CHAPTER 18 (PART 2) FINAL

658 149 51
                                    

🌟🌟කියෝ 🌟🌟
🌟🌟 final chapter 🌟

මම මොනවත් කියන්න කලින්ම හෝසොක්ශී කොෆි ශොප් එක පැත්තට දිව්වා...හොද වෙලාවට පාක් එක ලගම කොෆී ශොප් එකක් තියෙන්නේ...ඒත් මම දැක්ක දේ නිසා මට ඇස් අදහගන්න බැරි උනා...

මට ඒ දැකපු කොල්ලව හොදට මතකයි හහ්...සතියකට කලින් මම පාක් එකේ ඇවිදින්න ආව දවසේ මූ මාර විදියට මගේ ෆිගර් එක බැලුවනේ....එදා මම ලෙඩ වෙලා හිටපු නිසා ඌට සලකන්න බැරි උනා හරියට....

ඒ කොල්ලා පාක් එක ඇතුලට ගිය නිසා මාත් ඉක්මනට පාර්ක් එකට දිව්වේ ඒ කොල්ලද අල්ලගන්න.....

" ඒයී තමුසෙ නවතිනවා ඔහොම..."

මම කෑගහපු පාර මිනිහා බයවෙලා වගේ මගේ දිහා බැලුවේ...

" ඇයි මොකද...."

මිනිහා මොකද මාව අදුරන්නෙ නෑ වගේ බැලුවේ...අහ් මම මාස්ක් එකක් දාගෙනනේ ඉන්නේ...

" තමුසෙට මාව මතක නැද්ද..."

" කවුද..."

" දැන් සතියකට කලින් තමුසෙ තමුසෙගෙ මහ ලොකු සෙට් එකත් එක්ක මට එක එක ඒවා කරේ...තමුසෙ මට කකුල් මාට්ටුවකුත් දැම්ම නේ....තමුසෙගෙ හොද වෙලාවට එදා මම ලෙඩවෙලා හිටියේ ... එදා ඒවට රිටන් එක අද දෙන්නම් මම තමුසෙට"

" අහ්..මේ එදා ෆිගර් එකනේ...මොනාද රිටන් එක ආ"

මේ ගෑනු පෙරේතයට ඒත් ගානක් නෑනේ....ඌ මගේ ලගට එන්න අඩියක් තිබ්බ ගමන් මම ඉක්මනට උගේ කකුලක් හයියෙන් පාගලා ඌට සුපිරි කම්මුල් පාරක් දුන්නා....එහෙම්මම දනිස්සෙ පිටපස්සට ගහලා ඌව දනගස්සලා බිම පෙරලන් ගහන්න ගත්තා....උගෙනුත් මට සුපිරි පාරවල් ටිකක් ලැබුනා ඒත් මම උගේ ඇග උඩ ඉදන් ගහන්න ගත්ත නිසා ඌට වැඩිය හෙලවෙන්න බැරි උනා....

අන්තිමට ඌ මගේ කොන්ඩෙන් අල්ලලා අදින්න ගත්ත නිසා පැනපු ගමන් මම උගේ අත හැපුවා...මොන ජරාව අල්ලද දන්නෙ නෑ ...අප්පිරියයි...එතකොට තමයි මාව නිකන් උඩට ඉස්සෙනෝ වගේ දැනුනේ...

" ක්..කියෝ..හෝව්...නවත්තන්න..කෝ.."

හෝසක්ශි ඇවිත්ද....

" අතාරින්න හෝසක්ශි ...මම අද මූව අමුවෙන් කනෝ..."

" යා බලන් ඉන්නේ දුවනවා මනුස්සයෝ...මම දැන් මෙයාව අතාරිනෝ ..."

🌟🌟කියෝ 🌟🌟||JHS✅Donde viven las historias. Descúbrelo ahora