Első

1.2K 20 1
                                    

04.04. Vasárnap

-Aria!-szólított apa mire nagy sóhajtások közepette félreraktam a laptopomat és elindultam, hogy  elfogyasszak egy közös ebédet a családommal. Mikor leértem Camilla  éppen terített apa pedig a tévé előtt ült  anya pedig visszaért két hatalmas bevásárló szatyorral a kezében, ezért amikor kiszúrtam rögtön rohantam, hogy segítsek neki. Miután együtt behoztuk a heti bevásárlást Emily elkiáltotta magát, hogy kész az ebéd.

Mind a hatan asztalhoz ültünk és elkezdtünk szedni magunknak először a levesből, majd később a másodikból is. Szerettem ezeket a vasárnapi ebédeket, mert ilyenkor együtt van a család, hisz a 25 éves nővérem már az élettársánál él, és csak ilyenkor jön haza.

A családunk igen furcsa, mert nagyon sokan vagyunk/voltunk gyerekek, de ugyanakkor soha semmiben nem volt hiányunk amiért nagyon hálás vagyok a szüleinknek. Még úgy is, hogy volt olyan időszak amikor apának hetente utaznia kellett a versenyhétvégék miatt.

Szerencsére a szüleim házassága eddig remekül állja a sarat, és igaz néha voltak kisebb veszekedéseik amikor anya megelégelte, hogy apa keveset van otthon, de utána gyorsan kibékültek egymással és folytatódott minden ugyan úgy.

Az utolsó gyermek 4 éves és a ezzel ő e legkisebb tajga a családnak. Apa nagyon büszke, hiszen amellett, hogy a legkisebb emellett fiú is, ezért, majd ha elég idős lesz akkor gokartozhat később majd versenyezhet is akár világbajnokságokon.

Én jelenleg 21 éves vagyok és gőzerővel készülök minden hét minden napján az orvosi egyetem újabb és újabb akadályait meglépni, és eddig nagyon eredményesen sikerül amiért nagyon hálás vagyok. Miután végeztem a sulival szeretnék egy saját kis magánrendelőt nyitni, pontosan azért, hogy én legyek a magam ura, senki más.

-Melanie szerelmem ideadnád légyszíves a sót?-szólalt meg apa evvel teljesen kirángatva a gondolatmenetemből. Az evés végeztével mindenki elvonult a saját szobájába kajakómázni. és igazság szerint már csak este látta egymást újra a család.

Mikor a közös vacsoránkat is elfogyasztottuk mindenki felállt és elvégezte az esti teendőit. Én még megnéztem egy filmet a netflixen, majd követvén a többiek példáját álomra hajtottam a fejem. 

04.05. Hétfő

-Versenyhétvége-kiáltotta a barátnőm Helen akinél nagyobb rajongót nem ismerek.

-Tudom-nyögtem kómásan a telefonba miközben próbáltam összeszedni a gondolataimat.

-Te nem is vagy izgatott?-ujjongott még mindig.

-Nekem már nem az első versenyhétvégém lesz amire kimegyek-jegyeztem meg a reggeli állapotomban kicsit szúrósabban.

-Aria Davis! Meg ne próbáld letörni a kedvemet!-kiáltotta a kamerába mire egy nagy sóhajtás után felültem az ágyon és kikapcsolt kamerával néztem a képernyőt.

-Jó van-adtam meg magam-akkor egy óra múlva?-köszöntem el, mire Helen csak bólintott egyet, majd kinyomtuk a hívást.

Felálltam és elballagtam a fürdőszobáig ahol megpróbáltam magamból embert faragni kisebb nagyobb sikerrel. Majd mikor ezzel végeztem a gardróbomhoz léptem, hogy kivegyek belőle egy farmert és egy sima egyszerű spagettipántos felsőt és egy kockás inget, melyet csak félig gomboltam be, a maradék részét pedig összekötöttem kis csomóba. 

Aranyszőke tincseimet szabadon hagytam a vállamon, majd mikor elégedett voltam a külsőmmel felkaptam egy táskát és elindultam lefelé a lépcsőn, hogy elköszönjek mindenkitől, majd elindulja Helenhez azzal a célzattal, hogy együtt reggelizzünk.

Mikor leszálltam a buszról a barátnő már ott állt a kedvenc reggelizőnk előtt. Mikor megláttuk egymást szorosan ölelgettük meg a másikat és mikor elengedtük boldogan léptünk be a kis helyiségbe és leültünk az egyik asztalhoz, majd rendeltünk egy-egy péksüteményt és két kávét.

-Mizu van veled?-kezdeményezett beszélgetést.

-Nagyon várom a hétvégét, szeretek apával versenyekre járni bocsi a reggeli viselkedésem miatt kicsit korán volt-esedeztem.

-Semmi baj, megértem-mosolygott rám-hogy vagytok Jakeel?-tért rá egy elég érzékeny témára. 

-Nem tudom miért, de mostanában elég furcsán viselkedik-mondtam el az igazságot, mert többször is észrevettem más csajok képeinek lájkolását ami eléggé zavart főleg úgy, hogy elvileg minden a legnagyobb rendben van közöttünk.

-Miért érzed?-kérdezte egy újabb harapást követően ekkor belevágtam a mesélésbe ami inkább hangzott egy kisebb kiakadásnak mely végén egy nagy sóhajt követően könnyen lenyugodtam, mert kiadtam a hetek óta bennem növekvő feszültséget.

-Köszönöm-öleltem szorosan magamhoz a buszmegállóban mielőtt felszálltam volna.

-Szia!-köszöntem, majd elindultam haza, mert ideje volt készülnöm a holnapi utazásra.

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

Sziasztok! Szeretném bejelenteni, hogy elérkezett a következő könyvem javítása, és szerintem erre is igen nagy szükség van, mert nem tetszik ez a formátum egyáltalán...szóval az a helyzet mint a Charles Húgánál.

Remélem tetszik nektek! Részek vasárnaponként lesznek!

Insta: emke_iroioldal_wattpad

Rég Elfojtott Vágyak {M.V.ff}✔️Où les histoires vivent. Découvrez maintenant