Bu bölümde +18 sahneler bulunmaktadır. Soft diyaloglar yazmadım, midesi bulanacaklar 'ıyk, öğk' tarzı yorum yapacaklar rica ederim bölümü okumasın.
Bölümde kesinlikle kadına yapılan bir aşağılama yoktur, iki tarafın da rızası vardır.
Yalnızken okumanız tavsiye edilir..
***
Tutku benim için hayatımın içine pay ettiğim bir kelimeydi. Resme, aileme, savunduğum görüşlere, okuduğum kitaplara...
Ancak şehvet öyle değildi, yakardı, akıl bırakmazdı. Benim şehvetimin hayatımın 5 yıl öncesine kadar ortaya çıktığı yoktu. Altemur'u sevmeye başladığım anlar, sonrasında onu ve onunla beraber karakterini tanımamdan çıkan saf sevginin şeytanın çemberine takılıp şehvete dönüşmesi devrimimdi belki. Şehvet olmasaydı cesaretim de olmazdı.
Seviyordum, itirazım yoktu ancak aptal da değildim. Altemur'un ilgisini çekmek için bedenimi öne sürmüyordum. Onu istiyordum ve elde edecektim. İçimdeki bu arzu onun değerini düşürmüyordu, yalnızca sevgimin saf olduğunu söyleyemezdim.
Sırtımı yasladığım yatak başlığı ve göğüslerimin üstünde tuttuğum kamera ile gelen aramayı kabul ettim. Çırılçıplaktım, ancak utanmıyordum.
Ekranıma düşen görüntü anlık olarak kasıklarıma hücum etti, karnım kasıldı.
Tekli berjerin üstünde tişörtü olmadan rahatça oturmuş, kısık bakışları eşliğinde beni süzüyordu. Gözlerim onun gibi tutkudan kısıldı, nefesim tekledi. Bakışlarım ise gövdesindeydi.
Büyük bir adamdı Altemur, geniş omuzlara, uzun bir boya ve doğuştan gelen bir kalıba sahipti. Kahve gözleri ise benim gibi şehvetin esiriydi.
Konuşacağını bildirir gibi dudaklarını ıslattı, gözüm oraya düştü.
"Demek banyoya gireceksin?"
Sesi... Boğuktu.
"Aramasaydın öyle bir planım vardı," dedim oyunbaz bir halde.
"Bana o fotoğrafı attıktan sonra kurtulabileceğini mi sanıyordun?"
İşin aslı elbette sanmıyordum. Altemur'u delirtmek çikolatalı sufle yemekle eşdeğerdi. Bu anları kaçıracak değildim, değil mi?
"Bana o fotoğrafı neden attın Ahu."
Dikkatim bir an da dağıldı. Dudaklarımı istekle ıslattım, ardından kamerayı göğüs dekoltesi verecek kadar aşağıya çektim.
"Yanıyor," dedim ihtiyaçla.
Yemin edebilirdim, gözlerinden bir şimşek çaktı. Elinde tuttuğu kamerayı rastgele bir yere sabitleyerek dirseklerini dizlerine dayadı -ki bu oldukça erotik bir görüntüydü.-
"Yanıyor, öyle mi?"
Başımı sallamakla yetindim sadece. Burnunu çekti nefesi yetmiyormuş gibi.
"Söyle bana yavrum rahatlamak ister misin?"
Bakışlarım ekranın ardındaki erkekliğine kaydı, onu görmek istiyordum. Onu bana bakarken okşamasını istiyordum, benim ona bakarken okşayacağım gibi.
Cevap vermedim. Onun yerine telefonumu çıplaklığımdan utanmadan komodinin üstündeki gece lambasına sabitledim.
Göğüslerimi kapatan siyah kıvırcık saçlarım ve birbirine sımsıkı yapışmış bacaklarımla ona bakıyordum.
"Sikeyim!"
Saçlarından geçirdi ellerini, ardından elini gri eşofmanının önüne attı. Tam gözlerimin içine bakarak okşadı orayı. Kasıklarımın arasından infilak eden bir sıvının yatağıma aktığını hissettim, umursamadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asker Deneme Son -texting- +18
Short StoryBu kitapta yetişkin içerik bulunduran görseller, küfür, argo gibi olumsuz ögeler ve cinsellik yer alır. Siz: dün hatlarda bir karışıklık olmuş Siz: yanlışlıkla mesajlarım size gitmiş Siz: ben de anlamadım Görüldü✅✅ Siz: sığır herif ya