06.04.
Miután haza értem Oliver a nyakamba ugrott.
-Szia Aria! Hiányoztál!-mondta majd nyomott egy puszit az arcomra-te is nekem csöppség- pusziltam meg én is őt.
-A többiek hol vannak? - néztem körül az üres nappaliban.-Anyáék az udvaron-muatott ki kis kezével- Emily vásárol Camilla meg Foltost sétáltatja-meséli.
-Fölmegyek-pusziltam meg, majd elindultam a szobám felé.
Átöltöztem egy fehér Nikes melegítőbe és egy zöld topba majd cophba fogtam a hajam. Ezután fölvettem a futócipőmet és elindultam futni. Hazaérés után lezuhanyoztam, majd fölvettem a pizsimet és lemásztam a lépcsőn a konyhába, hogy készítsek magamnak egy hideg limonádét az esti filmezéshez. Mikor elkészültem elindultam vissza és a laptopom elé ültem egy adag kukoricával és üdítővel a kezemben, hogy hosszú idő után egy kicsit filmezzek.
Mikor vége lett az egyik kedvenc filmemnek nevezetesen Kellék feleség, lehajtottam a gépemet elmentem a fürdőbe fogat mostam, majd visszaballagtam és a kedvenc lejátszási listám mellett aludtam el.
06.05.
A mai napon úgy döntöttem csak Maxel fogok lenni és ez lesz a nagy kettőnk napja amit rendesen elterveztem. A készülődésnél figyelembe vettem minden apró részletet sokkal jobban mint egyébként és mikor úgy ítéltem meg, hogy okés elindultam lefelé.
Az egész nap fantasztikus volt egészen az estéig. Véletlenül sikerült összefutnunk Helennel ezért egy asztalhoz kellett ülnünk és teljesen kijöttem a hangulatból. Miközben beszélgettünk észrevettem, hogy valami ma nagyon nincs rendben a barátnőmmel, olyan érzésem támadt mintha leakarna buktatni.
Egész vacsora közben feszengtem, de amikor végre elérkeztünk ahhoz, hogy fizessünk Helenben annyi volt a düh a csalódottság és az alkohol, hogy megnyílt a szája.
-De édesek vagytok! Olyan cukik vagytok,de komolyan! Max figyelj egy kicsit-intett a kezével-nem gondolod néha, hogy átver Aria?-erre Max megrázta a fejét-nem? Komolyan? És te Aria! nem akarsz valami fontosat mondani esetleg Maxnek mint például egy titkot ami őt nagyon is jól érdekli-beszélt én pedig csak hallgattam. Nem akartam elhinni, hogy a legjobb barátnőm akiben a legjobban bízok ő fog engem lebuktatni.
-Nem? Oké akkor én elmondom!-fogta meg Max kezét-te édes drága fiú ez a lány az első perctől kezdve kihasznált mint egy kutyát! Soha nem szeretett téged igazán, csak vissza akart vágni azért amit évekkel ezelőtt csináltál vele! Ugye milyen kis édes?-nézett rám félredöntött fejjel aztán Max is rám szegezte tekintetét.
-Igaz ez Aria?-kérdezte suttogva.-Azt kérdeztem igaz ez?-kiáltotta szinte mire könnybe lábadt a szemem Max felpattant és otthagyott minket az asztalnál.
-Hoppá-szólalt meg Helen mire felálltam és egy hatalmas pofont adtam az arcának.
-Hogy tehetted ezt? Megbíztam benned!-nyögtem ki ennyit amit abban a percben tudtam, majd elindultam Max után. Helyre kell tennem a dolgokat. Most már nem a terv miatt, magam miatt illetve magunk miatt valamit el kell mondanom neki ami nem várhat többet.
-Max!-kiáltottam utána de rám sem hederített.
-Max!-próbálkoztam miközben folyamatosan rohantam utána egészen az autójáig ahol sikerült végre utolérni.
-Nem vagyok rád kíváncsi-mondta, majd beszállt az autóba és elakart hajtani mire feltéptem az anyós ajtaját és beültem mellé a kocsiba.
-El kell mondanom neked valamit-kezdtem életem legnagyobb titkának felvezetését.
-Mondtam, hogy nem vagyok rád kíváncsi!-mondta el harmadjára is ugyan azt ekkor könnyek szöktek a szemembe.
-Van egy közös gyerekünk-nyögtem ki végül mire Max sokkolt állapotba került és nem csinált semmit a maga elé bámuláson kívül.
-Mennyi idős?-szólalt meg.
-4 éves-nyögtem ki ekkor már tényleg egy vékony kötélen táncoltam.
-Úr isten! Ezt még is mikor akartad nekem elmondani?-szegezte rám dühös tekintetét-akkor amikor éppen elhagyni készüllek megint az életben már másodjára. Ez valami vicc?-folytatta a szurkálódást. Ekkor már patakokban folytak a könnyeim.
-Persze idővel elakartam, de végül sosem volt rá jó alkalom-kezdtem, mert a mellkasom szúrt a szívem hevesen dobogott el kellett mondanom neki az igazat.
-Azon a nyári éjszakán nagyon nagyon megbántottál, iszonyatosan. Nem tudtam aludni több napig egy falatot sem ettem. Mikor úgy éreztem egyáltalán feltudok kelni az ágyból, hogy kicsit rendbe szedjem magam feltűntek a jelek. A terhességi teszt pedig kimutatta az eredményt. Nem akartam neked elmondani, mert nem szerettem volna tönkretenni az akkor még csodálatosnak képzelt jövődet.-mondtam ekkor már Max is eléggé az érzelmek rabja volt.
-Úgy érzem nekem is el kell mondanom valamit-kezdte-soha egyszer sem voltam boldog az utánad levő nővel mint veled bármikor, nem lettem szerelmes a mosolyba a hangjába és ha azt mondtad volna, hogy terhes vagy nem ellöktelek volna hanem veled lettem volna végig-fogta meg a kezemet, majd áthajolt és az arcomra simította a másikat miközben hosszasan megcsókolt amit én is folytattam.
Fehér ingénél fogva magamhoz húztam és csak azt akartam, hogy minél jobban érezzem magamon. Testünk összetapadt a ruháinkon át,majd Max egy pillanatra kiszakítva minket a csókok hadából elkezdte kigombolni az ingét gyötrelmesen lassan mire odakaptam és szinte széttéptem a ruhadarabot, hogy kidolgozott bombasztikus felsőteste végre a szemem előtt lehessen.
Én sem haboztam tovább. Kibújtam vörös színű elegáns felsőmből é kicsatoltam a melltartómat is, majd lejjebb vándorolt a kezem és mikor elkezdtem kigombolni a nadrágom Max már ismét fölöttem volt ezúttal már nadrág nélkül és segített megszabadulni az utolsó textilektől is. Kezével elvándorolt arra a pontra amit halk nyögésekkel díjaztam miközben folyamatosan húztam közel magamhoz. Amikor majdnem elmentem már el is kapta a kezét és kibújtatta magát az utolsó ruhából is, majd lassan belém helyezte férfiasságát.
Ahogyan elkezdett mozogni bennem a sóhajok egyre gyakrabban jöttek elő az ő férfias morgásával együtt mikor gyorsítani kezdte a tempót mellemen vándoroló kezét a számhoz emeltem ami még jobban beindította. Pár perccel később kimerülten terültünk el egymás mellett hosszú idő után végre szerelemmel nézhettem arra a férfira aki volt, hogy egy világot tört össze bennem.
Ez az igazság. Beleszerettem ismét Max Verstappenbe és ezzel a terv véglegesen véget ért. Nem szeretnék neki fájdalmat okozni inkább a magasba vinném a boldogság tengerébe. Mert szeretem őt és úgy néz ki ő is engem.
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
VOCÊ ESTÁ LENDO
Rég Elfojtott Vágyak {M.V.ff}✔️
Fanfic"𝒩ℯ𝓀ℯ𝒹 𝓃ℯ𝓂ℯ𝓉 𝓂ℴ𝓃𝒹𝒶𝓃𝒾 𝓂â𝓇 𝓃ℯ𝓂 𝓉𝓊𝒹ℴ𝓀" ~_kuzdok.erted_~ Az élet nem mindig egyszerű, sőt legyünk őszinték szinte sosem az. Ebben a könyvben megismerhetünk egy olyan párt akik évekkel ezelőtt is együtt voltak, de később bizonyos okok...