Adsız Bölüm 15

23.6K 696 24
                                    

Bedenimi saran acının emareleri beni oturduğum koltuğa mıhlarken ne yapacağımı bilemez haldeydim. Altemur bir gün benim onu sevdiğim gibi beni severse hayal kırıklığına uğrayacaktı. Eğer sevmezse de direkt olarak konuşmayı kesecekti, zira ona söylediğim yalanları öğrenecekti. Tanıyordum onu, kirpiklerinin ucunun çatık kaşlarına değdiğini bilecek kadar. Bu sebeple gerçekleri öğrendiği zaman beni affetmeyeceğini de biliyordum.

Baştan söyleseydim her şeyi...

O zaman hiç şansım olmayacaktı.

Ben yalanlarım sayesinde bu konuşmayı bu kadar ilerletebilmiştim. Asıl kimliğimi öğrendiği zaman ise her şey tepetaklak olacaktı. Bu sebeple öğrenmesini engelleyebildiğim kadar engelleyecektim.  

Çalan telefonum ile bakışlarım telefonumun yanıp sönen ekranına kaydı.

Bebek Arıyor...

Kabul et ✅

Reddet   ❎

Karnım heyecanın getirisi anlık kasıldı. Altemur'un bedenimde yarattığı etkilerden yalnızca biriydi bu. 

Boğazımı gergin bir şekilde temizledim. Ardından tike basarak aramayı cevapladım. Kulağıma dayadığım telefonun ahizesinden ilkin hışırtı sesleri yükseldi, hemen ardından genizden gelen sesi duyuldu.

"Ahu?"

Altemur...

İçim titredi adımı dudaklarından duyduğum an. Cevap beklediğini anladığım an ise kısık bir şekilde "Efendim" diyebildim.

Gülüşünü duydum. Gülüşüydü değil mi o ses? Emindim ki ayakta olsaydım dizlerimin bağı çözülür, bulunduğum yere yığılırdım. 

"Velet sesli değilmişsin"

Dudaklarımda bir gülümseme peydah oldu. Sesi ne de seksiydi öyle.. Ne demişti sahi? Velet sesli- Anlık olarak yükselen nabzım ile ne dediğimi düşünmeden "Sığırsın ya sen" diye çokta yüksek desibel olmayan şekilde cırladım.

Tekrar güldü. 

"Biraz tiz, daha çok kedi mırıltısı gibi" diye analizlerini sundu bana.

" Normal ses işte" diyebildim huysuzca. Sesimin aksine ise keyfim tavandı. Benimle uğraşması hoşuma gidiyordu.

"Değil," dedi mırıldanır gibi. "Normal ses değil"

Derin anlamlar yatıyor gibiydi cümlesinde. İltifat mı ediyordu bana, beğenmiş miydi sesimi? Bugün ölmediysem rahat bir elli yılım daha vardı. Bir şey demeyeceğimi anlamış olmalı ki tekrar konuştu.

"Ne yapıyorsun?"

"Mm" diye mırıldandım, ardından rahat olmak adına bulunduğum koltuktan kalkıp yatağıma yattım. "Uzanıyorum"

Boğazını temizledi, ardından hareket ettiğini gösteren hışırtı sesleri geldi, tahminimce bir odaya girdi ve kapısını kapattı. 

"Bilerek mi yapıyorsun" Sesi bir anda kalınlaşmış ve de boğuklaşmıştı.

"Neyi bilerek yapıyorum?" 

Masum çıkan ses tonum tekrar boğazını temizlemesine sebebiyet verdi. "İrademe oynuyorsun"

"Hmm, nasıl yapıyorum bunu haberim olmadan?"

"Çıkarma şu sesleri"

Neyi kastettiğini anladığım an gözlerim irileşti. Ciddi misin Altemur?

O şimdi asker canı neler ister..

Oyunbaz bir şekilde büzülen dudaklarımla telefonun hoparlörünü yaka kısmıma yakınlaştırdım ardından sütyen askımı sertçe çekip tenime çarpmasına neden oldum. Çıkan ses ile beraber "Siktir" demesi duyuldu.

Ne olduğundan habersizmiş gibi "Ne oldu?" diye sordum telaşlıca. 

"Havadaki uçak türbülansa girdi"

Gülmemi bastırmak adına telefonun mikrofon kısmına yasladım elimi. 

 "Gözlerin çok keskinmiş" 

"Öyledir" diye mırıldandı. "Mesajlaşırken daha cürretkarsın"

"Canım uslu durmak istiyor" Sesim şımarık mı çıkmıştı?

"Niye uslu duralım ki?"

Kan akışım hızlandı, kulaklarımın içi uğuldadı.

"Ne istiyorsun Altemur?"

Bir süre nefes alışını dinledim. "İlgimi çekiyorsun," diye kesti sonunda sessizliği. Biliyorum, biliyorum... "Düşüncelerin, tepkilerin, aşırıya kaçan cesaretin," duraksadı. "Bedenin."

Mesajlaşırken kolaydı, soğuk kanlı bir şekilde konuyu değiştirebiliyordum ancak şu an anlık tepkiler vardı ikimizin de önünde. Öte yandan engelleyemediğim şeyler vardı ki, beni istediğinden daha çok istiyordum onu. Açlığım ruhuna olduğu kadar bedenineydi de. O sebeple utanmadım, geri atmadım, kaçmadım.

"Sen de benim," diyebildim sadece. 

Bir an da ahizenin kesilen sesi normal dünyaya döndürdü beni. Telefonumun ekranı siyaha bürünmüştü, ne oluyordu? Güç tuşuna birkaç kez bastım. Harika, telefonum kapanmıştı!

Asker Deneme Son -texting- +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin