13. deo

460 32 15
                                    

"Haaa,mozda je bolja crna majica nego crvena",gledala sam neodlucno u ogledalo.

"Lepo ti stoje obe",prisao mi je i zagrlio otpozadi.

Spustio je ruke niz moj struk,uhvatio krajeve majice i poceo da je podize na gore.

Srce mi kuca ubrzano,ali to nije zato sto sam uplasena,vec zato sto sam uzbudjena.
-----------------------------------------------------------
"Znas sta,da li zelis da izadjes sa mnom?",upitao me je sklanjajuci mi pramen kose sa stegnutih suza na obrazu.

Da li je to to?Da li sam uspela da ga vratim nazad?Konacno cemo otici negde zajedno,sami,bez skole u okolini,zelim to vise od svega.

"Da...da i da i da...",odgovorila sam odlucno.

Osmeh mu se rasirio preko obraza.

"Ali,ako mi pomognes da izaberem sta cu obuci",pocrvenela sam.

"Ah,ako bas moram,hocu",prevrnuo je ocima i poljubio me.

Toplo,lepo,sklupcano sa prostorom ispunjenim ljubavlju smo zajedno lezali u zagrljaju jednog drugog.Ne planiram da ga pustim...nikada...vise.
-----------------------------------------------------------
Polako mi je skinuo majicu i stavio ruke na sada moju golu kozu struka.
Nezno je spustio usne na moj vrat i naterao me da se osecam voljenom vrelim poljupcem.

"Nije mi bitno kako izgledas dokle god si pored mene,dovoljno mi je to sto si moja i samo moja",sapnuo mi je.

Boze...osecam se...tako cudno...10 emocija pomesanih u jednu.Zar me ponovo tera da se osecam tako.Svaka dlacica mi se odvojila od koze,srce mi se usijalo,a koza zadobila malo drhtanje.Jos nijedan decko nije uradio ovako nesto...to je zato sto je Yoongi poseban.To je zato sto sam ja njegova i on moj.

Pustio me je i prislonio crnu majicu preko tela.

"Koliko god ja zeleo to da uradim,vise mi svidja crna boja nego crvena",nasmesio se i poljubio me u obraz.

Srce mi se polako opustilo dok sam oblacila majicu.Oh covece,vise mi ne vidi kozu,sad mogu da disem.

Pruzio mi je ruku i otvorio vrata.

"Idemo li?",mahnuo je glavom.

Rasirila sam osmeh,skocila do njega,uhvatila ga za ruku i zajedno smo posli u nasu avanturicu.
-----------------------------------------------------------
Setali smo dugim putem dok nas manji ulicni orkestar nije zaustavio.Imali su cak i pevaca.Yoongi i ja smo uskocili u krug ljudi koji su igrali oko orkestra.Skakali smo u mestu i pevali veoma poznate pesme koje su ovi izvodjaci obradjivali.
Utapali smo se u znoju ali idalje smo sve srecni igrali i uzivali u ovom trenutku.

Yoongi me je uhvatio za ruku i stavio pored nekog veoma cudno maskiranog tipa i naterao da se slikam sa njim.

"Ha,ovo smo ti i ja za koju godinu",smejao se dok je gledao u sliku.

Udarila sam ga dva puta po ramenu iz sale,a zatim smo napustili publiku i otisli u dalju setnju.

Na kraju smo seli ispred malog jezerceta i ubacivali kamencice u njega.Trg je uvek pun ljudi,toliko pun da jedva nadjes mesta da pruzis korak,a kamoli da sednes ili zagrlis voljenu osobu.Ko bi rekao,ipak smo se vratili na tiho mesto.

Nebo je postajalo ruzicaste boje,a Yoongi je legao na travu ispruzivsi ruke.

"Dodji",dozvao me je.

Sa zadovoljstvom i velikim iscekivanjem sam mu uskocila u zagrljaj i legla mu na grudi.Nisam ocekivala da ce mu srce ovako brzo kucati,o cemu li razmislja?

"Yoongi...o cemu razmisljaj?",upitala sam ga stidljivim glasom.

Jednom rukom mi je podigao glavu gde su nam se pogledi sreli.

"Trenutno to kako se boja neba stapa sa bojom tvojih obraza",nasmesio se.

Spustila sam pogled dole i zacrvenela se jos vise.

"Da li jos uvek cuvas onu moju kutijicu koja mi omogucava da opstanem?",progutala sam knedlu.

Zasto sam ga to pitala?Odakle je to iskocilo?Mozgu,sta radis to pobogu?

"Uvijenu u 10kg vate i obavijenu u silikonu",objasnio je.

Osecam se glupo sto sam ga pitala to,mislice da idalje razmisljam o onome od juce.

Zgrabio mi je zglobove ruku,polozio na travu i podigao se ispred mene.

"Nemoj ni da pomislis da cu ti ga ikada vratiti.Nemoj ni da pomislis da cu ga ikad baciti,oboriti ili slucajno razbiti.Tu je ono,pored mojeg,cuva ga od hladnoce i ne daje mu da se razboli.Cuva ga od mraka i dovodi dovoljno svetlosti do njega.Bas kao ti kada si prvi put usetala korak po korak u moj zivot.I to nikada necu zaboraviti.Sve te varnice pune emocija,a posebno ljubavi koje pucketaju posle naseg poljubca....nikada nece nestati.Ma ko god napravio zid kao jednu od prepreka,srusicemo ga zajednom.Iz sve snage cemo ga vratiti nazad gde mu je i mesto.Y/n,tu sam,nikada necu otici,nikada te necu napustiti.Moja si.",oci su mu se napunile suze.

Polako su spustio blize mom licu i dopustio nasim usnama da se stope.Opet te mekane i lepo sagradjene usne.Opet taj divan poljubac od osobe koju ponosnom zovem svojom.To je jedina osoba koja je i posle svega onoga ostala pored mene,koja je legla pored mene i grejala me tokom cele noci.Mislila sam da nikada necu naci takvog jednog decka,ali,evo me sada pored jednog.

Pustio mi je usne da bride same i lice podigao gore.Smesak mi je iskocio na licu,a oci idalje ostale zatvorene.

"Kazu da ljudi uvek sklope oci tokom jednih od najlepsih stvari koje ce im se desiti u zivotu,kako bi omogucili lepsi osecaj i oznaciti taj dogadjaj kao nezaboravan.Ja imam osecaj da ce meni svaka sekunda,minut,sat,dan,mesec i godina biti nezaboravni ispunjeni ljubavlju dokle god si pored mene.Zato,ne planiram da ti dozvolim da odes.Necu te pustiti Yoongi."

Uhvatila sam ga za majicu i povukla ka sebi,gde smo ponovo uleteli u dug i prelep poljubac.Ili bolje receno,nezaboravan pun swaga.

Kada vam se oci zagledaju u neku osobu,kada se njima svidi taj neko,znajte da ta ljubav nece trajati dugo.Kada vam se srce zagleda u neku osobu,nju volite iz dubine duse.Jer se ta ljubav ne zaboravlja.Oci su tu da vide varnice,usne su tu da prave varnice,telo je tu da oseti ljubav,mozak je tu da zabelezi ljubav,a srce je tu da drzi i sacuva ljubav od svih strasnih stvari.Tu je da voli i pazi na tu osobu najvise na svetu.Zato i kazu ljudi "Ocima se vidi,a srcem se voli".
-----------------------------------------------------------
-Hayi ljudi,dosli smo do kraja ove pricice.Omg,bukvalno imam dve zavrsene price i idu mi suze zato sto se ljudima ustvari svidja ono sto citaju.Komentarisite,svaki komentari me cine srecnom i daju vise inspiracije za nastavak.Hvala vam sto citate mnogo mnogo mnogo,previse sam zahvalna.Opet,izvinjavam se zbog kasnjenja i ostavite u komentarima sledecu osobu koju bi ste zeleli u sledecoj prici.Nadam se da vam se svidja i hvala sto citate.💞🌼💖

Hladno ali vruceحيث تعيش القصص. اكتشف الآن