Apple of my Eye (Alternative universe of Ennead)Chapter-4

20 3 0
                                    

Apple of my Eye

(Alternative universe of Ennead)

Original creator-Mojito

Genre - Storge/Platonic(528 kind of love)

Chapter-4

ကျောက်တောင်၏အတွင်းပိုင်းတစ်ခုလုံးကို လှိုဏ်ခေါင်းထွင်းပြီးဆောက်လုပ်ထားသော ဥယာဥ်ကြီးတစ်ခု...
တောင်၏အလယ်တည့်တည့်တွင် ဒိုးယိုပေါက်တစ်ခုရှိပြီး ထိုနေရာမှရေတံခွန်သဖွယ်စီးကျနေသောရေများသည်ချောင်းငယ်တစ်ခုအသွင်ဖြင့် ပန်းခင်းများဘေးမှဖြတ်သန်းစီးဆင်းသွားသည်...
ဥယာဥ်ထဲတွင်ပွင့်နေသောပန်းများမှာ အရောင်အသွေးစုံလင်နေပြီး သင်းပျံ့သောပန်းရနံ့ကစိတ်ကိုလန်းဆန်းသွားစေသည်

"နေနတ်ဘုရားရဲ့ လျှို့ဝှက်ဥယာဥ်ကနေကြိုဆိုပါတယ်...''

Nefertem က တအံတသြလှည့်ပတ်ကြည့်ရင်းပြောလိုက်သည်
" လှလိုက်တာ...အရှင်Raကတကယ်စိတ်ကူးကောင်းတဲ့သူပဲ...''

" ခမည်းတော် စိတ်ရှုပ်စရာတွေများတိုင်းလာနေကျနေရာပါ...ငါကလွဲပြီးတခြားသူတွေမသိတဲ့နေရာပေါ့...ထိုင်ပါဦး...''
Khunsuက ကျောက်တုံးတစ်ခုပေါ်ထိုင်ရင်းပြောလိုက်သည်

" ကျွန်တော့်ကိုခေါ်လာလို့ဖြစ်ရောဖြစ်ပါ့မလား...ဒီလောက်အရေးကြီးတဲ့နေရာကို...''

" မင်းခုနကပြောခဲ့သလိုပဲ ငါ့မှာလည်းယုံရတဲ့သူသိပ်များများမရှိဘူး...မင်းကအဲဒီထဲကတစ်ယောက်ပဲ...''

Nefertemက နံဘေးရှိချောင်းကလေးထဲ လက်ထည့်ပြီးဆော့ကစားကြည့်သည်

" ခမည်းတော်က ငါအပါအဝင် သူ့သားသမီးတွေအားလုံးကိုဒီနေရာမှာပဲဖန်ဆင်းခဲ့တယ်...သူတည်ထောင်ခဲ့တဲ့မြေကို စောင့်ရှောက်ပေးမယ့် ပြီးပြည့်စုံတဲ့ နတ်ဘုရားတွေဖန်ဆင်းနိုင်ဖို့ ခမည်းတော်ဟာဒီဥယာဥ်ထဲမှာ အချိန်တွေအကြာကြီးရင်းပြီးနေ့ရောညပါမနားမနေကြိုးစားခဲ့တယ်...''

" တစ်ယောက်တည်း အတော်ပင်ပန်းခဲ့မှာပဲ...''

" ငါတတ်နိုင်သလောက်ကူပေမယ့် ခမည်းတော်လောက်အင်အားမရှိလို့ အများကြီးမကူညီပေးနိုင်ခဲ့ဘူး...အခု အ​ခြေအနေအရခမည်းတော်မှာဆက်ခံသူရှိလာရင်တော့ ထီးနန်းလွှဲပြီးတာနဲ့အေးအေးဆေးဆေးအနားယူလို့ရသွားပြီပဲ...''

Apple of my EyeWhere stories live. Discover now