Kilencedik

334 10 0
                                    

05.30.

Reggel a telefonom csörgésére ébredtem, nem tudtam ki az és mit akar ezért kómásan szólaltam bele a készülékbe, még azt sem néztem meg ki hív.

-Szia drágám!-hallottam meg egy édes férfi hangot, először azt hittem apa az, mert rajta kívül csak egy ember hívott így, várjunk csak!

-Max?-szólaltam meg, hangom rekedt volt száraz torkom miatt.

-Én vagyok-szólalt meg mire homlokon csaptam magam. Most jön a bosszú első része, az aminek a kezdetét már olyan régen vissza akartam neki adni, hogy azt el sem lehet mondani. A terv az egyszerű járunk egy darabig magamhoz édesgetem, majd egy random csávóval megcsalom a házunkban, pont úgy ahogyan azt ő tette velem.

-Aria?-szólalt meg ismét mire egy fejrázást követően visszacsöppentem a valóságba.

-Itt vagyok-dőltem hátra az ágyon.

-Arra gondoltam ma eljöhetnél velem Hollandiába úgy is haza kell mennünk-kezdte ami meglepett. Ő tényleg ott akarja folytatni ahol abbahagytuk annak idején.

-Nem mehetek-válaszoltam úgy ahogy az még engem is meglepett-vagyis még nem tudom-javítottam ki magam gyorsan.

-Ó, vagy úgy-hanga csalódott volt ezért be kellett adnom a derekam.

-De tudod mit, mehetek!-válaszoltam ami feldobott úgy is, hogy tudom mért megyek oda.

-De jó!-derült fel-akkor a reptéren találkozunk-tette le a telefont.

A váratlan hívás után még mindig kicsit kómásan éreztem magam ezért fel kellett kelnem az ágyból és elsétálnom a fürdő szobába ahol egy kis mosakodás és fogmosás után már frissebben éreztem magam. Miután kiléptem a helységből a szememet körül forgattam a szobán.

Hát igen. Azért látszott, hogy már itt vagyunk egy ideje. A második napirendi pontom a cuccaim összeszedése és rendbe rakása volt. Miután úgy éreztem minden megvan és utazásra készen vagyok lassan ébresztgetni kezdtem Olivért, majd mikor a kiscsillag kinyitotta a szemét óvatosan felültettem és segítettem neki felöltözni.

Amikor vele is készen lettünk átkopogtam a lányokhoz, hogy cuccostul oda tudjam adni nekik Olivért, hogy gondját viseljék az úton. Mikor benyitottam Camilla még mindig aludt, de szerencsémre Emily már ébren volt. Átnyújtottam nekik a gyereket, majd két puszi után elindultam a recepcióra kicsekkolni.

A taximat a lifthez vezető rövidke úton elintéztem ezért 15 perc várakozás után már ott is állt a sárga autó. Beszálltam bediktáltam a címet, majd felhívtam Maxet.

-Szia-szólaltam meg-most indultam a reptérre-mondtam el amiért igazból hívtam, de még özel sem volt vége a beszélgetésnek.

-O, oké rendben! Én itt várlak már, remélem hamar ide érsz!-hangja izgatott volt-anyuéknak is szóltam nagyon megértők és támogatóak voltak, apának még nem mondtam el, de mivel ő mindig is kedvelt ami nagy szó-tette hozzá-ezért nem lesz gond-a beszéd stílusa nagyon kedvesnek örömtelinek és izgatottnak hatott, ami még jobban megkönnyítette a dolgomat.

A reptérre mosolygósan érkeztem meg a sárga virágos ruhában. Pont úgy néztem ki mint a boldogság megtestesítője, lehet az orvosi helyett inkább a színészi pályát kellett volna választanom. A színjátékról a barátnőm Helen tud egyedül, mindenki másnak be kell adnom a boldog barátnő képét.

Amikor Max észrevett egy hatalmas mosoly varázsolódott az arcára ami nagyon nem lepett meg. A gesztust finoman, de viszonoztam, majd amikor közel ért belemosolyogtam a szenvedélyes számomra csak színészi csókunkba.

-Szia-köszönt, az arca kicsit eltorzult a csók okozta kábultságtól.

-Hello, hello-simítottam meg az arcát, ekkor ismét majdnem egy csókban találkoztunk mikor Sid, Max segítő menedzsere megjelent, hogy készen áll a gépünk az indulásra.

Felszálltunk a még mindig csoda szép  magángépre és ezzel elindultam életem első színészi turnéjára, melyet igazság szerint már nagyon rég óra vártam. Amikor felszálltunk Max a kezemet fogva aludt el úgy, hogy a vállamon pihentette fejét. Irtó cuki látványt nyújtott ezért egy kicsit bele is felejtkeztem az úgymond küldetésembe...

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

Sziasztok! Bocsánat, hogy tegnap nem volt rész de szerintem elég nyomós ok rá az, hogy kint voltam tegnap a pályán és élőben néztem ahogyan a kedvenceim száguldoznak előttem köztük Max! Boldog vagyok, hogy kint lehettem jövőre is mennem KELL én ezt eldöntöttem😏

Remélem tetszett ez a rész is!
Insta:emke_iroioldal_wattpad

Rég Elfojtott Vágyak {M.V.ff}✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora