*Pelt*
Byla jsem pořád zavřená v servisu s Neon a Heroicem. Ještě nás nevyzkoušeli. Měla jsem sklopenou hlavu a koukala do země. Pak mi Heroic dál ruku na rameno. Podívám se na něj a vidím jak se na mě usmívá. Pak se podívám na Neon. Spala. Pak se znovu podívám na Heroice.
,,Co dnes budeme dělat?" Zeptám se v šepotu. Heroic pokrčí rameny. Pak někdo otevřel dveře od servisu. Rychlé jsme sklopili hlavy a dělali vypnuté.
,,Takže. Dneska je teda vyzkoušíme?" Řekl jeden.
,,Yup. Dneska konečně jo." Řekl ten druhý. Ale podle hlasu bylo poznat že to byl Rej s Damianem. Pak jsem se koutkem očka na ně podívala. Rej zrovna vcházel do naší místnosti. Prošel kolem mě.
,,Argh... Kde jsou ty zatracený ovladače?" Řekl podrážděně. Slyšela jsem jak tam prohrabuje krabice. ,,No konečně." Řekl po chvíli. Mě pak, nevím proč, začal hrát musik box. Rej se asi lekl. Možná nechtěně zmáčkl můj ovladač.
,,Do prdele! Ja jsem se lek!" Křikl Rej. Damian tam asi vešel. Slyšela jsem kroky. ,,Co se děje?" Zeptá se. ,,Nic. Jen jsem asi zapl nechtěně Pelt a začal ji hrát musik box." Odpověděl mu.
,,Aha. Dobře. No tak pojď vezmeme je na stůl v servisu." Řekl Damian. Pak jsem jen slyšela jak berou Neon a nesou ji pryč.
,,No ty vole!" Řekl Rej. ,,ta je teda těžká!"
,,Je to robot. Se nediv." Řekl Damian a zasmál se. Pak jsem slyšela jak ji položili na stůl.
,,Teď Pelt." Řekl Damian. Rej zabručel na souhlas. Pak mě sesunuli na zem a jeden z nich mě vzal za trup a druhý za nohy. Pak mě posadili na stůl. Když odešli podívala jsem se rychle na Neon. ,,Neon?" Zašeptám.
,,Hm?" Řekne.
,Dobrý. Jen jsem chtěla vědět jestli jsi vzhůru." Řeknu. Ona opět zabručí. Pak sklopím hlavu, když sem už Damian s Rejem šli a nesli Heroice. Posadili ho za mě.
,,Máš ty ovladače?" Řekl Rej.
,, Jasaan!" Řekl Damian a první zapl Neon pak mě a pak Heroice. Měli jsme jen otevřené oči a nic nedělali.
,,Teď zmáčkni tohle." Řekl Rej. Neon náhle začala mluvit. Pak já. Pak jsem zaslechla Heroice jak mluví. Pak jsme přestali a zase jsme měli jen otevřené oči a v klidu seděli.
,,Dobře. Asi je taky naprogramujeme na volný pohyb, co?" Zeptá se Damian.
,,Nejdřív se domluvíme s šéfem ty trubko." Řekl Rej
,, Laskavě mi neříkej trubko." Řekl trochu podrážděně Damian. Pak se tomu zasmáli.
,,Tak je vypni a jdem." Řekl Rej a najednou.... Tma.*Flixy*
Momentálně jsem odpočívala s Bonniem na pódiu. Bylo to super. Lidi tu bylo čím dál tím víc a víc. Seděli jsme a nic nedělali. Zaměstnanci museli přinést více stolů, aby si měli kde noví příchozí sednout. Pak jsem zahlédla jednoho zaměstnance co byl u mé minulé rodiny. *Asi objednávka* řeknu si. Pak zamíří k nám. *Já to říkala*
,,Tak já zase musím." Řeknu a rozloučila jsem se s Bonniem. ,,Za chvilku tu budu zpět." A jdu směrem k zaměstnanci. Ten mi podal papírek a já kývla. Pak odešel. Než jsem začala číst, uslyšela jsem otevírání dveří od servisu. Podívala jsem se tam. Zahlédla jsem Neon a spol na stole. *Konečně je dají na šou* řeknu si. Pak si přečtu papírek3x kola
1x pivo
2x pizza*Hmm... Pivo. Asi si dá táta* pak se trošičku uchechtnu. Jdu kolem mé minulé rodině a po cestě je pozdravím. Šla jsem směr kuchyň. Když jsem procházela kolem jednoho stolu. Všimla jsem si, že to jsou ti kluci co mě včera poškodili. Tentokrát byli v klidu. Nevšímali si okolí. Když jsem došla ke kuchyni. Tak jsem zadem měla pocit jako by mě něco říkalo ať tam nechodím. Ale já musela. Pomalu jsem otevřela dveře a vešla do vnitř. Nakoukla jsem se tam. Byla tam Chica a dělala těsto na pizzu. *Že bych jo vylekala?* Napadne mě. Pomalu jsem vešla do vnitř a pomalu jsem zavřela dveře. Pomalu jsem se k ní přibližovala. Pak jsem ji dala ruce na ramena ,,BAF!" křiknu. Ona vyjekne a otočí se. Já se začnu tlemit a popadám se za břicho. Ona si povzdechla a začla se smát taky. Pak jsme přestali.
,,Ahoj." Řeknu po chvilce. Ona mi pozdrav oplatí. Já ji pak nechám dodělat těsto a jdu vytáhnout kolu a pivo. Pak jsem vytáhla tři skleničky a jeden půllitr. Začala jsem tam pivo lít. Pak jsem nalévala kolu. Chica už dávala pizzi do trouby. Když jsem čekala na pizzu, tak jsem si s Chicou začala povídat.*O několik minut*
Cink! Udělá trouba a mi si přestaneme povídat. Chica pizzu vytáhla a já ji podala dva talíře. Když pizzi dala na talíře tak mi nabídla pomoc. Já to ovšem přijala. Chica vzala pizzi já pití. Otevřela jsem ji dveře a pak šla za ní. Přišli jsme kolem té party kluků. Pak jsme došli k mé rodince.
,,Přejeme dobrou chuť a bavte se." Řekněme a Chicou navzájem. Chica pak odejde a já tam s nimi chvilku jsem pak odejdu taky. Šla jsem za Bonniem. Ale nebyl na pódiu. Pak jsem se začala dívat sem a tam, ale nikde nebyl. ,,Hmm? Kde je?" Řeknu si potichu. Pak si jdu sednout na pódium a čekala jsem na něj.Když se furt neobjevil, tak jsem se rozhodla ho jít hledat. Napadlo mě že bude v jedné z chodeb. Šla jsem tedy k pravé. Nebyl tam. Pak jsem šla k levé. Taky tam nebyl. Pak jsem se rozhodla jít do kanclu. Když jsem tam došla...... Taky tam nebyl. Vešla jsem do vnitř. Vzala jsem si tablet a podívala jsem se na kamery. Hala. Záchody. Servis, tam zrovna něco dělali Pelt. *Asi je programují* řeknu se. Koukala jsem na všechny kamery, ale Bonnie nikde. ,,Přece se nemohl jen tak vypařit!" Řeknu. Fakt by mě zajímalo kde je. Položila jsem tablet a opřela jsem se o opěradlo židle. Pak jsem se zvedla a šla zpět do haly. Pak jsem ho zahlédla. Vycházel od záchodů. *Aha* řeknu si. *Co tam asi dělal?* Nad tím jsem teď nepřemýšlela. Rozešla jsem se za ním. ,,Bonnie?" Řeknu. On se na mě podívá. ,,A-ano?" Řekne po chvíli a usměje se. ,,Děje se něco?" Zeptám se. On zavrtí hlavou že ne. Pak jsme se vydali zpět na pódium. Sedla jsem si na něj a on vedle mě. Bylo to zvláštní. Nikdy dřív se takhle nechoval. Měl nějaký zamýšlený výraz. Asi teď nad něčími přemýšlel. Opřela jsem svou hlavu o jeho rameno. On se na mě podíval. Já zase na něj a usměju se. On se po chvíli taky usměje. Pak se otevřeli dveře od servisu. Byli z něj Rej a Damian. Nejlepší přátelé mého otce. Po chvíli ze dveří vyšla má parta. Já se odtáhla od Bonnieho a zamávala jsem jim. Oni šli k nám a posadili se vedle mě a Bonnieho.
,,Ahoj Flixy!" Pozdraví me Heroic. ,, Ahoj" řeknu s úsměvem. Pak se ještě pozdravím s Pelt a Neon. Začali jsme si povídat. Ale pak jsem si všimla že Bonnie odchází. ,,Kam to jdeš?" Zeptám se. On se na mě podívá. ,,Chci být teď sám" řekne a usměje se. Kam šel už jsem nevnímala, protože na mě začal mluvit Heroic.*Bonnie*
Odešel jsem od nich, ne protože chci být sám. To ne. Měl jsem jít za Shadow Freddym. Měli jsme něco v plánu. Šel jsem směr chodba tam jsem pak zalezl do místnosti. ,,Jsem tu!" Řekl jsem. Pak se přede mnou objevil. Ušklíbl se.
,,Dnes večer to začne" řekne. Já jen kývnu. Nechtěli se mi do toho. Ale musel jsem. Určitě tím ublížím Flixy... Ale nemám na vybranou.
ČTEŠ
FNaF - Nový Začátek
Fanfic10ti letá holka Anna se v noci dostala do Freddy Fazbear's pizza, kde ji zavraždil známí William Afton. Její duše se dostala do robota se jménem Flixy. Williama se podařilo chytit. Ale po několika letech ho pustili. Přijde o přátele z Freddyho pizze...