🌟🌟කියෝ 🌟🌟
🌟🌟chapter 10 🌟🌟හොද හුස්මක් අරන් දොර අගුලට අත තියෙනකොටම මාව කාමරේ ඇතුලට ඇදිලා ගියෙ කවුරුහරි මාව ඇදලා කාමරේ ඇතුලට ගත්ත නිසා...
කොච්චර වේගෙන් මාව ඇදිලා ගියාද කිව්වොත් මට කෑ ගහන්නත් අමතක උනා....
මාව කෙලින්ම ගිහින් හිරවුනේ ඒ මනුස්සයගෙ අත්වල....
කොහොමහරි මම උනේ මොකද්ද කියලා තේරුම් ගන්නකොට ඒ මනුස්සයා හිටියෙ මාව බැක්හග් කරන්....
මගේ හාට් එක පුපුරන්න වගේ...අද දවස මට සිරාවටම හොද නැති දවසක්...විශේශෙන් පිරිමි අයත් එක්ක මහ අමුතු දේවල්නේ උනේ...එක පාරක් ටෑන්....ඊට පස්සෙ යුංගිශි ,දැන් තව කවුද...ඒ මදිවට මම ඒ මනුසයගෙ මූනවත් තාම දැක්කෙ නෑ....
මගේ අතේ කෝපි එකත් එක්කම ට්රේ එක නිසා මොනවත් කරගන්න බෑ...මම ට්රේ එක එක අතකින් අල්ලලා අනිත් අතේ වැලමිටෙන් මේ මූනක් පෙන්නන්නේ නැති මිනිහට අහසෙ තරු පේන්න දෙන්න හැදුවේ...
ඒත්...
මම ගහන්න කලින්ම එයා කතා කරන්න ගත්තා....
" ම්ම්... අන්තිමේදි මම ඔයාව හොයාගත්තා...හරියටම බැලුවොත් ඔයාම ඇවිත් මාව හොයන්..."
එයා කතා කරේ බාගෙට නිදිමතේ වගේ..ඒ කටහඩ කලින් අහලා නෑ...ඒත් මේ කාමරේ හෝසක්ශිගේ එයාගේ වොයිස් එක විතරයි මම අහලා නැත්තේ..අනිවාරෙන් මේ හෝසක්ශි වෙන්න ඕනේ...
ඒත් මොකද එයා මාව හොයාගත්තා කියන්නේ....වැරදිලාවත් එයා මං ගැන දේවල් දන්නවද දන්නෙ නෑ...මම ෆීනික්ස් කෙනෙක් කියලා....
මෙයා මාව කූඩුවකට දාලා සර්කස් එකකට විකුනාවිද...නැත්තන් මෙයාගේ ඔෆිස් බිල්ඩින් එක ඉස්සරහා බෙල්ලට දම්වැලක් දාලා මට කරනම් ගහන්න කියලාවිද...
වැරදිලාවත් මූ මාව ලැබ් එකකට විකුනාවි...මාවත් ගෙම්බෙක් වගේ කපලා බලාවි...අනේහ් මගේ ජීවිතේ...නොදන්න ලෝකෙක හැල ගෙම්බෙක් වගේ ලැබ් එකක් ඇතුලෙ මැරිලා යන්න වෙන්නෙ....
" ම්ම්..කියෝ...මොකද සද්දයක් නැත්තෙ...ජිමින් නම් කිව්වෙ කටර් එකක් වගේ කියවනෝ කියලනේ...මොකද ම්ම්...ඔයාගේ වොයිස් එක මේ ලෝකේ වැඩියෙන්ම ආස කෙනා ගාව ඔයාගේ ඔය කතා පෙට්ටිය වැහිලා..."
ESTÁS LEYENDO
🌟🌟කියෝ 🌟🌟||JHS✅
Fantasíaසදුටත් හිරුටත් අහිමි ඔහුටම පමනක් හිමි ඇය START = 140721 END = 150821 A JHS AU FICTION ©ALL RIGHTS RECEIVED BY @KIMvikii04