*Szeretnénk szeretetben élni...de hogyan ha mi nem adunk szeretetet senki irányába?*
Ahogy bele löktem a vízbe megláttam James felsötestét és atya, úr, isten!! Felsőteste kidolgozott volt és atom szexy..
-Vedd már le.-noszogatott Wanda mire húgom hátul szétvágta a pólóm és a nacim, amit én szoborrá dermedve hagytam, mivel addíg úgy sem nyugodt volna. Nameg, ha megugrok, talán belém is vágta volna az éles fegyvert.
-Szeretlek, mint kecske a kést!-vettem le magamról a ruha cafatokat.
-Mint marha, a kiszáradt vetést!-ugrott a vízbe mire megrázva a fejem, leültem a stég szélére. A vének-Steve és James- sem érezhették az alkohol hatását, ellenben mindenki mással.
-Gyere..-nyúlt értem James, majd megfogta a csípőm és lassan levett. A nyaka köré fontam a kezem mire lassan letett, de a csípőm nem eresztette el. Lassan leszedtem a kezeim a nyakáról majd elléptem tőle. S odébb is mentem. Most is csak ki akar használni! Nem adhatom meg neki, azt az örömet, hogy ezt meg tudja tenni.
-Van pia?-kérdeztem, mire Tony nevetve dobott felém egy üveg sört amit kibontottam, majd a stégre csimpaszkodtam és elkezdtem kortyolgatni.
-Gyere gyönyörűség...hoztam neked valamit születésnapodra.-mosolygott Odin fia, s én felkacagva szálltam ki.
-Thor ,nekem nem kell semmi.-ráztam a fejem mire elővett a háta mögül egy szál virágot..-Aw...köszönön szépen!-öleltem át ezzel kiszállva a vízből..majd lassan letettem a virágot mire megérkezett Wiliams aztán virág eső lett.
-SAM, THOR EZ NEM JÓ!-kiabáltam nevetve hiszen ez nem egy jó pont. Mindenhol margaréták voltak.
-Mi a kedvenc virágod?-nézett rám James, mégis mi a francért érdekli, pont ez a kis infó?
-Olyanom nincs.-feleltem-De most elmegyek és vízbe rakom, ezt az egyet!-azzal megindultam a ház felé, de James követett. A konyhába mentem majd egy kisvázába tettem vizet, és beletettem a virágot, majd fölé téve a kezem elkezdtem lassan növeszteni.
Aztán megéreztem a derekamon egy kezet. Lassan megfordultam majd felnéztem a tulajára. A kék szemekben elvesztem, de aztán lepillantottam a cseresznye színű ajkaira. Ébredj fel, Mia!!
-Ki az a Fredrick és mit tett veled?-kérdezte a húgom elrablójának és az életem megkeserítőjének a nevét.
-Nálad van, az egész aktám.-néztem a szemeibe-Olvasd el.-rántottam vállat, majd a szekrényen ékeskedő dologra kezdtem fókuszálni. .-Nutella!-mosolyodtam el majd elkezdtem nyújtózkodni, de nem értem el. Ekkor éreztem meg két kezet a csípőmön, mire a gyomromban felkeltek a lepkék. Felemelt, majd lassan maga felé fordítva leeresztett. A Nutellát szorítva a kezeim közt, James szemeibe néztem mire megéreztem magam alatt a hideg konyha pultot...
Közel lépett hozzám mire hevesebben kezdtem venni a levegőt..te szent ég.
-Azt akarom, hogy megbízz bennem. Az aktádat, elégettem.-adott egy csókot az arcomra, de nem tudtam mit feleljek rá.
-Bízom benned..-mondtam halkan, hiszen az életem is a kezébe bírnám adni.
-Remélem..-suttogta majd a homlokát az enyémnek döntötte.
-Amikor, először megláttalak...-kezdte el.
-Kavarni akartam veled.-mondtam enyhén szégyenkezve mire felnevetett.
-Én is.-mosolygott rám.-De a személyiséged...
-Megfogott..-mondtam halkan. Erre ő csak bólintott..-Fontos vagy nekem...
-Te is nekem..-suttogta majd a nyakamhoz hajolt majd lágyan megcsókolta azt.
-Elég idős vagyok, majdnem 90.-néztem a szemeibe. Olyan voltam előtte, mintha pucér lennék.-Peggy Carter fagyasztott minket le. Fredrick pedig mikor 15 éves voltam...a Hydra-nál..megerőszakolt.-mondtam, egy szemrebbenés nélkül.
-Sajnálom Mia. Ha ezt tudom, akkor én magam ölöm meg.-fogta meg a kezem.
-Nem kell sajnálnod. Megtörtént.-vettem egy mély levegőt, de ekkor közelebb került hozzám.
Bakker...ez a pasi az őrületbe fog kergetni!
-De, azt sajnálom a legjobban, hogy eddíg távol maradtam tőled és ezzel ártottam neked..-suttogta-Te vagy az egyetlen, akit nem tudnék szándékosan bántani.
-Te vagy az egyetlen, akinek nem akartam még kitörni a nyakát.-mosolyodtam el mire hangossan felkacagott.
-Még?-mosolygott ravaszan, de csak vállat vontam.
-Ki tudja, mit hoz még a jövő.-mosolyogtam rá.
-Remélem, nekem téged.-azzal megcsókolta a homlokom, majd kiment.
Elkezdtem enni a nutellából, remélve, hogy ez majd csillapítja a hevesen verő szívem,....majd inkább ott hagytam a pulton, mert nem vált be.
Ekkor meghallottam a zenét mire lassan kimentem, és megláttam a Vodka-s üveget Wanda-nál.
Megindultam a stég felé táncikálva mire becsatlakozott Nat és táncikálva haladtunka a stég felé.
-Ezaz!-kiáltott Sam mire Nat rám nézett mosolyogva.James szemszöge
Azért nem csókoltam meg, mert nem érdemlem meg. Ő csodálatos lány, én pedig játszani akartam vele, miközben az én szívemet ejtette csapdába, az egyszerűsége, a gyönyörűsége, a személyisége minden apró részlete.
Mint a szelíd lepke, aki a pók ragacsos hálójába ragadt.
Mikor vissza mentem, leültem a stég szélére majd sörözni kezdtem, de bekapcsolt Stark egy random számot.
Erre megjelent Romanoff és Mia.
Elkezdtek táncolni, nade Mia...
-Szexy..-mondta mellőlem Thor mire kéztetést éreztem, hogy állcsúcson csapjam. Igaza van..
Amikor a teste hullámzott elvette az eszem...majd a hajába túrt és csak táncolt, de belőlem nem nevetést váltott ki mint Tony-ból.
-Gyere..-fogtam meg Shanon kezét majd a házhoz vittem.Mia szemszöge:
Aztán megláttam, ahogyan Barnes lelép Carter-el kézen fogva. Egyből elbaszódott a kedvem, de csessze meg!
Ma nem tesz sírba! Elvettem Wanda-tól az üveget, majd elkezdtem inni az alkoholt, akár a vizet, majd rá ittam a sört. Minnél hamarabb, ki akarok kapcsolni.
A vízbe ugrottam, nevetve majd, ahogy feljöttem Thor felkapott és a vízbe hajíott.
-Ez nem ér!-nevettem feljőve a víz alól ,majd a vízre néztem aztán körbe. Sehol egy civil...megemeltem a kezeim, mire a vízből kiemelkedett egy hatalmas gömb.
-Ez víz?-kérdezte Thor mire a képébe csaptam, ő pedig hátra burult.
-Ja.-feleltem. Monica úszott mellém egy matracon kezébe még egyet fogva, a víz tetején.
-Mondtam már, hogy imádlak?-ugrottam fel a rózsaszín matrac-ra majd elvágódtam rajt.
-Itt a szemcsid!-adta a kezembe mire felvettem. Mikor alrébb úsztunk rá kérdezett.-Mi van Barnes-al?
-Semmi.-feleltem-Szerintem, per pillanat Cartert húzza.-nevettem mire elnevette magát.
-Jobbat érdemelsz mint ő.-elmosolyodtam, majd rá néztem.
-Nekem van a világ legjobb hugicája.-mosolyogtam mire ő is elmosolyodott, de hogy ne sodródjunk el egymástól, egymás kezét fogtuk.
-Nekem, pedig a legjobb nővérem. Nálad vannak a bugyiaim?-nézett rám amin nagyot kacagtam. Már éreztem, hogy az alkohol felfűti a testem és, hogy a fejemben már nem volt kismillió dolog csak egy. Mon cuccai.
-Az én táskámba, tettük bele szóval igen.-bólintottam egyszerűen.
-Oda adod őket?-bólintottam, majd kimentünk a partra majd megindultunk a házunkhoz, ekkor láttam meg, ahogy a díványon épp...
-Bazdmeg!-morogtam majd kilöktem a húgom-EMBER VAN SZOBÁTOK!-kiabáltam mire szétrebbentek-Idióta faszkalap.-azzal felmentem a szobámba. Mit is vártam tőle?! Bíztam benne! Kurvára, de bíztam!!
Ekkor berontott Stark.
-Öltözz!-bólintottam. Ezek szerint bevetés lesz. A kezembe dobta a két késem, amelyek az alkaromon rohannak végig a kések és a kezembe dobott egy bőr ruhát. Felkaptam, ahogy kiment...egy fekete bőrnadrág egy bőr felsővel aminek a háta szabadon volt hagyva és csak fűző volt azon a részen. Övemre két pisztolyt tettem és a kezembe a kések kerültek. Felkaptam a magassarkú bakancsom, ajkaimra vörös rúzs került pillaimra pedig spirál. Hasam mutatta a felső persze ez már lassan a végjegyem lesz!
Ahogy megindultam le ,mindenki engem figylet. Mindenkin bevetési ruha volt.
-Rájuk nyitottál?-nézett rám Tony.
-Elvileg én is itt lakom..nem a kanapén kéne csinálni.-morogtam unottan majd bevettem egy rágót és körbe néztem.
-Ott csinálom, ahol jól esik.-állt elém Carter mire lehúztam neki egy baromi magy taslit.
-Ha még egyszer meglátlak a díványon kefélni, kikaparom a szemed. Ez neked is szól, hazug dög.-néztem James-re, aki csak bánattal teli szemeivel nézett rám.
-Vigyázz magadra.-adott a kezembe húgom két bőrkesztyűt amit felvettem.
-Te itt maradsz a házban.-diktáltam-Bezárod az ajtót és felmész a szobámba. Ott van egy pillangókés.
-Amit megtanítottál használni?-bólintottam, valahogy vissza jutva az álcánkhoz, amit már le akartam dobni magamról.
-Nem kell szétvágnod mindent, de ha valami történik az biztosíték. Nálam a telóm hívsz, ha gond van és már itt is vagyok. Vetted?-bólintott mire homlokon csókoltam. Ekkor lejött Carter egy bugyiban. Mikor ment ez a hülye picsa fel?-Na tessék, még ide is hányok.-fogtam meg Nat vállát majd lehajtottam a fejem.
-Vegyél vissza!-állt elém mire megfordultam és szembe nézve vele fújt a rágomból egy buborékot mire elállt előlem.
-Helyes.-morogtam, majd elővettem a késeim és megfogtam egy cetlit amit könnyű szerrel vágtam szét vele.
-A feladat kiiktatni a közelgő HYDRA kocsit.-adta ki Tony mire lefagytam.
-Akkor, nem csak egy kocsi fog jönni Tony.-morogtam-Minimum egy helikopter.-Néztem a szemeibe-Tudom, hisz én találtam ki ezt az egészet.-Erre megláttam egy Helikoptert.
-Bújj el!-diktáltam a húgomnak majd megindultam ki de James elkapta a csuklóm.
-Veszélyes.-szembe nevettem majd kikaptam a kezem az övéből.
-Egy pszichopata gyilkos vagyok...mutass újat!-azzal kiléptem, majd a levegőbe emelkedtem és a helikopter felé nyújtottam a kezem majd...-Thor járulj hozzá kérlek!-Thor előre lépett majd pörölyével a kezébe intett a Helikopter felé amibe bele baszott a villám, majd én ridegen hajítottam el. Ekkor lőtek mire kilépett mellém James és ketten löni kezdtük őket. Mikor már nem volt ember vissza fordultunk a házhoz.
YOU ARE READING
Polip És Végzet.-{J.B.B. Fan.Fic} (BEFEJEZETT)
FanfictionA nevem egy szám. Az életkorom, mikor mi. 12-es vagyok, egy olyan világban élek, ahol ha tovább akarok élni a sok patkány között akkor, sajnos baszhatom a jó szívem, és patkányként is kell viselkednem. Sosem gondolkodtam azon, hogy mikor jön el a bú...