15

489 17 30
                                    

Gizem lavabodan dönüp yanıma geldi. Heyecanlı ve anlatacakları varmış gibi görünüyordu.

Hemen konuşmaya başladı "Kızz Buğlem, Egemenle Ateş alt katta tartışıyorlardı bi görsen."

"Oha cidden mi. " dediğimde Gizem heyecanla başını salladı.

Tam da bu sırada zil çaldı ama ben öğretmen gelene kadar az önce Egemenin yanıma gelip söylediklerini anlattım ve kağıdını Gizeme verdim. O da şaşırmıştı. Öğretmen geldi ve ders başladı.

Öğle arasında Ayda da bize katıldı birlikte kantine indik. Yiyeceklerimizi aldık ve boş bir masaya oturduk.

Sakin sakin yemeklerimizi yerken saçlarımda bir ağırlık hissettim ve çığlık atıp arkama döndüm. Bir de ne olsun 40'lı yaşlarında bir kadın saçlarımı çekiştiriyor. Ne olduğunu anlayamadan "Ne yapıyorsun, sen kimsin be?" diye bağırdım.

Ayda da bağırıyordu "Ne yapıyorsun? Bırak kızı." ve kadının elini durdurmak amacıyla tutuyordu.

O sırada Gizem de kadının saçına yapıştı."Ne sanıyorsun sen kendini. moruga bak ya."

Kadın ellerini saçımdan çekmişti şimdi de Gizemle saç baş olmuştu aralarına Ayda ve birkaç kişi girdiği sırada, dudaklarım büzüşmüş gözlerim dolmuş bir şekilde arkaya doğru tökezliyordum. Acıdan değildi, üzüntüden, sebepsiz yere bunca şeye maruz kalmaktandı. Belki de bunca kişinin arasında böyle bir olay yaşadığım için utanıyordum ve de kimsesiz hissediyordum.

Kimsesiz miydim? Bana sahip çıkacak kimse yok muydu? Hayır ben kendime yeterdim. Ayda ve Gizem de yanımdaydı. Ama titreyen, sızlayan burnumun direğini bir türlü düzeltemiyordum. Dolmuş gözlerim, yerçekimine adeta teslim olmuş derecede büzülen dudaklarım nasıl bir durumda olduğumu gayet net bir şekilde açıklıyordu.

Kadın benden uzaklaştırılmıştı, okul müdürü ve bir kaç öğretmen daha kantine toplanmıştı. "Neler oluyor burada?" kızgın sesiyle konuşuyordu müdür.

Az önce saçlarımı çekiştiren kadın cırtlak ve öfkeli sesiyle konuşmaya başladı. "Şu varoş Buğlem midir nedir benim kızıma onca tehditler yağdırırken neredeydiniz? Şimdi mi aklınız başınıza geldi.  Ben kızımı savunuyorum burada." dedi.

Böyle bir şeyi hiç beklememiştim. Anlaşılan pelinin annesiydi. Kızını savunma şekli bu muydu? Hemde kızının savunulacak bir yanı var mıydı ki? Pelin gibi birinin annesi de bu olurdu zaten.

Müdür "Hanımefendi sakin olun! Kimseyi dövmeye hakkınız yok. Hepiniz odama geliyorsunuz." dedi.

Bir kaç konuşma daha gectikten sonra bir tarafımda Ayda bir tarafımda Gizem odasına gittik. Pelin ve annesi de oradaydı.

Müdür bana bakarak "Onlardan dinledim şimdi de sen anlat bakalım." dedi.

Konuşabilecek gücü kendimde bulamasamda konuşmaya başladım, sesimin titremesinden korkuyordum. "Hocam evet tehdit ettim kabul ediyorum ama Pelinin bana söyledikleri yenilir yutulur sözler değildi..."

Konuşmama izin vermeden annesi lafa atladı. "Bak, bak kendi de kabul ediyor. Terbiyesize bak sen. Ne demiş kızım sana hah? Ne demiş?"

Derin bir nefes aldım ve tekrar konuşmaya başladım. "Simdiye kadar bana pek çok zorba söylemlerde bulundu ama bir şey dememiştim. Bugün sınırı aştı annemin yoğun bakında olduğunu bildigi halde bu konu üzerinden dalga geçti."

Annesi "Bu tehdit için yeterli bir sebep mi?" dedi.

Ben de "Peki sizin beni dövmeniz için tehdit yeterli bir sebep miydi?" kadının yüzündeki çok bilmiş ifade yerini dumura uğramış ifadeye bıraktı.

Tam da o sırada kapının çat diye açılma sesi geldi hızlıca arkama döndüm. Egemen sıktığı çenesi ve alnında belirmiş sinir damarıyla bana doğru yöneldi. Bir elini saçlarıma atmıştı. Eli yüzüne nazaran o kadar nazik dokunmuştu ki kafama, hissetmekte zorluk çekmiştim.

Sinirli ve bir o kadar da hafif sesiyle "İyi misin?" diye sordu.

Kafamı salladım. Onca kişinin arasında böyle davranmasına çok utanmıştım. Diğerleri ne yapıyor diye kafamı çevirdim ve onlarda bizi izliyordu. Daha da utanmıştım neyse ki Egemen elini çekmiş ve gitmişti. Bir dakika Egemen nereye gitmişti?

Bir anda odanın diğer tarafında ki pelinin annesinin, karşısında olduğunu gördüm öfkeli sesi şimdi kulaklarıma dolmuştu.

"Kimsesiz mi sandın sen o kızı? Kendini ne sanıyorsun lan sen ?" sinirden burnundan soluyor ve ne dediğini kontrol edemeden konuşuyordu.

Arkasına dönüp bir kaç adım attıktan sonra tekrar kadına döndü ve konuşmaya başladı "Mahkemede tekrar görüşelim. Bakalım bu kadar kolay mıymış birini dövmek? Bunu da tehdit olarak algılama tamam mı? Bu sana ilettiğim haber sadece. eve gelen mahkeme kağıdından öğrenme diye"

Derin nefes alıyor ve kendini tutmaya çalışıyordu. Tekrar arkasına döndü ve kapıya yöneldi onun çıkacağını sanarken bir anda kolumdan tuttu. Beni müdürün odasından çıkarmıştı. Neler olduğunu idrak edemiyordum.

Okul koridorunda bir kolu kolumu nazikçe tutmuş yan yana yürüyorduk.  Sesimi çıkarıp ne yapıyorsun diye bile sormadım belki de sormak istemedim. Bize yönelen bakışlar altında kasıla kasıla yürümek çok zordu...

Sahiden neler oluyordu?





________________

egemen bey lütfen böyle hareketler yapmayın aşık oluyoruz ama.

bölümü nasıl buldunuz asklar?

egemen sizce rol mu yapıyor? ya da neden böyle davranıyor? 😁

sonraki bölümde görüşürüz. kocaman öpücükler <33











Ezik KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin