3

1.6K 66 0
                                    

Okuldan çıktıktan sonra sokakta yürümeye başladım kafamda kırılmış yumurtlar dikkat çektiği için herkes bana bakıyordu. Ben de hemen bir çeşme bulup saçımı ve okul gömleğimin yakalarına gelmiş olan yumurtaları temizledim. Annem 2 yıldır Özgün Koleji yani benim gittiğim lisede çalışıyordu. Ama bu yıl çalışmayacaktı. Çünkü daha çok maaş veren bir iş bulmuştu. Bu benim için iy i olmuştu böylelikle insanlara karşı çıkabileceğim bugün olduğu gibi... Yoluma devam ettim okula 15 dakika yürüme mesafesinde bir sahil vardı. Bende yürüyerek oraya doğru gitmeye karar verdim. Tam o sırada telefonuma okuldaki tek arkadaşım olan bor mesaj geldi.

Gizem: Buğlem neredesin? Okulda yoksun. Selinler hakkında bişeyler duydum onlar doğru mu? Hızlı cevap ver.

Siz: Aslında okula gelicektim ama duydukların yüzünden okula bugün gelmicem yarın gelirim ve seninle intikam mevzusu hakkında konuşmamız lazım bize gel çıkışta.

Gizem: İntikam mı? Yoksa Selin ve Ateş'ten intikam mı alacaksın?

Siz: Evet onlara günlerini göstericem. Hadi görüşürüz dersin başlar birazdan.

Gizem: Ayyy çok heyecanlı. Hadi görüşürüz canım.

Gizem'le olan konuşmamızdan çıktım ve sonunda sahile varabilmiştim. Boş olan bir banka oturdum ve telefon çaldı. Arayan kişi annemdi. Açtığımda "Kızım sen okuldasın biliyorum ama hemen eve gelmen gerek Mersin'e gitmemiz lazım" dedi. Annemin dediklerini idrak etmeye çalışırken konuştum "Anne ben okulda değilim öğretmenimiz yoktu ben de çıktım ve niye Mersin'e gitmemiz gerekiyor?" Bi yalan uydurdum ve asıl mevzuyu sordu. Annem "Kızım beni yıllardır bırakan bi babam vardı yaa... işte o ölmüş ve vasiyetinde tüm mirası yani 20 milyon lirayı bana bırakmış." Annem söyledikleriyle ağzım bir karış açılırken 20-25 saniye konuşamadım "Anne cidden mi"diyince annem"Evet kızım ciddiyim hadi çabuk eve gel görüşürüz" dedi. Bende " Görüşürüz " diyip kapattım. Ne yani biz şimdi zengin mi olmuştuk. Bu intikam planım için iyiye işaretti. Hemen kalkıp eve doğru yola çıktım.

Ezik KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin