělat nové pódium." Já jsem jen kývla že rozumím. Pak se ta místnost tak ozářila až nam to skoro vypálilo oči. Pak jsme uviděli duše našich mrtvých lidských kamarádů a každá duše vletěla do robota, tak jak jsem je tam položila. *Tak takhle to vypadá* řeknu si v hlavě. ,,Teď bude chvíli trvat než se vzbudí?" Zeptám se.
,,Ano." Řekne Freddy.
,,Zůstanu tu s nimi." Řeknu. Freddy kývne a odejde. Já si vemu židli a sednu si na ní hned na proti nim.*Freddy*
,,Zůstanu tu s nimi." Řekne Flixy. Já kývnu na souhlas a odejdu. Šel jsem k pódiu. Zamával jsem mým přátelům. Došel jsem k pódiu a sedl si vedle Bonnieho. Bonnie se na mě koukne.
,,Tak co?" Řekne.
,,Co by bylo?" Řeknu. On si povzdechne. ,,Asi ty děti, třeba?" Řekne.
,,Řeknu hned, ne?" A zasmějeme se. ,,Jejich duše teď vletěli do těch robotů co tam jsou z Flixyny party." Řeknu.
,,Z Flixyny party?" Řekne Foxy nechápavě. Já si povzdechnu.
,,Jo... Z Flixyny party. Měli tu s námi vystupovat, ale prý byli nějak porouchaní kromě Flixy." Řeknu mu.
,,A jak se jmenují a co je to za zvířata?" Zeptá se rozzářena Mangle.
,,Je tam kočka Neon, liška Pelt a vlk Heroic." Řeknu.
,, DALŠÍ LIŠKA?!" Křikne Mangle radostí.
,,Jakou má ta.... Pelt barvu?" Zeptá se Foxy.
,,Šedo bílou. A má modré oči a hák na pravé ruce." Odpovím mu. On kývne. Pak tu jen mlčky sedíme a každý někam kouká. Pak se zvedne Chica. ,,Nechcete udělat pizzu?" Řekne. Všichni kývneme a usmějeme se.
,,Já ti s tím pomohu." Řeknu. Ona se na mě usměje. Zvednu se a jdu za ní.*Bonnie*
Freddy ji šel pomoct s pizzou. ,,Já půjdu za Flixy." Řeknu a zvednu se. Foxy s Mangle tam zůstali. Já vešel do servisu. ,,Ťuk ťuk." Řeknu.
,,Ano?" Řekne. Já vejdu do vnitř a zavřu dveře. Šel jsem za ní do té místnosti vzadu. Koukl jsem do vnitř a usmál se na ni když se na mě podívala. Usmála se taky. Vzal jsem si židli a sedl si vedle ní.
,,Hlídám je tu." Řekne po chvíli.
,,Jojo. Já vím. Šel jsem ti s tím pomoct." Řeknu.
,,Ale jen kvůli tomu jsi sem nepřišel. Že?" Řekne a koukne na mě. Já se na ni kouknu též.
,,Ne." Řeknu nakonec. ,,Dlouho jsme nebyli sami." Ona se ke mě přitiskne a obejme me. Ja ji též obejmu. Pak se políbíme. Pak toho necháme a zůstaneme u sebe nalepeny a objímáme se.
ČTEŠ
FNaF - Nový Začátek
Fanfiction10ti letá holka Anna se v noci dostala do Freddy Fazbear's pizza, kde ji zavraždil známí William Afton. Její duše se dostala do robota se jménem Flixy. Williama se podařilo chytit. Ale po několika letech ho pustili. Přijde o přátele z Freddyho pizze...