Bonus deo

90 4 0
                                    

"Aaaaa", mama je ispustila užasno glasne zvukove kada je provalila u moju sobu.

Skočila sam iz kreveta i u sekundi se sledila u mestu. Skakutala je i veselila se sama sa sobom kao da je dobila lotto.

"Moja beba danas završava fakultet, joj Bože moj, jao šta ću, kako sam srećna, dođi da te coki mama što te tako pametnu rodila mmm...", migoljila mi se uz obraze i neprestano mazila po kosi.

Kosa mi se podigla na glavi, dlaka po dlaku.
"Okejj je mama hehe znam znam matura je danas, ali čekaj da ustanem prvo normalno ajde ajde", gurkala sam je kako bi me pustila.

Nasmešila sam se i pocrvenela u trenutku. Znala sam da će danas biti taj dan.

"Ajde ustaj bre, pričala sam sa Yoongievom mamom celo jutro o tome koliko si lepa, žena mi poslala kolače da te častim čim ustaneš joooj šta ću...", smejala se od sreće i skakutala u mestu.

Ustala sam sa kreveta svesna da imam 22 godine ali da i dalje živim sa roditeljima, dok je moj dečko otputovao sa svojom grupom da snimaju pesme.

Srećna sam zbog njega, srećna sam koliko je postigao u životu i koliko mu je osmeh širok. Srećna sam što me upotpunjava čak i kada je toliko daleko, srećna sam što...

..pošle su mi suze.

Mama me je primetila i sela pored mene. Mislim da joj je sve bilo jasno. Nikada ne plačem isto za neke manje bitne stvari i zbog Yoongia. Oči su mi uvek sjajnije i suze teške u kojima se, ako se dobro zagledaš, može videti bol i žudnja za nekome ko trenutno nije tu.

"Dušo, danas nije dan za plakanje znaš to i sama, zvaće te Yoongi posle na skype, nisi sama, voli on tebe ma koliko god je udaljen", mazila me je mama po glavi i brisala suze.

Nije mi ni poruku poslao za dobro jutro, ali okej je to, samo je prezauzet.

"Idemo po haljinu zajedno, možeš i Lilu da pozoveš pa da vas častim po šejk za završen fakultet", nasmešila se mama i otišla da se sprema.

I ako nisam videla Yoongia više od tri meseca, Lila je još uvek tu. Od srednje pa sve kroz fakultet, ne bih mogla bez nje.

Pojačala sam telefon kako bih mogla da čujem Yoongieve poruke ili pozive i otišla da se spremam.

/.../

"Wooow devojkoo, prelepo izgledaš, Lila i mama su rekle u glas.

Nasmejala sam se i rekla samo jednu reč punu značenja, "swag".

Smejale smo se sve tri u glas dok smo Lila i ja pile šejkove koje nam je mama uzela. Pogledala sam u telefon po 100. put danas i ništa mi nije bilo jasno, oči su mi otišle kilometar unazad da bi pružile mesta suzama da se formiraju.

"Još ništa od njega?", upitala je Lila zabrinutim glasom.

"Ništa", stajala sam ukopana.

"Verovatno je samo zauzet, dugačak je dan, javiće ti se sigurno", ohrabrivala me je Lila dok je mama klimala glavom u pozadini.

Pogledala sam sebe još jednom u ogledalo, udahnula duboko i razvukla osmeh. Svaki divan momenat sa Yoongiem mi je iskočio ispred očiju. Znam te kakav si Yoongi, nešto muljaš sigurno.

Lila je pokupila svoje stvari i krenula na autobus kako bi imala dovoljno vremena da se spremi. Ona ide sa svojim novim dečkom na maturu i ustvari mislim da joj ovaj stoji dobro. Ponosna sam na nju. Probila se kroz sve demone i zasijala na sopstveni način. Volim je kao rođenu sestru.

"Yoongieva mama je rekla da će doći pre nego što kreneš na maturu da vidi koliko si lepa", mama je rekla sa rumenim obrazima.

Klimnula sam glavom srećna što ću barem nju videti, uzela svoj šejk i zastala u mestu u trenutku kada mi je jedna pomisao udarila zdrav deo mozga: "Možda da počnem da izlazim za njegovom mamom, a ne sa njim. HA".

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jul 24, 2021 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Hladno ali vruceDonde viven las historias. Descúbrelo ahora