06.02.
Amikor kinyitottam a szemem fogalmam sem volt hol vagyok emellett pedig a fejem is rendesen sajgott. Megijedtem ezért rendesen körülnéztem a napfénnyel bevilágított világoskék színű szobában. Miután feltápászkodtam az öltözékemet is megvizslattam ami hiányosnak bizonyult ugyan is testemen csak alsóneműk és egy rám hatalmas, férfi méretű póló volt.
Felálltam az ágyról és az ajtóhoz léptem, majd kinyitottam és kimerészkedtem rajta. Egy hatalmas folyosó és hosszú csigalépcső tárult elém ezért úgy döntöttem lemászok és megnézem mi a fene folyik itt. A kezem remegett a lábammal együtt. Nagyon lassan cammogtam a lépcsőhöz, majd mikor leértem életem egyik legstresszesebb reggelje után egy hatalmasat sóhajtottam megkönnyebbülésemben.
-Szia! Készítettem neked reggelit-mosolygott rám Lando Norris.
-Szia-köszöntem-mit keresek én itt?-tettem fel az egyébként teljesen jogos kérdést.
-Tegnap a buli végén elájultál én pedig bepánikoltam és inkább idehoztalak magamhoz egy ügyeletes orvos azt mondta csak nagyon kimerültél és mára jobban leszel-mosolygott-így is lett!
-Igen, köszönöm a segítséget meg minden-néztem ismét körül, majd a fiúra szegeztem a tekintetem-használhatom a mobilodat?-kérdeztem mire egy bólintás volt a válasz, majd az engedélyt követően felkaptam a készüléket és tárcsázni kezdtem Maxet.
-Ki az?-kérdezte idegesen.
-Én vagyok Aria-szólaltam meg félénken.
-Hála az égnek! Halálra aggódtam magam érted! Hol vagy?-kiáltott fel.
-Kérlek ne értsd félre Landonál-mondtam folyamatosan rettegve a reakciójától.
-Ha bármit is csinált veled az a szemét... - mondta egyre idegesebben.
-Ne aggódj nem történt köztünk semmi- húztam el a számat miközben szívem hevesebben dobogott.
-Bízok benned szépségem. Remélem igazat mondasz - mordult egyet, de egy megkönnyebbülő sóhajt sikerült ismét elfojtanom remélem nem lesz gond.
-Hangosítsd ki kérlek a telefont!-szólalt meg ettől a mondatától ismét elfogott a pánik.
-Gyors leszek-kezdte-történt közted és Aria közt bármi? -beszélt idegbeteg hangon ami kezdett nagyon dühíteni ezért a kezembe vettem az irányítást.
-Nem történt értsd már meg! Elájultam Lando segített és kész ennyi történt! Inkább köszönd meg neki, hogy vigyázott rám, ha már neked nem sikerült-akadtam ki ami számomra is furcsa volt.
-Oké Aria!-csitított le-Figyelj Lando! Nagyon be voltunk állva és nagyon megijedtem amikor Aria nem volt reggel mellettem! Ezért egész reggel aggódtam emiatt voltam olyan feszült kérlek ne haragudj! - kért bocsánatot Max és Lando arca egy kicsit megenyhült.
-Egy óra múlva otthon leszek-szólaltam meg sokkal nyugodtabban, majd miután elköszöntünk elkértem Landotól a tegnapi ruhámat és cuccaimat átöltöztem, majd mikor készen álltam elindultam ismét lefelé a lépcsőn.
-Köszönöm mindent! - hálálkodtam, majd megöleltem.
-Nincs mit-súgta a fülembe-hogyan mész haza?-kérdezett rá egy olyan dologra amit még nem teljesen gondoltam át.
-Nem tudom-nevettem el magam kínomban ugyan is ez volt az igazság. Még a környéket sem ismertem nem hogy hazamenjek.
-Elviszlek-ajánlotta fel, de nem úgy tűnt mint egy ajánlat inkább egy kijelentés volt és már indult is a szobájába. Öt perccel később felöltözve kocsi kulccsal a kezében állt előttem indulásra készen.
-Itt vagyunk-mutattam a családi házra ahol ezt a három elég furcsa napot töltöttem el-köszönöm , hogy elhoztál meg úgy mindent!-hajoltam át és a kocsiba ismét megöleltem a tegnap este megmentőjét, majd kiszálltam a járműből és elindultam a ház felé ahol egy megkönnyebbült boldog férfi várt.
06.03.
-Ha belegondolok hogy tegnap Lando ágyában ébredtél-kezdte- elfog a félelem, hogy elveszítelek - motyogta mire meghatottan pillantottam rá.
-Gondoskodom róla, hogy azt a hibát ne kövessük el még egyszer-csókoltam meg szenvedélyesen.
-Én is igyekezni fogok-mondta két csók között, majd a szenvedély átvette az uralmat testeink felett és megkezdődött a parádé a haza indulás előtti utolsó napon. Ahogy csókolgatott rájöttem, hogy lehet Helennek igaza van és tényleg kezdek igazán beleszeretni Maxbe ami nem segít a terv végrehajtásában sőt.
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
ESTÁS LEYENDO
Rég Elfojtott Vágyak {M.V.ff}✔️
Fanfic"𝒩ℯ𝓀ℯ𝒹 𝓃ℯ𝓂ℯ𝓉 𝓂ℴ𝓃𝒹𝒶𝓃𝒾 𝓂â𝓇 𝓃ℯ𝓂 𝓉𝓊𝒹ℴ𝓀" ~_kuzdok.erted_~ Az élet nem mindig egyszerű, sőt legyünk őszinték szinte sosem az. Ebben a könyvben megismerhetünk egy olyan párt akik évekkel ezelőtt is együtt voltak, de később bizonyos okok...