🌟🌟කියෝ🌟🌟
🌟🌟 chapter 3🌟🌟මොනව උනත් ජින් කියන්න යන්නෙනම් මොකක් හරි බැරෑරුම් දෙයක්....ඉස්සෙලා හිනාවෙන් පිරිලා තිබ්බ මූන කලු වෙලා ගිහින්....
"කියෝ...ඔයා දැන් අපිත් එක්කම ඉන්න නිසා ඉක්මනටම ඒ ප්රශ්නෙ ඔයාගෙ මොලේට ඒවි...ඊට කලින් මම ඔයාට කියන්නම්...අපි කොල්ලො හත් දෙනාම ඇයි තනියම මේ ගෙදර ඉන්නෙ කියලා....
අපි අනාතයො කිව්වොත් හරි මම හිතන්නේ....අපි හත්දෙනාගෙන් මමයි ටේයි නම්ජුනුයි එකම පව්ලෙ...අනිත් හතරදෙනාගෙ පවුලුයි අපේ පව්ලුයි අතර හොද ෆ්රෙන්ශිප් එකක් තිබ්බා..හේතුව අපි හැමෝම බිස්නස් කලේ....
මට ඒ දවස හොදට මතකයි...එදා අපේ පවුල් වල අයට ට්රිප් එකක් තිබ්බා...එයාලා මේ වගේ ට්රිප් එකක් හැම අවුරුද්දෙම යනවා....ඒකට යන්නෙ දෙමව්පියොයි ගෑනු ලමයිතුයි විතරයි....
ඒ අවුරුද්දෙත් එයාලා ඒ ට්රිප් එක ගියා...මමයි මගේ මල්ලිලා දෙන්නයි...ජිමිනුයි,යුංගි එයාගෙ හ්යුනුයි,හොබීයි,කුකියි අපි කට්ටියම අපේ සමර් සවුස් එකේ නැවතුනා...
අම්මලා තනියම ගියා...තව ජිමින්ගෙ නූනයි,කුකීගෙ චූටි මල්ලියි ගියා....
එයාලා ට්රිප් එක ගිහින් දවස් දෙකකට පස්සෙ අපිට ආරංචි වුනා එයාලා ගිය ෆ්ලයිට් එක ගිනි අරන් කියලා...
.
.
.
.
ඇ...ඇත්තටම මට හිතාගන්න බැරි වුනා මොනා කරන්නද කියලා...යුංගිගෙ හ්යුන් මට වඩා අවුරුදු හතරක් විතර වැඩිමල්...එයා අපිව බලාගත්තා...මොකද එයාට එතකොට බිස්නස් ගැන යමක් කමක් තේරුනා...එයා ඉන්නකම්ම අපිට නෑදෑයො එහෙමත් හරියට උදව් කලා....ඒත් යුංගිගෙ හ්යුන්ට ඒක වැඩි කල් කරන්න උනේ නෑ...එයා අපිට නොපෙන්නුවට ලොකු බරක් හිතේ තියාගෙන ඉදලා...එයා සියදිවි හානිකරගෙන මැරිලා තිබ්බේ..
එයා අපෙන් සමාව අරගෙන තිබ්බා අපිව තනි කලාට...."
ජින් ටිකකට කතාව නතර කරලා ඔහේ අහස දිහා බලාගෙන හිටියා...වෙනසකට කියලා එයාලා ගෙදර උඩතට්ටුවෙ කෑම කමු කිව්ව එක හොදයි කියලා මට හිතුනා..
BẠN ĐANG ĐỌC
🌟🌟කියෝ 🌟🌟||JHS✅
Viễn tưởngසදුටත් හිරුටත් අහිමි ඔහුටම පමනක් හිමි ඇය START = 140721 END = 150821 A JHS AU FICTION ©ALL RIGHTS RECEIVED BY @KIMvikii04