*Flixy*
Byl večer. Dnes tu byl i Mike a hlídal nás. Zrovna se koukal na kamery. Všichni ostatní souhlasili s tím že ho necháme. Kamery přestaly blikat.
,,Dneska to jde jak po másle." Uslyším Mikea jak se pochválil. *Buď rád. Jde to jak po másle díky mě* řeknu si. Pak jsem se podívala na kamery. Pořád ne blikaly. Pak jsem se pohla. Někdo my dal ruku na rameno.
,,Kam to jdeš?" Byla to Mangle.
,,Jdu se jen podívat na Mikea..." Řeknu. Dala mi pryč ruku a nechala mě jít. Šla jsem potichu. Po cestě jsem hlídala aj kamery. Když jsem došla k jedné z chodeb, tak jsem chvíli váhala. Ale nakonec jsem šla. Šla jsem pořád potichu. došla jsem ke dveřím. Byl tam opřený o opěradlo a měl ruce za hlavou. Koukal se do stropu. Koukala jsem se na něj. Pak se podíval na dveře. Všiml si mě. Zakvílel a zavřel dveře. Já tam na něj jen koukám a nic nedělám. Usmála jsem se na něj.
,,Můžu do vnitř?" Zeptám se. On měl vykulené oči strachem.
,,Slibuju že ti nic neudělám." Řeknu po chvíli. Mike zaváhal. Ale nakonec otevřel. Já vesla do vnitř.
,,Chtěla bych se zeptat." Řeknu.
,,N-no?" Řekl
,,S mými přáteli jsem se domluvila že tě necháme být. Čímž chci říct.... Dřív jak jsi si myslel že jsi tu usínal a tak.... To jsme tě jen vylekali tak, že jsi omdlel." Vysvětlím. On na mě pořád kouká s vykulenýma očima.
,,A-aha... Takže..... Tohle není prank. Jakože dovedeš pozornost a z druhých dveří na mě někdo ne vyskočí?" Řekne nejistě.
,,Pokud mi nevěříš, tak se koukni na kamery. Všichni stojí na svém místě." Řekla jsem trochu uraženě, že mi nevěřil. Ale tak... Chápu. Kdo by robotovi věřil, že?
Mike vzal tablet a podíval se na pódium. Pak se koukl do dětského koutku. I do servisu.
,,Tam v zadní místnosti si povídají tři roboti?" Řekne.
,,Ti jsou z mé party. Budou tu zítra vystupovat."
,,To vím. Ale nepůjdou na mě.... Že ne?"
,,No.... Těm sem neřekla že nemůžou. Ale jelikož vědí že tu jsi. Tak se jim snad ani ze servisu nechce." Řeknu. ,,Ale teď tě chci o něco poprosit. Když budeš souhlasit, tak tě nikdo lekat nebude. Necháš nás tu v noci chodit? Ani na kamery koukat nemusíš. Třeba si můžeš číst noviny." Řeknu
,,Tak... To si ještě promyslým. Ale asi... Jo. Souhlasím." Řekl. Já se usměju.
,,Díky Mikeu." Řeknu a odejdu. Když jsem došla do haly tak jsem křikla.
,,Kamarádi! Můžete se hýbat!" Všichni se najednou probudí a začnou se procházet. Přišel ke mě Freddy
,,Mike souhlasí. Mi ho nebudeme lovit a on nás nebude muset hlídat." Řeknu. ,,Takže po něm nikdo nepůjde!" Křiknu na všechny. Všichni se usmáli a kývli na souhlas.*3:00 ráno*
*Mike*
Jak Flixy slíbila, nechali mě být. Četl jsem si noviny a jen z dálky jsem slyšel jak si povídali a smějí. Trochu jsem se nudil. Ale... Mám aspoň klid. Složil jsem noviny a jen tak jsem se podíval na kamery. Baterie má 70% a je kolem 2:00 ráno. Přepnul jsem kameru na halu. Seděli na pódiu a povídali si.
*Flixy*
Seděli jsme na pódiu a povídali si. Pak jsem se koukla na kamery. Svítila. Mávla jsem dlaní na pozdrav. Pak přestala blikat. Koukla jsem se zpět na mě přátelé.
,,Teď mě tak napadlo..." Řekne Foxy. Všichni se na něj podíváme.
,,Nechceme si něco zazpívat?" Všichni se na sebe podíváme. Pak se zase podíváme na Foxyho.
,,Proč ne! To je skvělí nápad!" Řekne Bonnie.
,,Budeme aspoň ve dvojicích?" Zeptám se. Všichni na mě koukli. Nic neřekli.
,,Co je?" Řeknu a uchechtnu se. Pak se smějeme všichni.
,, Jako není to špatný nápad." Řekne Chica.
,,Tak u mě je jasné s kým budu." Řekne Mangle a podívá se na Foxyho. Foxy se zazubí.
,,Tak já budu s Flixy." Řekne Bonnie vedle mě. Už zbývala jen Chica a Freddy.
,,Mimochodem." Řeknu. Všichni se na mě podívali.
,,Nevezmeme sem i Neon, Pelt a Heroice? Ať se tam nenudí."
,,Dobrý nápad." Řekne Freddy. Zvedla jsem se a šla do servisu. Otevřela jsem dveře.
,,Neon, Pelt, Heroici? Žijete?" Zakřičela jsem.
,, Jojo" řekla Pelt.
,,Tak pojďte za náma. Budeme si jen tak zpívat. Ještě musíme akorát vymyslet jaký song si budeme zpívat." Řeknu když ke mě došli. Vyvedla jsem je ven ze servisu a zamířili jsme k pódiu.
,,Jinak. Co jste dělali za tu dobu co jste tam byli?" Zeptám se
,,Nic zajímavého." Řekl Heroic.
,,Dobře." Odpovím. Sednu si vedle Bonnieho a Pelt a spol si sedli na zem.... Na pódiu už nebylo místo. Podívala jsem se na Freddyho. On zase na mě
,,Co si zazpíváme?" Řeknu. Freddy se chytne za bradu a přemýšlí. Pak jen pokrčí rameny. Pak se zamyslíme všichni. Nikoho nic nenapadlo.
,,Tohle je na nic." Řeknu nakonec a zvednu se. ,,Za chvíli jsem zpět." A zámířím ke kanclu. Došla jsem k jedné z chodeb. Napadlo mě že bych si z Mikea udělala srandu. Šla jsem po špičkách až ke dveřím. U okna jsem se skrčila.*Mike*
Seděl jsem na židli s nohama na horu. Pak jsem uslyšel nějaký zvuk. Trochu jsem se lekl.
,,Halo?" Řeknu. Nic. Dám nohy dolů ze stolu a koukám se na chodby. Pak jsem uslyšel nějaké kroky. Otočil jsem se na levou chodbu.
,,AAAAA!" Křikl jsem. Byla to Flixy a začala se smát jak... Já nevím co. Chytl jsem se za hruď.
,,Tak ale co dělá!? Jsem dostal infarkt!" Řeknu. Flixy dostala záchvat smíchu.
,,M-můžeš toho nechat?" Řeknu. Ona se pomalu přestávala smát jak pošuk.
,,Tak co chceš?" Zeptal jsem se když toho nechala.
,,Jen jsem se chtěla zeptat jestli tě nenapadá nějaká písnička. Chtěli bychom si zazpívat." Řekne. Já se zamyslíme.
,,No... Tak moje oblíbená já "Follow you", "Faded"... Další mě nenapadají. Ale tyhle by jste zkusit mohli." Řekl jsem a usmál se. Flixy se taky usmála a poděkovala. Pak odešla.
,,A jestli mi uděláš další infarkt!" Křiknu po ní.*Flixy*
,,A jestli mi uděláš další infarkt!" Křikl na mě ještě. Začala jsem se smát. Když jsem byla v hale tak jsem se rozběhla k pódiu.
,,Co se tam stalo?" Zeptá se Mangle.
,,Nic... Jen jsem mu udělala "infarkt"." Řeknu a začnu se smát.
,,Jinak mám zatím dvě písničky, co mi Mike nabydl." Řeknu.
,,Jaké?" Zeptá se Bonnie.
,,Faded a Follow you."
,,Zavíráme si Faded!" Křikne hned Bonnie. Mi začneme smát. Pak přestaneme.
,,Tak mi si vezmeme Follow you." Řekl Foxy. Teď už zbivali jen vybrat nějaké písničky pro Freddyho a Chicu a ještě pro Pelt, Neon a Heroice.
,,Já bych možná jednu znala." Ozve se Neon. ,,Control." Řekne Po chvíli.
,,Dobrá." Řeknu a usměju se na ni
,,Už mě taky něco napadlo." Řekne Chica. ,,The Devil Within." Řekne název písně. Tak tuhle uslyším po prvé.
,,Pamatuješ si ji ještě, Freddy?" Řekne Chica
,,Ale tak nějak jo." Odpoví.
,,Tak si to běžte napsat text a naučte se každý svoje písničky." Řeknu. Všichni kývli a pak jsme se rozešli. Já s Bonniem zůstali na pódiu.
ČTEŠ
FNaF - Nový Začátek
Fiksi Penggemar10ti letá holka Anna se v noci dostala do Freddy Fazbear's pizza, kde ji zavraždil známí William Afton. Její duše se dostala do robota se jménem Flixy. Williama se podařilo chytit. Ale po několika letech ho pustili. Přijde o přátele z Freddyho pizze...