Adsız Bölüm 43

14.1K 405 61
                                    

final hakkında ufak değişikliğe gitmeye karar verdim. 

TOPARLAYACAĞIM!


agalar bölüm ful +18 
eminimin bu uyarıdan sonra okuyan kalmaz (!) yine de rahatsız olacaklar... next bacım


Mor-kırmızı temanın kol gezdiği oda da basitliğe çarpılmış bir cazibe vardı. Her bir detay fazla erotik duruyordu. Öyle ki bu erotizmin enerjisi yayılmış, arkamdaki bedenle aramızda bir kontak oluşmasına sebep olmuştu. 

Altemur'un kemikli parmakları omuzlarımdan karnıma doğru inmiş beni kendine çekmişti. Burnunun saç diplerime yaptığı teması, aldığı derin nefesleri hissediyordum. Bedenimden geçen enerji akışı aklıma meydan okur haldeydi. Kulaklarımdaki tüyler dahi diken diken, beni hazır ola getirmişti.

Elbisemin ince askısını yavaş bir hamleyle indirdi, hemen ardından diğer askıma da aynı işlemi yaptı. Dokunduğu her yerde minik karıncalar geziyordu sanki. Yüzümü bir cesaretle ona döndüm. Tam o an iplerimin koptuğu bir ana imza attım.

Her şey bakışlarındaydı. 

Beni delirten her şey.

Ensesine hızla doladım kollarımı. Acele bir hamleyle dudaklarına yapıştım. Tek bacağım çoktan kalçasını sararken sırtıma doladığı kollarıyla beni kucağına aldı.

Önce alt dudağı, ve sonra alt dudağı, her ikisine de ayrı ayrı içkence yaparken Altemur üstünlüğe ele alarak dudaklarımı ağzının içine hapsetti. Sırtımın soğuk direğe yaslanmasıyla ise tüylerim ürperdi. Tek eli yanaklarımı kavradı.

Baskın otoritesi her daim beni itaat etmeye yönlendiriyordu. Bu bilinçli yaptığım bir hamle değil, aksine fark etmeden verdiğim bir reaksiyondu.

"Ağzını aç" dedi dişlerinin arasında. Konuşmuyor adeta hırlıyordu. "Dilini çıkar."

İstediklerini yerine getirirken kasıklarımı penisine doğru sürtmüştüm. Dudaklarının arasından kısa bir tıslama çıktı. Hemen ardından hamlesini yaptı, çıkardığım dilini ağzının içine hapsedip emerken, çıkan erotik sesler yalnızca daha çok ıslanmama sebep oluyordu. Sabrımın git gide taştığını hissediyordum.

Yüzümdeki eli ensemi kavrarken kendinden uzaklaştırdı. 

"Bu kadar ödül yeter"

Ayaklarımın yere değmesine yardımcı olacak kadar beni indirip ellerini üzerimden çekti. Ne yaptığını anlam veremeden izlerken elbisemin yere düşmesine sebep oldu. Sonrasında ise önümde diz çöktü.

"Altemur, ne yapıyorsun?"

Bana aldırmadığını sessiz kalışından anlayabilmiştim. Çıplak kalan göğüslerimin tekini alttan tutarken gözlerini aşağıdan bana dikti. Neredeyse o bakışında orgazmın eşiğine gelecektim. Kirpikleri kaşlarını sıyırırken kahve gözleri iyice kısılmıştı. Dişleriyle beyaz külotumun kenarını kavradı. Yavaşça aşağıya çekerken ellerim saçlarına yapışmıştı. 

Dişleriyle çıkardığı külotumu önce eline aldı ve sonrasında külotumu kokladı. Eline hapsettiği külotu cebine sıkıştırıp dudaklarını kadınlığıma gömdü. 

Tek bacağımı kaldırıp omzuna koymamı sağladı. "Daha dokunmadan hazır hale gelen bu sulu amcığın aklımı almaya ant içmiş Ahu."

Cevap vermek yerine derince inledim. Zannımca cevap vermeye yetecek beyin fonksiyonuna da sahip değildim şu an. Tek görüp görebildiğim gözüme inmiş kırmızı ve tutku dolu perdeydi. Dışarıya sarkmış dili boydan boya orayı yalarken tepeciğim ile ayrı ilgilendi. Parmakları deliğimin girişine dayanırken tekrar inlemem odayı doldurdu. Ter damlalarımın alnımdan aşağıya süzüldüğünü hissedebiliyordum. 

Asker Deneme Son -texting- +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin