11

907 41 11
                                    

Ateş, Mert, Pelin ve Gizem bana doğru geliyordu. Ellerim titremeye başlamıştı yine korkaklığım tutmuştu anlaşılan ama derin bir nefes aldım ve onlardan korkulacak bir şeyin olmadığını kendime hatırlatarak bende onlara doğru yürüdüm. Pelin "Ezik kız da buradaymış sana bir şey hatırlatayım mı be kadar paran olursa olsun üzerine yapışmış eziklikten kurtulamayacaksın " yine sataşmaya başlamışlardı.

"Aslına bakarsak senin gibi korkak ve beyinz biri yerine ezik olmayı yeğlerim. Ben hiç değilse yanımda sürüyle dolaşamıyorum ."

Ateş "Ezik bakıyorum da ağzın açılmış ama bir daha bizle konuşmaya ya da sözümüze cevap vermeye kalkarsan sana haddini bildiririz." dedi.

"Bak sen şuna sen kimsinde benim haddimi bildiriyomuşsun kendine gel ve ağzını topla aksi takdirde konuşmaya benimle değil polisle devam ederiz çünkü yaptığın çok açık bir şekilde tehdit. " sinirlenmistim ve bu polis laflarının onları korkuttuguna emindim çünkü onları temiz soyadlarına bir leke gelmesini istemezlerdi ama Ateş bozuntuya vermedi:

"Ahahha bizim kim olduğumuzu unuttun galiba sen bizi şikayet etsen de bize hiç bir şey olmaz bunu unutma "dedi. Ve bana omuznu çarparak gittiler.

Bir şey demedim zaten ne desem de o boş beyinlerine girmeyecekti. Ben de yoluma devam ettim ve eve geldim. Misafirler gitmişti. Annem ne yaptığımızı sordu ona olanları anlatacak değildim çünkü analtsam olaylar büyürdü hiç uğraşamazdım. Öyle oturup sohbet ettiğimizi söyledim. Tabiki de inandı. Akşam yemeği televizyon telefonda takılma derken akşam oldu ve uyudum acaba yarın ne olacaktı.

Alarmın sesiyle uyandım saat tama yediyi gösteriyordu gözümü açamadım ama bugün Aydayla okula gideceğimi düsunerk kendimi zorladım ve kalktım, okul üniformalarını giydim, saçımı düzleştirdim, gözlerimin altına çok az fondöten sürdüm, kirpiklerime rimel ve dudağıma lipbalm da sürdüğümde hazırdım. Sonra Ayda aradı ve hemen açtım "Alo Buğlem günaydın "

"Günaydın ben hazırım sen de hazırsan çıkalım."

"Ben de hazırım bi market varya orada buluşalım mı? "

"Tamam olur ben çıkıyorum sen de çık geç kalmayalım. "

"Tamam görüşürüz "dedi ve fazla uzatmaya gerek olmadığını düşünerek telefonu kapadım ve anneme çıkacağımı söyledim ve evden çıktım.

Marketin oraya giderken Aydanın da diğer sokaktan geldiğini gördüm. Bu market Aydayla sokaklarımızın kesişmi gibi bir şeydi. Ayda yanıma ulaştığında selamlastik ve yürümeye başladık. Okula otobüsle gidecektik. Aydayı normalde babası bırakıyormuş. Ben de ona nasıl buraya tasindiğımızi falan anlattım. Amaa henüz Gizem, Ateş olaylarını anlatmamıştım onları da okulda anlatırdım. Otobüse bindik ve okulun yanındaki durakta indik. Birlikte okula girdik henüz zil çalmamıstı çantalarımızı sınıflarımıza bıraktık ve kantine indik. Kahvaltı yapmamıştım simit ayran alıp kantindeki masalardan birine oturup yemeye başladık. Bu sırada kantine Gizem, Pelin ve Pelinin 2 yakın arkadaşı geldi. Onlarda masalardan birine oturdular. İlk defa sataşmadan durmuşlardı. Ama Ayda'ni biraz kasıldığını hissettim. "Bir sorun mu var?" diye sordum.

Ayda "Hani az önce gecwn uzun saçlı kız varya" pelinden bahsediyordu. "Evet ne olmuş o kıza"

"Biz geçen yıl yazlığımızda kalırken onlar da oraya tatile gelmişti. Başta iyi biri gibi davrandı ben de onu yazlıktaki diğer arkadaşlarımla tanıştırdım. Benim arkamdan arkadaşlarıma şey demiş 'Ayda sizi sevmiyormuş sizin arkanızdan atıp tuttu' demiş tabi arkadaşlarım inanmadı ve bana söylediler. Ben de onun gerçek yüzunü görmüş oldum."

Şaşırmamıstım Pelinden her seyi beklerdim. "Onu sevmemene sevindim çünkü o benim en buyük düşmanlarımdan biri" dedim.

"Oha ciddi misin" diye sordu. Kafamı evet manasında salladım. Zil çalmıştı ve sınıflarımıza gittik.

Gizemle karşılasma vakti gelmuşti heralde çünkü onla aynı sırada oturuyordum ve yer değiştirmek yasaktı. Tahmin ettiğim gibi Gizem sırada oturuyordu ben de oturdum. "Ne yapıyorsun sen biz yıllardır arkadaşız" dedim.

"Arkadaşlığımızı bozan sensin Buğlem Hanım senin bana açıklama yapman lazım" dedi.

"Ne saçmalıyorsun sen ben yanlış bir şey yapmadım. Sen beni sattın ve konuşacak yüzun olmadığı için böyle diyorsun. "

"Ne yani Pelinle arkadaş olabilmek için sırlarımızı anlatan sen değil miydin?" Konuşmaya devam edicektim ama öğretmen gelmişti.

Bunları Gizem mi uydurmuştu yoksa Pelin yazlıkta Ayda'ya yaptığı oyunu bana da mı yapmıştı. Öyoe olsa bile Ayda'nın arkadaşları Pelin'e inanmamıştı ama Gizem inanmıştı....

Ne düşüneceğimi bilemiyordum. Bir önce tenefüs olsaydıda ne olduğunu öğrenebilseydim.....





______________________

Nasılsınız arkadaşlar yorumlarda sohbet edebiliriz. Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın. Seviliyorsunuz 💖

Ezik KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin