🌟🌟කියෝ 🌟🌟
🌟🌟chapter 🌟" හොදයි කුකී...මම කියලා දෙන්නම්....හැබැයි ඔයාගේ හ්යුන්ලගෙන් අහලා ..ඔයාට තුවාල වුනොත් ජින් හ්යුන් මාව ඉහේ ඉදන් පට්ට ගහාවි...දන්නවනේ...ඔයා හ්යුන්ලගෙන් ප්රමිශන් ගන්න...මම ඒ වෙලාවෙ ඉදන්ම ඔයාට උගන්නන්නම්...."
.
.
.
.
.
.
.(Next day)
" කුකී නැගිටින්න....උදේ හතරයි ප්රැක්ටිස් පටන් ගන්න වෙලාව හරී....කෝ ඉතින්...ඊයෙ උඩ පැන පැන ඉදලා දැන් නිදාගන්නවද....ඉක්මනට නැගිටින්න...විනාඩි පලවෙන් ඔයා ගාර්ඩන් එකෙ ඉන්න ඕනේ තේරුනානේද..."
ඊයෙ ජංකුක් මොන නාඩගමක් නටලද දන්නෙ නෑ ඔප්පාගෙන් පර්මිශන් අරන් ප්රැක්ටිස් වලට....ඊයෙ දගල දගල හිටියේ ෆයිටින් ඉගෙන ගන්නවා කියලා...දැන් ඇදේ හොදට ගුලි වෙලා නිදි......
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.යන්තම් විනාඩි පහලවක් වෙද්දි කුකී ආවා...
" කුකී මේවා ටිකක් අමාරුයි හොදද...කලබලයක් නෑ...හිමීට ඉගෙනගමු...."
මායි කුකියි ටිකක් වෙලා එකසයිස් කරලා ඉවර වෙලා ප්රැක්ටිස් පටන් ගත්තා...මම හිතුවට වඩා කුකී දක්ශයි....කොහොමත් එයාට ෆයිටින් හුරුයිනේ....
පැය තුනක් විතර ප්රැක්ටිස් කරලා ඉවර වුනාම අපි ප්රැක්ටිස් නැවැත්තුවා...නැත්තන් කුකීට යුනි යන්න පරක්කු වෙනවා...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.(AFTER THREE WEEKS )
කුකී දවසින් දවස එයාගෙ ෆයිටින් ස්කිල්ස් දියුනු කරගන්නවා...අනික දැන් එයා මට ඉස්සර් වගේ නපුරු වෙන්නෙ නෑ....හුගක් වෙලාවට මාත් එක්කමයි....ඒකටත් හරියන්න ජිමිනුයි කුකියි මාව බෙදාගන්න බැරුව රණ්ඩු වෙනවා....
ඒ වගේම හැමෝම මං ගැන හුගක් අවදානෙන් ඉන්නේ...මට හචිමක් ගියත් හොබී ඔප්පා බයවෙනෝ....ඔප්පලා මට කලින් පාර වෙච්ච දේ නිසා හුගක් බයවෙලා හිටියෙ...මම හිතුවෙ මට උන දේ දැනගත්තම එයාලා මාව ඈත්කරයි කියලා...ඒත් එයාලා මට තව ළං උනා....
" කියෝ විශ්වාසද මේක හරියනවා කියලා...මට නම් බයයි වගේ....නිකන් කම්මුල් පාරවල් මතක් වෙනො ඉබේම...."
ВЫ ЧИТАЕТЕ
🌟🌟කියෝ 🌟🌟||JHS✅
Фэнтезиසදුටත් හිරුටත් අහිමි ඔහුටම පමනක් හිමි ඇය START = 140721 END = 150821 A JHS AU FICTION ©ALL RIGHTS RECEIVED BY @KIMvikii04