18.fejezet

775 51 0
                                    

-Ébredj hercegnő!-mondta egy mély hang, amitől görcsbe rándult a gyomrom majd kinyitottam a szemem. Fredrick?! De hisz megöltem! Mellettem Shanon és Hill feküdtek egy asztalon, ahogyan én.-Kaptál egy pár új képességet, és most..te leszel a Hydra legnagyobb fegyvere.
Jól van Mia...nem tudják, hogy van erőd...adj nekik!
Kezeimen a szíjak elszakadtak, majd felálltam.
-Eltévesztetted, hogy kinek dumálsz..-mondtam halkan s erőtlenül-Erősebb vagyok, mindannyiótoknál-azzal felkiáltottam, mire az agyveleje a falra fröccsent, és felkaptam a két ájult ügynököt, majd rohantam velük. Egy fal elé értem, majd az kirobbant és egy udvaron voltunk. De, hisz ez New York! Rohanni kezdtem majd megláttam egy kocsit, de ekkor lőni kezdtek ránk. Mentettem azt ami még menthető, de ekkor meglőték a combom.
-BASSZA MEG!-kiabáltam fel, majd letettem az ügynököket és a levegőbe emelve a kezeim minden HYDRA kolonc felemelekedett, majd össze szorítottam a kezem ökölbe, de gyengülni kezdtem. A koloncok holtan estek össze, minden porcikám remegett s most nem a félelem miatt.
Oda mentem az ügynökökhöz, majd lomhán kinyitottam egy kocsi ajtaját és megfogtam Shanon karját...a kocsiig húztam, majd betuszkoltam hátra, ahogy Hill-t..
Még a végén azt hiszik embert rabolok. De ez most a legkisebb gondom ezen a kurva világom!
Ekkor megláttam egy gránátot. Megfogtam majd kihúztam a pöcköt és a bázishoz hajítottam, majd a kocsiba ülve hajtani kezdtem. Szédültem, nyálam össze állt a számban, izzadtam és az ájulás szélén állva, sárgán kezdtem látni.
-Hol vagyok?-kelt fel a két ügynök. Már nem bírtam tartani, sem magam, sem a kormányt.
-Te szent ég!-kapta el időben a kormányt Hill-ülj át!-lassan átültem az anyósra, majd Hill átvette a kormányt.
-Volt egy kis csetepaté a HYDRA barátokkal..ti át szunyáltátok.-mondtam erőtlenül majd mélyen beszívtam a levegőt.
-Bajod esett?-nézett rám Hill mire végig mértem magam, de az is valami felületes dolog volt. A combomból már nem dőlt vér, fura.
-Jelenleg nem érzek semmit..-sóhajtottam, mikor megláttam a tornyot és elmosolyodtam.-Segíthetnek kiszállni.-néztem a két ügynökre akik bólintottak. Lassan leparkoltak, majd kiszálltak és hozzám lépve kisegítettek, de elöbb bekötötték a sérült combom, amiből ahogy felálltam, ömleni kezdett a vér. James-t sehol sem láttam. Kétségbe esve kezdtem össze szedni magam, már amennyire tudtam.
-Mia..-kapott a szája elé Nat majd hozzám rohant, és átölelt ahogy Wanda is. Annyira hiányzott nekem ez a két lány! Te szent isten, el sem hiszem, hogy itt vagyok!
-Istenem!-mosolyogtam őket szorítva.
-Kedvesem!-futott hozzám Tony ,majd ő is megölelt ,ahogy a lányok elengedtek.
-Tony. Jól vagy? Nem akartalak bántani.-utaltam a rúgásra mire felnevetett és Pepper a nyakamba ugrott.
-Meg mentetted!-ölelt.-köszönöm!
-Bármikor!-mosolyogtam, majd lenéztem Morgan-re aki sírt.
-Mimike..-zokogta amin elmosolyodtam.
-El engedhetünk?-néztek rám mire bólintottam és lezúgtam a földre.
-Gyere kiscsillag!-tártam szét a kezeim, mire bele rohant karjaimba, s én szorossan magamhoz öleltem őt.
-Köszönöm Mimike!-mosolyodott el miközben csak öleltem, istenem!
-Bármikor.-adtam puszit a fejére majd megjelent Steve aki felsegített-Köszi..-mosolyogtam majd megöleltem mire mellém állt Bruce, Clint és Sam.
-Mia..-mosolygott Sam majd megöleltek mire nevetve öleltem vissza.
-A herceged nem hajlandó kijönni a szobából.-morogta Steve, de látszott hogy aggódik miatta.
-Hát akkor majd én megyek be.-vontam vállat majd elengedtem Steve-et aki tartott és leültem a földre. Elkezdtem csapkodni a lábaim amikben rögtön jutott vér. Felálltam majd hatalmas léptekkel megindultam fel a lépcsőn. A kötszer beázott a véremtől, de csak felhevítettem a kezem, majd össze sütöttem a sebem, s abból már nem folyt vér.
-A kocsim még megvan?-kérdeztem, egy halvány mosollyal, a liftbe szállva.
-Persze!-felelte Tony, egy határozott mosolly.
-Helyes.-azzal megálltam James ajtaja elött majd bekopogtattam.
-Nem akarok beszélni senkivel.-morogta. Bepróbáltam nyitni, de zárva volt így berúgtam az ajtót mire az tokostul kiesett.-Steve megmondtam, hogy ne...-fordult felém, de szava elakadt egy pillanat alatt. Ott állt az ablaka elött.
-James..-mondtam halkan mire látszólag meghőkölt.
-Mia!-rohant hozzám majd felkapott, én pedig dereka köré fűztem a lábaim.
-Istenem!-szorítottam magamhoz, de azonnal elsírva magam a szemeibe néztem. Ő egyből megcsókolt, amit viszonoztam is.
-Jól vagy?-nézett rám féltve, majd kisimított egy tincset a szemeimből.
-Mintha másnapos lennék.-feleltem-Nem tudok az energiával cseszegelődni. Most az erőm változott. És Washington-ban ébredtem.-ráztam meg a fejem.
-Mimi..-szám O betűt formált, majd szemeim könnybe lábadtak. James csak mosolygott. Lassan megfordultam mire a húgom átölelt. Nem tudtam mi van..alig hittem el. Ő itt? Él?
Lassan vissza öleltem és csak szorítottam egyre jobban magamhoz.
Zokogni kezdtem, a bánat miatt a testem minden porcikája megrázkódott.
-Monica átvette az erőd. Elnyelte az energiát így valahogy felkelt.-magyarázta Bruce az ajtóból, felénk mosolyogva.
-Ez lehetetlen!-toltam el magamtól majd megláttam a csillogó kék szemeit.-Istenemre.-zokogtam fel, majd magamhoz szorítottam.
-Azt hittem meghaltál!-sírt mire felnevettem, de nem akartam elereszteni.
-Én is, de aztán valahogy Washington-ban keltem. Aztán találkoztam pár HYDRA pajtival majd megszöktünk és jöttünk ide.-toltam el őt, és végig néztem rajt, hogy nem esett-e bármi baja.
-SzökTÜNK?-kérdtezte Nat, furcsán felém pillantva.
-Minket is elkaptak. De hála Mia-nak elhozott minket, és meg is szöktünk.-mosolygott Carter felém.
-Semmiség volt.-feleltem halkan.
-Hogy hálálhatnánk ezt meg, Mia?-pillantott rám Hill.
-Ezt majd később.-bólintott míg mosolyogtam.
-Ugye nyertünk?-néztem körbe mire Tony egy hatalmassat bólintott.-Részemről elmegyek fürdeni, mert olyan a szagom...
-Az kinek a vére?-mutatott a jobb öklömre Thor-Ugye nem sebesültél meg?
-Ez a tesód vére!-mosolyogtam, majd a szobámba mentem és a gyűrűm levéve letekertem magról a kötést, majd tusolni kezdtem. Rettenetessen sok vér jött le rólam, nyílván volt köztük az enyémből is, de több volt Loki illetve Fredrick vére. Elkezdtem a hajam mosni, majd kiszálltam. Felvettem egy fekete bugyit egy melltartót majd elkezdtem új kötszerrel bekötözni a sebem amit amúgy nem kellett volna, hogy víz érjen, de pont leszarom. Ekkor belebbent James. Megilyedtem, de aztán meglátta a combomon a lőt sebet.
-Ez meg mi?-nézett rám mire csak legyintettem.
-El lőték a Hydra pajtik.-feleltem halkan, majd ahogy betekertem elkezdtem fogat mosni James a szekrényemhez ,majd majd kikapott belőle random ruha darabokat és hozzám hozta. Letette a törcsi tartóra, mire kiöblítettem a szám és elmostam a fogkefém. Kiegyenesedtem majd felé fordultam.
-Ide jössz már?-morogta mire hozzá léptem, de ekkor letekerte a kötést, és a lábamon lévő sebet kezdte vizslatni.-Mia..-morogta.
-Tudom, vigyázhattam volna jobban.-forgattam meg a szemeim.
-Valahogy úgy.-vágta rá lazán. Vissza kötötte, majd megcsókolta a kötés tetejét.
Magához vont, aztán megcsókolt ami rettenetessen hiányzott. Elmélyítettem azt majd lassan elléptem.-Hiányoztál..-mosolygott egy nagyot.
-Te sokkal jobban.-csókoltam meg, majd felkaptam egy fehér farmert egy fekete felsővel (ő hozta a ruhákat) a felsőnek hosszú volt az ujja és betűrtem a nadrágba majd befűztem egy övet és felcsatoltam. Felkaptam egy fehér, rövid blézert majd egyszeribe kaptam szív rohamot..
-Megyünk egy tárgyalásra.-mély levegőt vettem, és beleléptem egy egyszerű fekete, matt magassarkúba. Hajam kivasaltam, ajkaimra vörös rúzst tettem, pilláimra spirált majd felvettem pár gyűrűt, nyakláncot és egyszerűen néztem James-re akin egy fekete ing volt, nadrág és fekete cipő.
-Jól áll az ing.-mosolyogtam letűrve a gallérját, majd megsimítottam borostás arcát.
-Nekem van a leggyönyörűbb barátnőm..-csókolta meg az arcom mire elmosolyodtam.
-És ezt jól jegyezd meg.-adtam csókot az orrára.
Fújtam magamra parfümöt, aztán megindultunk a garázsba.
-Tony-ék már ott vannak...Natasa ügyét veszik. Ott lesz Nat is, mikor a tiédet fogják venni!-bólintottam, majd beültem a kocsimba. James is beszállt majd megindultunk.
-Nem ettem három napja, fáj az oldalam és a térdem. Ha most felhúz rádöntöm az asztalt.-morogtam mire James felnevetett.-Ne nevess-néztem rá oldalasan-Apropó, ha bele kezdenek a múltamba, könyörtelen leszek!-figyelmeztettem.
-Nyugi nyuszi.-tette a kezét az enyémre ami a váltón pihent. Elmosolyodtam a becenév hallatán, majd meg is érkeztünk. Kiszálltunk, aztán mellém lépett James aki a másik irányba haladt mint én. Engem fotósok kezdtek fényképezni.
-Mondja csak 12-es, hogy győzte le Lokit?-hallottam meg egy kérdést amire feleltem.
-A csapattal tettük-néztem a szemeibe-Nem egyedül tettem mindent. A Bosszúállókkal tettük, közös erővel.-azzal megálltam a kétszárnyú, fehér ajtó elött.
-Most bemehet.-mondta az egyik férfi, mire benyitottam és már kattogtak is a kamerák ismét.
-MISS.Hargreews.-köszöntött valaki, akiről azt sem tudtam kicsoda, mire egy mikrofon elé ültem.
Nem feleltem hagytam, hogy elkezdje.-Maga a 12-es HYDRA katona, és négy napja segített a Bosszúállóknak elkapni Loki Loufeyson-t ami nem mentesíti a bűnei alól! Meg ölte Alisabeth..-kezdte sorolni a neveket, de félbe szakítottam.
-Tud bizonyítékot mutatni?-dőltem egy kicsit hátrébb mire meghőkölt a kérdésem hallatán.
-Azt nem.-felelte-De tudjuk, hogy a 12-es katona tette.
-Ha lesz bizonyítékuk bármire is akkor szívessen meghallgatom vagy megnézem-álltam fel-Tudja, hol talál.-azzal csókot dobtam felé. Mindenki felállt és tapsolni kezdett a csapatból, majd egyenessen a kocsimhoz mentem, miközben követtek és fényképeket készítettek rólam. A kocsimba ülve felhúztam az ablakot mire mellém ült James a hátam mögé a húgom és Peter azzal megindultam haza fele, egy győztes mosollyal az arcomon.

Polip És Végzet.-{J.B.B. Fan.Fic} (BEFEJEZETT)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora