8.

69 6 3
                                    

*Flixy*

Chodila jsem po pizzerii a roznášela jsem pití. Opět jsem nesla pití mé minulé rodině.
,,Zdravím," řeknu. ,, Vítejte ve Freddyho pizzerii. Zde máte pití." Dám jim pití na stůl a odcházím do kuchyně. V kuchyni jsem položila tác na linku a pak jsem šla pryč. Konečně jsem tam přestávala o něco zakopávat. Vyšla jsem z kuchyně a šla jsem do dětského koutku za mými přáteli. Deniska tu zase nebyla. Tak jsem tedy zamířila za Bonniem. Seděl na pódiu. Sám. Přišla jsem k němu a sedla si vedle něj.
,,Ahojky." Řeknu. Dám mu pusu na tvář. On se na mě podívá a usměje se.
,,Ahoooj!" Řekne.
,,Copak tu děláš?" Zeptám se.
,,Sedím a nudím se," řekne. ,,Je to takový divný když jsme naprogramovaní takhle, že se můžeme pohybovat. Ani děti už s námi moc nejsou. Ale pár si k nam občas zajde a spolu si zahrajeme, zazpíváme si a tak." Řekne Bonnie. Jo. Bylo to divné. Ale aspoň si můžeme i přes den povídat. Dala jsem mu ruku za krk a pak ho objala. On mě též.
,,Na to si zvykneš." Řeknu.
,,Já vím." Řekne. Pak k nám někdo přišel. Odtáhli jsme se od sebe a koukli jsme se na něj. Byl to můj táta.
,, Flixy?" Řekne
,,Ano?"
,,Potřebuji s něčím pomoct. Mohla by jsi se mnou do servisu?" Zeptá se. Já se kouknu na Bonnieho. Kývne že mám jít. Zvedla jsem se a šla s mým tátou do servisu. Zavřela jsem za sebou dveře a otočila jsem se.
,,Tak co potřebujete?" Zeptám se.
,,Nic. Jen si s tebou promluvit." Řekne.
,,Ale vy jste řekl že potřebujete s něčím pomoct." Řeknu nechápavě.
,,Já.... Já jsem tě zaslechl... Jak si povídáš s Mangle... A... Já... Já..." Asi nevěděl co říct.
,,Zaslechl jsi že se bavíme o tom že má duše se převtělila do tohohle." Řeknu. On se na mě podívá. ,,A ano. Je to pravda. Já jsem tvá zesnulá dcera." Řeknu po chvíli.

*Richard*

,,A ano. Je to pravda. Já jsem tvá zesnulá dcera." Řekne. Nemohl jsem tomu vážně uvěřit.
,,Víš. Já... Já tomu nějak nedokážu stále uvěřit." Řeknu.
,,Víš.... Tati..." Řekne ,,musím ti říct jak se to stalo."

Bylo to v den co jsme do pizzerie přišli hodně brzo. Jak jsem šla sama napřed, tak jsem viděla Mangle jak se pohybuje po pizzerce. Pak jste dorazili vy. Tak jsem řekla Mangle že tam v noci přijdu. Když jsme došli domů, a nastala půlnoc tak jsem opatrně šla ven. Z bundy jsem si vzala klíče od pizzerie. Pak jsem vyšla ven, směrem k pizzerii. Vešla jsem do vnitř. Chtěla jsem jít za Mangle, ale objevil se tam on... William Afton. A zavedl mě do servisu. Já tam blbec šla. Chvíli jsme se tam naháněli. Ale nakonec mě dostal. Pak jsem si nic nepamatovala... Vzbudila jsem se v tomhle obleku. Ve Flixy.

Dovypráví. ,,Tak.... Tohle.... Tohle jsem nečekal." Řeknu. Slzy se mi začaly hrnout do očí. ,,Ale... Proč by to dělal?" Zeptám se.
,,Chce aby každá z rodin věděla jaké to je, přijít o dítě." Řeknu.
,,Co se tedy stalo s jeho dětmi?" Zeptám se.
,,To je na dlouhé vyprávění. Teď ti to nemohu říct." Řekne. ,,Radši už půjdem do haly." A jde ke dveřím. ,,A opravdu... Opravdu jsi Anna? Já se ti omlouvám. Ale.... Já prostě tomu nedokážu uvěřit."

*Flixy*

,,A opravdu... Opravdu jsi Anna? Já se ti omlouvám. Ale... Já prostě tomu nedokážu uvěřit." Řekne. Zastavím se a podívám se na něj přes rameno. ,,Ano. Jsem to já." Řeknu a jdu ze servisu. Nechala jsem ho tam. Aspoň něco trochu pobere z toho mého příběhu... Doufám... Teď jsem byla aspoň trochu šťastná. Konečně jsem se s nimi vídala každým dnem. A teď jsem si po prvé, promluvila s mým tátou..... V robotickém těle.
Neřešila jsem to. Šla jsem ke stolu kde seděla máma s bratrama.
,,Nepotřebujete něco?" Řeknu s úsměvem. Oni zakroutili hlavou, že ne. Tak jsem tedy kývla a odcházela.
,,Nebo..." Řekne máma. Otočím se. ,,Nosíš pizzu, nebo jenom pití?"
,,Jen pití. Pizzu nosí Mangle." Odpovím. ,,Zajdu pro ni."
,,Ne. Prosím, doneseš nám pizzu ty?" Zeptá se jeden z mých bratrů. Já se na něj kouknu. Kývnu na souhlas. Pak zamířím za Chicou.
,,Chico?" Řeknu. Ona se na mě podívá. ,,Udělala by jsi pizzu pro tamty lidi?" Zeptám se. Chica se hned zvedne a vezme mě za ruku. Táhne mě s sebou. Prošli jsme kolem mé rodiny. Koukla jsem se na ně. Koukali na nás. Já se na ně usmála a koukla jsem se zpět do předu. Vešly jsme do kuchyně. Chica mě pustila. Já stála u dveří a dívala jsem se jak Chica dělá těsto, připravuje zeleninu. Rozválela těsto do kola a dala na něj kečup. Ten rozetřela a pak tam pokládala nějaké kousky té zeleniny. Pak na to dala sýr a dala to péct. Měla to celkem rychle. Ale tak... Dělá to už od prvního dne v robotickém těle.

*O několik minut později*

Pizza už byla upečená a Chica ji dala na talíř.
,,Takhle se to drží." Ukáže mi a usměje se. Já to vezmu tak jak mi to ukázala a nesu ji mé rodině. Ano nesu po prvé pizzu. Ale tak co už. Přišla jsem k nim a položila jsem jim pizzu na stůl. Dala jsem jim i pití.
,,Pití na účet podniku." Řeknu a usměju se. Pak odejdu. Šla jsem za Freddym.
,,Freddy?" On se na mě otočí.
,,Ano?"
,,Nevíš kde je Bonnie?"
,,Asi je v servisu."
,,Dobře. Děkuji." Řeknu a jdu do servisu. Táta byl už dávno pryč. Vešla jsem do vnitř. Bonnie tam stál u kytary.
,,Co s ní máš?" Zeptám se. On se asi lekl, páč nadskočil.
,,Ježíši, ty jsi mě vyděsila." Řekne a zasmějeme se. Přišla jsem k němu a koukla jsem se co s ní má.
,,Tak co s ní máš?" Zeptám se znovu.
,,Praskla na ni struna." Odpoví.
,,Nechceš ji dát nějakému zaměstnanci?"
,,No jo. To mě nenapadlo... Heh." Řekne. Já se usměju. Pak jdeme oba za.... Hmmm... Žádný zaměs- Aha! Támhle je jeden. Došli jsme k němu. Zaklepala jsem mu na rameno a on se otočil.
,,Eeeee...." Řekne.
,,Dobrý den." Řeknu. ,,Mohl by jste nám pomoct?"
,,S čím?" Zeptá se. Ukážu mu kytaru.
,,Opravit strunu. Udělali by jsme to sami. Ale... Jsme roboti a máme moc velké ruce." Odpovím.
,,Aaha.... Jistě. S tím vám určitě pomůžu." Řekne a jde směrem k servisu. Šli jsme za ním.

*Freddy*

Byl jsem s Foxym v jedné chodbě ke kanclu. Řešili jsme blbosti. Co si pamatujeme z našeho lidského života a tak. Pak jsme si přestali povídat a chvilku jsme tam tak stáli.
,,Asi se půjdu kouknout na kamery." Řeknu.
,,Proč?" Zeptá se Foxy
,,Jen tak." Řeknu a pokrčím rameny. Šel jsem do kanclu, sedl jsem si na židli a vzal si tablet. Foxy byl za mnou a koukal taky.
Koukl jsem se do hlavní haly, koukl jsem se na záchody. Zrovna tam šla Mangle.... Pak jsem se koukl na chodby u kanclu, pak jsem se koukl na kuchyň....
,,Hm. Furt to neopravili." Řeknu si. Pak se kouknu do servisu. Byli tam Bonnie s Flixy s nějakým zaměstnancem. Opravovali tam Bonnieho kytaru.
,,Nic zajímavého, co?" Řekne Foxy. Trochu jsem sebou cukl.
,,Hmm..." Zabručel jsem na souhlas a položil jsem tablet. Šel jsem do hlavní haly.

*Foxy*

Freddy položil tablet a odešel. Já tam ještě zůstal a sedl jsem si na židli. Koukl jsem se na záchody. Mangle vycházela, pak jsem se koukl do servisu. Bonnie, Flixy a ten zaměstnanec akorát odcházeli. Pak jsem se koukl na halu, byl tam Freddy a šel k Chice a něco si povídali. Pak jsem se koukl zpět na kameru v servisu.
,,Co to?" Řekl jsem.. Stál tam někdo v kostýmu... V žlutým králičí- V tu chvíli mi to došlo..
,,WILLIAM?!" Vykřikl jsem. Vyletěl jsem z židle a pádil jsem do servisu. Ale do někoho jsem vyrazil. Byla to Mangle.
,, P-promiň..." Řekl jsem
,,V pohodě." Řekla. ,,Kam tak letíš?"
,,Viděl jsem Williama na kameře v servisu!" Řeknu. Mangle se hned zvedne. Já taky a pádíme tam oba dva. V hale jsme radši šli. Aby si o nás něco nemysleli. Šli jsme k servisu a slyšeli jsme rány.
,,Kurva!" Ozvalo se. Tablet jsem měl s sebou... Koukl jsem se na kameru. William se tam převlékal do svého fialového hábitu. Pak šel ke dveřím. Rychle jsem odběhli ke stěně a dělali jsme jakoby nic. Já jsem tablet schoval. William vyšel a koukl se na nás. My jsme dělali že jsme si ho všimli a koukli jsme na něj taky.
,,Heh." Uchechtl se a odešel. Koukali jsme na něj. Šel ven.
,,Tak... Tohle bude ještě zajímavé." Řeknu.

FNaF - Nový ZačátekKde žijí příběhy. Začni objevovat