05.31.
A tegnapi nap hátralevő részében a megérkezésen és becuccoláson semmi nem történt. Időben lefeküdtünk aludni Maxel és ma reggel arra ébredtem, hogy a nap erős sugara világítja telibe a szobát. Hunyorogva pillantottam körbe a helyiségbe, majd miután realizáltam, hogy egyedül vagyok lassan kikászálódtam az ágyból és a szobában levő egyetlen tükörben ellenőriztem magam.
Erre azért volt szükség, mert Max anyukájának házában szálltunk meg erre a röpke 3 napra ezért mindig résen kellett lennem ahhoz, hogy ne kerüljek kínos szituációba. Amint megbizonyosodtam arról, hogy a pizsim nem gáz és viszonylag normálisan nézek ki kiléptem az ajtón és elsettenkedtem a fürdőszobáig.
A helyiségbe beérvén a tükörbe nézve azért fejbe csapott a felismerés miszerint sürgősen szükségem van egy zuhanyra. A mögöttem levő szekrényben egy fehér törülköző után kutattam, majd miután megtaláltam bezártam kulcsra a fürdő ajtaját és a kádon áthajolva a csaphoz engedni kezdtem a vizet.
A reggeli zuhany helyett sikeresen vettem egy fürdőt ami igazán jól esett. Ahogyan kiléptem a szobából egy hajtörülközővel a fejemen észre vettem, hogy szokatlanul csendes és üres a ház. A tempómat felgyorsítva igyekeztem a szobánkba ahol a telefonomhoz kapva ellenőriztem az időt. Basszus. Negyed tizenegyet mutatott a kijelző ami már önmagában sem jelentett semmi jót.
A hívás listán azonnal kikerestem Max számát és már csörgetni is kezdtem a fiút, hogy hol van és mért nem keltett föl időben. Pár csengést követően lazán szólt bele a telefonba.
-Szia kicsim-hangja nyugodt és kedves volt.
-Szia!-szólaltam bele egy pindurit ingerültebben-hol a fenében vagy és miért nem költöttél fel?-a kiakadásomat teljesen jogosnak éreztem. Először. Majd miután a fejemben visszajátszottam az előbb elhangzottakat rájöttem, hogy ez mennyire nevetségesen is hangzik.
-Mi?-halottam pár másodperc szünet után egy visszatartott nevetésre utaló hangsúlyos férfi hangot.
-Csak azt akartam mondani-kezdtem elölről-hogy hol vagy és mért van ilyen csönd ebben a házban?-az utóbbit már csak a kíváncsiságom miatt tettem hozzá.
-Eljöttem hozzávalókért a sarki boltba-mondta egyszerűen.
-Oh-reagáltam ennyivel, mert abban a pillanatban nagyon zavarban éreztem magam-akkor siess haza-tettem hozzá kínomban-de várjunk csak anyud és Noah?-kérdeztem ismét értetlenül.
-Ők is itt vannak velem-mondta.
-Rendben akkor jó vásárlást, szeretlek!-tettem hozzá az utolsó szót kényszerből, majd mikor kinyomtuk a telefont egy összerándulással konstatáltam, hogy tényleg egy színjáték még mindig az egész.
A beszélgetést követően a bőröndömhöz léptem aztán mikor kinyitottam a tekintetemmel a bal oldalára fókuszáltam, mert ott voltak a még nem használt ruháim amikből már nem volt sok. A fenébe-gondoltam, majd nem sok gondolkozás után kikaptam egy fehér toppot és egy kék farmer shortot.
A tükörben állva kibontottam hosszú szőke hajamat amit egy ideig néztem, majd miután alaposan végigvezettem többször is rajta a tekintetem magamban nyugtáztam, hogy szükségem lesz egy elég durva hajvágásra. A fésülködést követően egy lófarokba kötöttem össze a vastag tincseket, majd kiléptem a szobából éppen végszóra ugyan is kulcs elkezdett forogni a zárban. Megérkeztek.
A lépcsőn gyorsan siettem le, majd amikor megláttam Maxet egy fimbe illő mosolygós csókkal üdvözöltem amit Noah (idő közben kiderült az egyik haverja) és az anyja csak egy szemforgatással néztek.
-Ma este sütögetést rendezünk a kertben-mondta Max ami kicsit meglepően hatott, de nem tudtam és nem is akartam mit kezdeni a helyzettel. Maxéknek egy csodálatos villájuk van hatalmas kerttel és pont arra a programra tökéletes amit az imént jelentett be.
-Minden oké?-fürkészett ezzel kirántva a gondolatomból és visszarántva a szerepjátékba.
-Persze, minden a legnagyobb rendben-vettem fel egy erőltetett mosolyt. A valódi dolgokat nem kell tudnia. Számomra ez az egész csak egy kavarás szinten van, a többi mind profi színészi játék, hisz eddig mindenki azt hiszi ez valós. Nagyon jó vagyok ezek szerint.
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
VOCÊ ESTÁ LENDO
Rég Elfojtott Vágyak {M.V.ff}✔️
Fanfic"𝒩ℯ𝓀ℯ𝒹 𝓃ℯ𝓂ℯ𝓉 𝓂ℴ𝓃𝒹𝒶𝓃𝒾 𝓂â𝓇 𝓃ℯ𝓂 𝓉𝓊𝒹ℴ𝓀" ~_kuzdok.erted_~ Az élet nem mindig egyszerű, sőt legyünk őszinték szinte sosem az. Ebben a könyvben megismerhetünk egy olyan párt akik évekkel ezelőtt is együtt voltak, de később bizonyos okok...