Sabah kalktığımda Gizem çoktan kalkmış ve kahvaltıyı hazırlamıştı. Okul kıyafetlerimi giyip kahvaltı masasına oturmaya gittim.
"Günaydın" diyerek masaya oturdum.
Gizem duygusal gözlerle"Günaydın, bugün daha iyi misin?"
"Sağol, iyi olmaya çalışıyorum."
Yemekleri yemeye başladık. Gizem de okul kıyafetlerini giymişti. 15 dakika sonra çağırdığımız taksi geldi ve okula doğru yola koyulduk.
Okulun kapısında Ayda da bize katıldı. Sınıfa girdiğimde yanyana duran Ateş ve Pelinin tayfası bize doğru bakmaya başladı.
Pelin hemen konuşmaya başladı "Ooo küçük hanım da gelmiş. Ne oldu bakayım annen seni bıraktı mı?"
Ateş "Pelin sınırı aşma dalga geçilebilecek bir konu değil bu" duyduklarıma inanamamıştım Ateş gibi kalpsiz birinin ağzından çıkabilecek kelimeler değildi bunlar.
Pelinin sözlerine çok sinirlenmiştim ama Gizem benden daha çok sinirlenmiş olacak ki onun saçına dığru ellerini uzattı ve tam çekecekken ben Gizemi tuttum.
"Dur gizem ben hallederim." dedim ce konuşmaya devam ettim.
"Pelin varya seni öyle bi döverim kızım 3 yıl kendine gelemezsin kendini bi bok sanma benim de asabımı bozma bir daha böyle saçma sapan konuştuğunu görürsem seni bitiririm anladın mı?" diye sinirli sinirli konuştum.
Pelin aslan görmüş ceylana dönmüştü anlaşılan benden bunu beklemiyordu. Diyecek bir şey bulamamış olacak ki "Sen beni tehdit mi ediyorsun? " dedi.
"Evet tehdit ediyorum bi sorun mu var?"
"Bunları müdüre de söylersin."
"hahhaah tamam canım senin selamını da söylerim hatta." dedim.
Pelin aşırı bozulmuştu. Buruşturduğu yüzüyle "Beyinsiz" dedi ve omuzunu bana çarpıp sınıftan çıktı. Arkadaşları da çıkmıştı.
Gizem ve Aydaya döndüm onlarda şaşırmıştı. Ayda "Helal kız got ettin tipsizi." diyerek gülümsedi. Onun sözüne kahkaha attım. Aynı şekilde Gizem de ekledi "Ay nasıl bakıyordu ama. Kesin altına işemiştir." Kahkahalarla gülmeye devam ettik.
Aslında çok korkmuştum hatta korkudan titremiştim. Yapım buydu ama başarmıştım peline lafımı geçirebilmistim. Şimdi daha iyiydim.
Zil çaldı ve Ayda kendi sınıfına giderken biz de kendi sıralarımıza geçtik. Mert şerefsizi bana bakıyordu. Ona bakarak 'ne var' dercesine kafamı salladım. Önüne döndü. Pelinler de sınıfa girdi derken ögretmen de geldi ve ders başladı.
Ders boyu kendimi çok kötü hissettim ve umarım annem iyidir dite düşünmekten dersi dinleyemedim.
Tenefüste gizem lavaboya gitti ben gitmek istememiştim. Yanıma bizim sınıftan Egemen geldi "Olanları duydum annen adına çok üzgünüm umarım çabucak iyileşir." egemen daha önce pelinler bana sataştığında yanımda olmaya çalışmıştı sanırım iyi biriydi.
"Umarım, çok sağol." diye cevap verdim.
"Peki sen nasılsın iyi misin?"
"İyiyim teşekkür ederim."
"Her zaman yanındayım tamam mı." diyerek gülümsedi. Daha önce hiçbir konuşmuşluğumuz yoktu ama gülümsemesi bana sebepsiz yere çok güven verdi.
"Tamam." diyerek gülümsedim.
Egemen "Ha bu arada öğretmen bi kağıt verdi onları dolduracakmışız. Arkadaşın Gizem de gelmemişti o gün o yüzden sizinkileri ben aldım hemen getiriyorum." diyerek sırasına yöneldi ve çantasını karıştırmaya başladı.
O sırada Ateş sınıfa girdi ve benim sıramın önünde durdu. Bana kötü kötü bakıyordu. Tam konuşacakken Egemen de geri geldi. Egemeni gören Ateş irkildi ve yutkundu. Egemenin, anlam içeren korkunç bakışı Ateşi konuşturtmadan göndermeye yetmişti. Çok şaşırmıştım.
Egemen hemen kağıtları bana verdi ve "Benim bir kaç işim var, görüşürüz." dedi.
Ben "Teşekkürler, görüşürüz." derken Ege çoktan Ateş gibi sınıftan çıkmıştı.
Acaba neler oluyordu? Aralarında anlayamadığım bir şey vardı.
_______________
Çok uzun bir aradan sonra yeni bölüm geldi. Sizce Egemen nasıl biri?
Ateş ile aralarında olan ne?
Sonraki bölümde görüşürüz bebisler 😋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ezik Kız
Fiksi RemajaEzik bir kızken dedemden kalan miras sayesinde tüm hayatım değişti. Önceden beni sevmeyen insanlar şimdi bana yanaşmaya çalışırsa... Bir ezik kız hikayesinden çok daha fazlası....