*William A.*
Jel jsem ve svém autě směrem do pizzerie. Ano. Už zase se bude vraždit. ,, Hahahahaha!" Zasmál jsem se ,,Zajímá mě kolik děti dnes bude naivních." Byl jsem skoro u pizzerie. Když jsem tam dojel, tak jsem zaparkoval hned vedle chodníku. Jo jsem zlej. Ale tak co. Vystoupil jsem z mého auta, vzal jsem klíče a zamkl auto. Šel jsem ke vchodu. Viděl jsem tam nějaké plakáty. Byli tam noví animatronici. Jeden jsem strhnul že stěny. Koukl jsem se na to.
,,Brzy bude vystupovat... Bla bla bla." Řekl jsem a zmačkal jsem ho a zahodil. Vešel jsem do pizzerie. Roboti chodili a nosili jídlo a pití. Šel jsem k servisu. Vešel jsem do vnitř. Zavřel jsem a zamkl. Vzal jsem si krabici na které je napsané "NESAHAT!!!" Vyndal jsem z ní můj kostým žlutýho králíka. Svlékl jsem si svůj fialoví oděv a oblékl jsem si kostým. Pak jsem si vzal hlavu a nasadil. Pak jsem se zasmál. Odemkl jsem dveře a otevřel. Nakoukl jsem do haly. Rodiče tam nebyli. Ale jejich tři děti, kterým bylo kolem 12ti let si tam hráli. Jeden z nich si mě všiml a ukázal na mě. Usmál jsem se. Ukázal jsem ruku a prstem jsem je "pozval" do servisu. Oni si něco řekli. Ale stejně pak šli za mnou. Když byli blíž tak jsem otevřel dveře. Ale... Najednou je někdo okřikl. Byla to jejich máma. *Sakra. Dospělí všechno jen kazí.* ,,Přijďte třeba zítra. Ukážu vám překvapení. Ale neříkejte mámě že sem chcete kvůli překvapení." Řeknu a oni odběhli k jejich mámě. Já jsem zavřel dveře a zamkl. ,,Agjgndkdbdj!!! Proč tu nemůžou děcka chodit sami. Měl bych to jednodušší." Řekl jsem si a opět jsem se převlékl do svého obleku.*Flixy*
Viděla jsem jak William šel do servisu. Pak jsem uviděla tři, asi 12ti leté. Pak se dveře od servisu otevřeli a vykoukl z nich William ze svého vraždícího kostýmu. Jedno z těch dětí si ho všimlo a ukázalo na něj. On ukázal prstem ať jdou k němu. Děti si něco řekly a šli k němu. Já jsem stála přímo u jejich matky. ,,Madam? Mohla by jste si zavolat své děti?" Zeptám se
,,Proč?" Řekne.
,,Jdou k servisu a tam je zakázáno chodit. Smí tam jen zaměstnanci a roboti." Vysvětlím. Ona se podívá na servis. A když tam viděla své děti tak je okřikla.
Děti tam chvíli staly a pak šli za svou mamkou. ,,Děkuji.... Flixy?" Řekne.
,,Nemáte zač. Mohly by si tam něco udělat." Řeknu a usměju se. Viděla jsem jak se dveře zavřely a už byly zavřené. Po chvíli z nich zase William vyšel. Ve svém fialovém hábitu. Vyšel ven. *Hah. Smůla co? Hajzle. Jsem ráda že jsem ti přerušila další vraždu**Další den*
Stála jsem na svém místě a odpočívala. Pak jsem uslyšela bouchnutí dveří. Koukla jsem se směrem k exitu. Pak se tam rozsvítilo světlo baterky. Pak tam vyšel William. Rychle jsem sklopila hlavu a zavřela oči. Slyšela jsem jak jde směrem k nám. Mangle s Foxym byli bohužel ještě vypnutí. I Freddy a spol byli. Zasvítil mi do očí. Pak jsem slyšela dveře od servisu jak je otevřel a pak zase zavřel. Zvedla jsem hlavu a koukla jsem se na hodiny. Bylo pět ráno. Dnes se otevírá v šest. Mí kamarádi se vzbudí až v šest. Což je za hodinu. Takže se tu budu nu- vlastně nebudu. Je tu William. A já mu musím opět překazit jeho vraždu.
*Po šesté ráno*
Nosila jsem pití a i pizzu. Nesla jsem ji mé minulé rodině. Přivítala jsem je a popřála dobrou chuť. Pak jsem viděla zase ty tři děti. Ale.... Byly tu sami. Bez rodičů. *snad za ním nepůjdou* pomodlím se v duchu. Pak do vnitř vešel můj otec. Pak jsem se zase podívala na moji mamku. Koukala na mě láskyplně. *Že by táta řekl doma že to jsem já?* Řeknu si. Pak na mě někdo zaklepe. Otočím se. Byl to jeden ze zaměstnanců. Řekl mi ať donesu na stůl 4 třikrát kofolu a pizzu. Byla jsem ale hodně nervózní z toho, že teď, když nebudu tady v hale. Trochu jsem zrychlila. V kuchyni jsem vzala tác, čtyři půllitry a nalila jsem do nich kolu. Pak jsem to vzala a odnesla jsem to ke stolu 4. Položila jsem to na stůl a dala jsem každému z nich jeho kolu. Pak jsem se koukla na ty tři kl- a do hajzlu... Kde jsou?!!! Pak jsem zaslechla jak se dveře od servisu zavřeli a zamkli. Bylo pozdě.
*William A.*
Ty děti byli tak naivní, že vážně přišli. Nakonec sem přišli bez rodičů. Byl jsem rád. Bude to snadné. Vešli do vnitř. Zavřel jsem a zamkl. Ony se na mě koukli. ,,Kde je to překvapení?" Zeptá se jedno. Já se jen zasměju a vemu si z regálu nůž.
,, Hahahahaha!!! Ví děcka jste tak naivní!" Řekl jsem. Děti začali couvat. Jedno z nich se schovalo pod stůl. A zbylé dvě zaběhly do jedné malé místnosti kde byli ti nový roboti. Já jsem si klekl a vzal to dítě pod stolem za nohu. Vytáhl jsem ho. On zakřičel strachy. Pak jsem ho chytl pod krkem a zvedl ho. Začal kopat. Naštěstí mě nekopl do břicha, jako ta malá holka kterou jsem zabil před několika měsíci. Koukal jsem se do jeho obličeje a zasmál jsem se. Bodl jsem ho do břicha. Pak jsem ho hodil na zem a ještě dvakrát jsem do něj bodl. Ty dvě zbylé děti to asi viděli.
,,Jak rozkošné holčičky." Řekl jsem. ,,Jak se jmenujete?" Ony se na mě koukala a měla strach v očích. ,,D-D-Deniska." Řekne nakonec. Aha. Tak to je ta holka co bývala vždy s Flixy. Tohle asi bude Adam, co jsem zabil.
,,J-j-já jsem Alice." Řekne druhá. Já se zasměju. ,, Takže. Hahah! Deniska půjde první." Řeknu. Ona začne plakat. ,,Ale neplakej. Bude to rychlé." Řeknu a zasměju se. Ona se rozběhne směrem k regálům na proti mě. Já se tam s ní chvíli honím, ale stejně ní dostanu. Dostal jsem ji u dveří, když se je snažila otevřít. Padla k zemi. Z pusy ji řekl potůček krve. ,,Šššsšš..." Řekl jsem. Pak jsem se otočil na Alici. ,,Tak... A teď ty. Hahahahaha!!" Řeknu. A jdu k ní. Ona byla tak hloupá. Couvala do zádu té místnosti. Já tam přišel. Byla tam zkrčená v rohu. A pak se na mě koukla. Měla slzy v očích. Přišel jsem k ní a dřepl jsem si k ní. ,,Postav se." Řeknu. Ona se pomalu s klepáním zvedne. Já se pak postavím.
,,Ať skončíš v pekle." Řekne potichu. Já se nad tím uchechtnu. Pak ji bodnu několikrát do břicha a ona se opře o stěnu a z pusy ji tekl potůček krve. Pak jsem šel vzít ty dvě mrtvé děcka a položil jsem je vedle Alice.
,,Práce hotová." Řeknu a uchechtnu se. Pak se jdu převléct do svého obleku.
ČTEŠ
FNaF - Nový Začátek
Fanfiction10ti letá holka Anna se v noci dostala do Freddy Fazbear's pizza, kde ji zavraždil známí William Afton. Její duše se dostala do robota se jménem Flixy. Williama se podařilo chytit. Ale po několika letech ho pustili. Přijde o přátele z Freddyho pizze...