*A magabiztosság kulcsa hogy megbékélj magaddal!*
-Ezt nem hiszem el!-nevetett Monica mire rá néztem-Jaj, ne haragudj!-forgatta a szemeit vigyorogva.
-Hülye picsa.-morogtam, majd megszárítottam a hajam amit egy kontyba rendeztem. Monica persze végig beszélt valamit, de a hajszárító miatt gyakorlatilag annyit sem hallottam, hogy mi a téma egyáltalán. Nem hiszem el, hogy ez ennyire hülye. Felvettem a sötétzöld ruhát ami az alakom nagyon jól kiemelte, és a pántjai olyanok voltak akár a cipőfűzőé. Egy koktél ruha volt. Ajkaimra vérvörös rúzst tettem, pilláimra spirált. Nyakamba, egy ezüst nyakláncot, karomra karkötőt, fülembe pedig egy egyszerű zöld köves fülbevalót. A tükörbe néztem, valami megállt bennem. Szépnek éreztem magam, de tudtam, hogy ezaz idilli pillanat is csak addíg fog tartani, amíg le nem megyek oda.
-Ki festhetem a körmeid?-nézett rám húgom, ezzel kiszakítva az agyalásomból, de persze bólintottam és neki látott sötét zöldel. Mikor száradt a lakk bejött Wanda, nagyon pánikolt, bár őt eleve ilyennek is ismertük meg, szóval ez nem volt valami újdonság.
-Azta, de szépek vagytok!-mosolygott-Meg tudnád csinálni a hajam?-pillantott rám mire bólintottam.
-Ülj le.-megnéztem hogy megszáradt-e a lakk, ami sikeressen megszáradt.
-Anyám helyett, anyám vagy.-mosolygott a tükörbe.
-Felőlem.-vontam vállat egy nagyobb mosollyal-Ha kell bármi itt vagyok.-Haját kifésültem majd hullámokat tettem bele.
-Köszönöm szépen Mia.-nézett rám kerek szemeivel. Wanda eléggé...nos furcsa. De imádnivaló lány, annyi szent. Csak ő tud rólunk ,mindent persze nem azért, mert az orrára kötöttük. Magától jött rá a Hydra-nál. Azaz időszak, eléggé furcsa, nehéz és bonyolult volt, de Wanda ígéretet tett, hogy nem szól semmit rólunk, senkinek!
-Te szent ég..köszönöm!-ölelt meg mire elmosolyodva vissza öleltem-Majd gyertek!-azzal rohant is kifele.
-Mibe fogadunk, hogy tetszik neki valaki?-vigyorgott húgom aki elég jó ember ismerő, de nem tudom. Wanda olyan izgő mócsing, de nem hiszem, hogy bárkit is akarna innen.
-Meglehet..-feleltem majd fújtam magamra parfümöt, ahogy a húgom és felkaptam egy fekete magassarkút.
-Induljunk mert késésben vagyunk.-, de kínos lesz. Szép vagyok?! Jól áll ez a szerkó?! Kezdett ostromolni ezernyi gondolat.
-Félek..-álltunk a liftbe mire húgom felnevetett s rám nézett.
-Gyönyörű vagy Mimi!-bíztatott mire aprót bólintottam. Mimi, ez a beceneven amióta létezik ezaz idióta. De szeretem, hiszen a húgom. Mondjuk tényleg jó lenne néha lecsapni, de..ez a dolga. Hogy helyben tartsa a vérnyomásomat az ökörségeivel!James szemszöge:
-Oké, de ezt le kell tárgyalnunk Mia-val!-magyarázta Steve mire unottan felállt Wilson.
-Akkor mennyünk!-morogta mire megindultunk. Bekopogtunk és a húga nyitott ajtót. Kórbe néztem a lányt keresve, de sehol sem találtam. Steve oldalba bökött, hogy ezt fejezzem be, de mit tehettem volna?!
-Szia..Mia-val akarunk beszélni. Nagyon csinos vagy!-mosolygott Steve. A kislányon pizsoma volt.
-Sziasztok. Fürdik, de gyertek nyugodtan!-leültünk a heverőre majd vártunk. Le akarjuk tárgyalni Mia-val, hogy segítsen össze hozni Nat-et és Steve-et és én mint jó haver besegítek.
-El rohanok egy pillanat!-azzal elszaladt Monica. Ekkor kilépett a fürdőből egy melltartóba és alsóneműben Mia.
Teljessen elkápráztatott a teste. Nem érdekelt a hasán lévő hatalmas HYDRA jel.
Nem hallottam mit mondd csak a testét figyeltem.
Ahogy Nat is mondta:
Keskeny csípő, nagy fenék és nagy mellek.
Bakker!!!
Megindultunk majd, ahogy kiléptünk Steve-rám nézett majd végig mért aztán megrázta a fejét és elhaladt.
Bakker egy félpucér nő állt elöttem!Kis idő múlva, felmentem a Stark party-ra. Tekintetemmel Mia-t kerestem, de sehol sem láttam. Beteg vagyok annyi szent.
Ez pedofilia. Undorító vagyok.
Majd szétnyílt a lift ajtó én pedig tátott szájjal néztem a gyönyörű lányt. Nem a piros ruhát viselte amit vásárolt, az Wandán feszített, ő...Egy sötétzöld, rövidebb koktélruhát hordott. Bizonytalanul lépett ki a liftből majd körbe pillantott. Szemei megálltak rajtam. Azok a csodás zöld szemek!
Elmosolyodott, amit én viszonoztam majd oda ment hozzá Thor mire automatikussan ökölbe szorult a kezem.
Undorodom magamtól...
ESTÁS LEYENDO
Polip És Végzet.-{J.B.B. Fan.Fic} (BEFEJEZETT)
FanficA nevem egy szám. Az életkorom, mikor mi. 12-es vagyok, egy olyan világban élek, ahol ha tovább akarok élni a sok patkány között akkor, sajnos baszhatom a jó szívem, és patkányként is kell viselkednem. Sosem gondolkodtam azon, hogy mikor jön el a bú...