Második

705 19 1
                                    

04.06.Kedd

-Sziasztok!-köszöntem mosolyogva mikor kiértem a reptérre a barátnőmhöz és a barátomhoz.

-Szia-lépett közel hozzám először a barátom, majd egy hosszú csókot nyomott az ajkaimra-szia- suttogtam az ajkaira, majd elléptem tőle és megölelgettem Helenát is.

Ezután nem sokkal később elindultunk, hogy becsekkoljunk és megkezdjük az utunkat Olaszország felé. Mikor felszálltunk a repülőre felszállás előtt írtam a szüleimnek egy üzenetet és a tesóimnak is, akik külön géppel jönnek 2 órával később indulnak, mert apának el kell intéznie még valamit.

Hamar odaértünk Olaszországba és mikor leszálltunk 5 darab nem fogadott hívás várt egy ismeretlen számról, ezért nem is volt kérdés, hogy azonnal tárcsázom is.

-Jó napot!  Aria Davissel beszélek?- kérdezte az ismeretlen a telefonból.

- Igen. Miben segíthetek?

-Sajnos elég rossz hírt kell közölnöm-beszélt a férfi, a szavaival igen durván kezdett felidegesíteni...

- Miért?-néztem a két emberre akik szintúgy feszülten nézték a telefonálásomat.
....
-Halló!! Halló!!- üvöltöttem egyre idegesebben.

-A szülei autó balesetet szenvedtek, most kórházba lettek szállítva súlyos sérülésekkel. A testvérei jól vannak, kisebb karcolásokkal megúszták - mondta a hang én pedig összetörtem, és megkönnyebbültem egyszerre. A testvéreim jól voltak ez a lényeg.

-Köszönöm-szólaltam meg végül, majd kinyomtam a hívást. Szomorú arckifejezéssel néztem a barátaimra és mikor a tekintetem ismét a telefonom kijelzőjére tévedt észrevettem Emily hívását.

-Emily! -ordítottam a telefonba

-Szia tesó-szólalt meg hangja összetörten csengett.

 -Örülök, hogy jól vagytok-nyögtem ki nagy nehezen miközben a könnyeimmel küszködtem.

-Mi is, erről jut eszembe mi nem megyünk Olaszországba a hétvégére neked kell leadni a sajtóközleményt apáról, vagy a csapatnak mondd inkább és ők intézik majd-gondolt egyből arra, hogy nekem most végig kell tolnom a hétvégét. Szeretném végig csinálni...

Ezután letettük a hívást és ezután szembesítettem a velem együtt levőket a történtekről. Mind a ketten szomorúan figyeltek, majd Helen szorosan magához ölelt miközben a sós könnyek kezdték marni a szemem. Nem bírtam tartani magam, miközben a kocsi már a hotelhez ért.

-Szia-köszöntem el Helentől, majd Johnnal együtt elindultam a szobánkba, hogy vegyek egy fürdőt és egy kis pihenés után felhívjam a családot videochaten, majd a nap zárása képpen szóljak a csapatnak a helyzettel kapcsolatban...

Nagy gombóc volt a torkomban mert tudtam, hogy nem lesz könnyű átvészelni ezt az időszakot és most minden segítségre szükség van. Mikor a csapathoz lépkedtem nehezen tudtam magam tartani.

-Sziasztok!-léptem be a motorhomeba-Cristian beszélhetnénk?-néztem rá nyuszi szemekkel, mikor bólintott és elindultunk az irodája felé, ahol ismertettem a történteket. Szerencsére mindent megértett és nem firtatta a dolgokat, csak elfogadta. Az egész hétvégére biztosította a VIP helyemet a garázsban, ezzel a padockban is nem csak nekem hanem a velem érkezőknek is ezért egy kicsit jobb érzéssel kezdődött el, majd végződött a hétvége.

04.11. Vasárnap este

-Mert.... Mert.... Be kell vallanom valamit... De nem most mert nem bírnád ki....-motyog John éppen azután miután beléptünk a lakásába.

Ekkor tudtam. Sajnos az utóbbi időben már nem volt olyan jó a  két éve tartó kapcsolatunk Johnnal ami feltűnő volt mindenki számára, de nem említette meg nekem senki csak Helen próbált rá célozgatni néha-néha, de én hülye liba semmit sem vettem észre az egészből. A legszomorúbb az egészben pedig az, hogy most lelkileg eleve is padlón vagyok, de még neki is belém kellett rúgnia. 

-Figyelj John mondd meg az igazat, az igazi okot arra miért most kellett ezt velem közölni? Utána én elhúzok innen el és  te pedig eltűnsz az életemből is örökre-kiabáltam szemeimet  a könnycseppek mardosták egyre jobban megfájdult a szívem.

-2 hete már kavarok egy lánnyal a neve Anna, aki tegnap hívott, hogy teherbe esett-hagyott szünetet miközben a kezeimet az arcomra tapasztva figyeltem őt tovább-enyém a gyerek-mondta ki amitől a legjobban féltem.- Ne haragudj! - tette hozzá, csak úgy mellékesen, de mint ezt tudjuk ekkor már semmit sem jelentett, kitört belőlem a sírás. 

-Na jó nekem ennyi mára elég is volt -kaptam fel a táskámat és a bőröndömet, majd kirohantam az ajtón le a lépcsőn és hívtam egy taxit. Szerencsétlenségemre várakozásom közben eleredt az eső ezért nagyjából szarrá áztam az alatt a tíz perc alatt amit várnom kellett.

Amint a taxi megállt a házunk előtt gyors léptekkel kezdtem igyekezni a lépcsőn fel, majd egy forró zuhanyt és fogmosást követően téli pizsamában teljesen átfagyva feküdtem be a vastag takaróm alá, majd elindítottam egy random filmet, melyen nagyon gyorsan elaludtam.

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

Sziasztok! Itt is lenne a folytatás, remélem tetszik nektek! Igyekszem nagyjából tartani magamat az eredeti dolgokhoz, viszont mivel 10 rész plusszal fog kikerülni a könyv javított változata ezért nagyon-nagyon valószínű, hogy lesznek benne újdonságok! 

Szép napot, jó hetet nektek!

Insta: emke_iroiodal_wattpad

Rég Elfojtott Vágyak {M.V.ff}✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora