ကျေးငှက်တို့၏တွန်ကျူးသံက တောအုပ်ထဲတွင်သာယာနာပျော်ဖွယ် တိုးတစ်လှည့်ကျယ်တစ်လှည့်
ကြာပန်းကလေးများ၏ရနံ့ကစိတ်ကိုလန်းဆန်းသွားစေသည်
သူ ရေကန်ငယ်၏ဘောင်ပေါ်တွင်ထိုင်ရင်း ခူးလာသောပန်းကလေးများကိုအနာအဆာရှိမရှိသေချာစစ်ဆေးနေသည်"Egyptမှာအလှဆုံးပန်းပွင့်လေးကဒီမှာရှိပါတယ်...သူ့နာမည်ကNefertemတဲ့...''
Sethက သူ့ခေါင်းပေါ်ကြာပန်းတစ်ပွင့်လာတင်ရင်းပြောသည်" ဒီကလေး တကယ်နောက်တာပဲ...ဒါနဲ့Seth...သမင်ထောင်ခြောက်ကိစ္စမှတ်မိသေးလား?...ငါပန်းတွေခူးဖို့သွားရင်းနဲ့အဲဒီမှာမိသွားတာလေ...''
Sethက ပြုံးလိုက်ပြီး
" ဟုတ်သားပဲ...ကျွန်တော်နည်းနည်းနောက်ကျသွားရင်တောင် တခြားသူတွေလာခေါ်သွားတော့မှာ...အဲဒီတုန်းက အစ်ကိုမျက်ရည်ကျနေတဲ့ပုံစံကိုမြင်ပြီးကျွန်တော်တွေးမိတယ်...ဒီအစ်ကိုသေးသေးလေးကိုငါတစ်သက်လုံးစောင့်ရှောက်မှရမယ်ဆိုပြီးတော့လေ...''
" ငါကနတ်ဘုရားတွေထဲမှာအင်အားအနည်းဆုံးပါSeth...ငါ့ကိုယ်ငါတောင်မစောင့်ရှောက်နိုင်ဘူး...အဲဒီလိုဆိုပြီး တခြားသူအတွက်ဝန်ထုပ်ဝန်ပိုးဖြစ်စေလို့လည်းမရဘူးလေ...''
" အစ်ကိုကဘယ်မှာဝန်ထုပ်ဝန်ပိုးဖြစ်လို့လဲ?...အစ်ကို့လောက်အလိုက်သိတတ်တဲ့သူဘယ်မှာမှမရှိဘူး...ကျွန်တော့်မောင်နှမအရင်းတွေတောင်အစ်ကို့လောက်ကျွန်တော့်ကိုနားလည်မပေးနိုင်ဘူး...တကယ်က အစ်ကို့ကိုစောင့်ရှောက်ပေးချင်တာထက် ကျွန်တော်ကိုယ်တိုင်ကအစ်ကို့ကိုလိုအပ်တယ်...''
Sethကသူ့လက်နှစ်ဖက်လုံးကိုဆုပ်ကိုင်ပြီးပြောသည်
" အစ်ကို...နတ်ဘုရားဘွဲ့ခံယူပြီးရင် အရမ်းဝေးတဲ့နေရာမှာနန်းဆောင်သွားမဆောက်ပါနဲ့ နော်...''
" အဲဒါက...ဆောက်လို့တောင်ပြီးသွားပြီကို...''
" အဲဒီလောက်မြန်မြန်ကြီးလား?...ဘယ်နေရာမှာလဲ?...''
" နည်းနည်း...ဝေးတဲ့နေရာဖြစ်သွားတယ်...ဒါပေမယ့် ကျွန်းစုနတ်ဘုရား Tatenenရဲ့နန်းဆောင်နဲ့လည်းနီးတော့ သူကစောင့်ရှောက်ပေးမှာပါ...''
YOU ARE READING
Apple of my Eye
أدب الهواةAlternative universe of Ennead Webtoon Original creator-Mojito Genre - Storge/Platonic(528 kind of love)