Adsız Bölüm 33

20.3K 603 56
                                    

İlk bölüm ithafı @sofferenza- adlı hesaba olsun. Beni motive ettiği için kendilerine bir sürü öpücük😙🤍

Operasyon: Asker Deneme 1

"Yağmur, emin misin bak? Abin yüzümü görmedi daha."

"Sen bana bırak Ahu. Abim nostaljik şeylerden çok hoşlanır."

Yağmur'a attığım tedirgin bakışlar eşliğinde eline mektubu verdim. Yüksek ihtimalle gaza gelmiştim. Ancak bunu Yağmur'a söylediğimde 'Kaderde varsa düzülmek neye yarar üzülmek,' diye bir yanıt almıştım. Haklı mıydı? Sanırım.

Yaslandığım duvardan Yağmur'un benden uzaklaşması ile ayrıldım. Altemur bahçede, kaputunu açtığı arabası ile ilgileniyordu. Yağmur seke seke ona doğru ilerledi. Benim ise içimdeki heyecan midemi tırmalıyordu. 

Yağmurun ojeli pembe tırnaklarının ucunda tuttuğu mektubunun yere düştüğünü gördüm. Rüzgar sayesinde Altemur'un ayağına kadar sürüklendi. Heyecanı kaldıramayan vücudum ise ağır, ağır yere düştü. Oturduğum kaldırımdan ikisini izliyordum. Sesleri az da olsa bana ulaşıyordu.

Altemur, ayağına ulaşan mektubu eğilerek aldı. Ardından kirpiklerinin altından Yağmur'a baktı.

"Bu senin mi, fıstığım?"

Boğazıma düğümlendi nefesim. Sesi kocamandı. Ses nasıl kocaman olurdu halbuki? Onun sesi oluyordu işte!

"Hayır, abi. Bir arkadaşım onu sana gönderdi."

Yağmur'un cümlesinin sonuna doğru kaşları çatıldı, kirpikleri çatık kaşlarını sıyırdı. Eline aldığı mektubun bir önüne bir arkasına dikkatli, dikkatli baktı.

"Kaç yaşındaymış bakalım bu arkadaşın?"

Yağmur'un bir ayağı, bir ayağının arkasına saklandı. Ne zaman gerilse yapardı bunu. 

"Şey," diye mırıldandı. "Benimle falan yaşıt işte."

Altemur tekrar baktı mektuba. Dudaklarını esir alan alaylı gülüş eşliğinde, okumaya bile tenezzül etmediği mektubu uzattı Yağmur'a. Yağmur'un dudaklarından "Ama abi," diye itiraz dolu nida koptu. 

"Hadi abicim, götür mektubunu arkadaşına. Alet etmeyin beni çocuk oyunlarınıza"

İlk bir erkek tarafından yaşadığım kalp kırıklığı, ilk yıllara ettiğim hakaret, ilk ümitsizliğim... Hepsi bir anıda toplanmış üzerime yürüyor.

Operasyon: Asker Deneme 2

Siz: selam

Siz: o kızla hiç yakışmıyorsunuz

@altemurgürtunca sizi engelledi.

Operasyon: Asker Deneme Son

Siz: Yağmur eminsin değil mi?

Siz: girecek bak bugün oyuna

Yağmur: Evet kanka

Siz: eyw

Yağmur'un verdiği nicki, oyundaki arama kısmına yazıp Altemur'u takip ettim. Birkaç saniye sonra ekrana oyuna girdiğimizi gösteren geri sayım kısmı düştü. Heyecandan ölme durumu ve ben iyi birer arkadaşız. 

Heyecanımı bastırmak adına Spotify'den, Serdar Ortaç- Poşet açtım. Oyunun gerici aptal müziğinin ardından Serdar'ın sesini duymak anlık güldürmüştü beni. Nihayet yüklenen oyun ve tanıdık olmayan maple derin bir nefes aldım. 

Takım toplam beş kişiden ibaretti ve beş kişiden biri de Altemur'du. Kim derdi ki onunla, onun haberi olmadan oyun oynayabileceğimizi? Eminim hiçbir aptal bunu tahmin etmezdi zira yaptığım çok da normal bir şey değildi. 

Önüme düşen dört silahtan birini seçip klavyedeki 'W' tuşuna basarak ilerlemeye başladım. Ancak merdivenlerden çıkarken buga girmiştim ve bir türlü kurtulamıyordum. Benim arkamdan merdivenden çıkan adamlar çekilmemi bekliyordu. Birkaç kişinin mikrofonunu açıp "Çekilsene biraderim" dediğini duydum. Tam o esnada diğer takımın adamları geldi ve kabak gibi ortada duran beş kişiyi de indirdi. 

Sinirlerim iyiden iyiye gerilirken onun sesini duydum.

"Ulan senin çıkacağın merdivenin yolunu yordamını sikeyim."

Ne?

O bana-

O bana küfür mü etmişti?

Ne yaptığımı düşünmedim zira beynimin verdiği tek konum 'nefes al, şimdi nefesini ver' demekti. Mikrofonumun sesini açtım. 

"Sikin kadar konuş bamya."

Aferin kızım sana. Gerçi 'napim' desen de lafı koymuş olurdun ama bu da fena değildi hani.

"Aptal orospu çocuğu öldürdün tüm takımı."

Bir başkasının açtığı mikrofon ve ettiği küfür sonrası mantıklı tek şeyi yaptım. Hemen F5 attım, ardından bilgisayarı kapattım. 


kitap adı bu bölümden geliyor.

bir sonraki bölüm texting olmayacak yine. bugünlük bu kadar yeter 😋

Asker Deneme Son -texting- +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin