-Nyuszi..-mondta James mire rá néztem és tővig nyomtam a gázt, majd egy pirosnál meg is álltam.
-James...őszinte legyél. Tudtommal megmondtam, hogy akkor mész el Steve-el mikor akarsz. Nem vágtam volna le a fejed.-morogtam.-Csak tudjam hová mész..
-Bazi nagy mákom van veled.-hajolt előre majd megpuszilt.
-Na nem mondod?-kérdeztem vissza majd felnevettem. Láttam, hogy Steve enyhe undorral néz James-re...és hitetlen fejet vágott. Nem értem.
Ahogy a toronyhoz értünk a két pasit befogtam, hogy vigyék fel a húgom amiből az lett, Hogy James vitte fel a szobájába így vele mentem és halkan elpakoltam Mon cuccait.
-Sajnálom, de nekem ez gyors lett volna.-mentünk az én szobámba majd én is össze kezdtem hajtani a ruháim.
-Nem kértem, hogy adj fel mindent és költözz oda velem.-nevettem-De mi a húgommal megyünk. Azt akarom, hogy boldog élete legyen. Itt is az nyílván, de már nem akarom, hogy ebbe az egész Polip kontra pajzs dologba bele follyon. Nem fogom neki engedni, hogy megint mellettünk harcoljon mert rohadtul nem bírnám ki ha elveszíteném.-magyaráztam hevesen mikor mindent elcuccoltam.-És nem lényeg ha nem fogsz ott lakni velünk James-fordultam felé-Lényegében, akkor is velem leszel.-vontam vállat mire magához húzott.
-Nem kiabálsz ha kocsmázom, nem parancsolgatsz, nem követelőzöl, tudsz főzni-szóval igaz. A pasi szívéhez való út a gyomrán át vezet-Tudsz sütni, takarítasz, gyönyörű vagy, vicces, okos és gondoskodó. Téged az angyalok küldtek.-csókolt meg mire elnevettem magam.
-Nagyon szeretlek, én Katonám.-fontam a nyaka köré a kezeim.
-Ahogy én téged drágám.-Ezek a becenevek a sírba tesznek! Imádomm.
-Na jól van...holnap korán kelek.-mentem a zuhanyzóba majd levetköztem és letusoltam, majd kimentem egy szál törcsibe és felkaptam egy rövid nacit egy toppal mikor bejött James egy szál alsóba és bevágódott az ágyamba. Mellé bújtam a kezét a fejem alá téve majd a jobb kezem a mellkasára tettem. Imádom a felsötestét.
-Ígérd meg, hogy mindent elmondasz!-néztem fel rá.
-Ígérem.-puszilta meg az orrom bár láttam egy furcsa nézést tőle...mintha bűntudatot érzett volna.
-Helyes...Jó éjt Maci..-simítottam végig az arcát majd megcsókoltam.
-Egyre jobb lesz nyuszi.-elnevettem magam majd a fejem rázva lehunytam a szemeim.Mikor felkeltem már fel is kaptam egy fekete farmert egy piros mélyebben kivágott felsővel miközben James aludt. Hosszú hajam kiengedtem majd kifésültem. Felkaptam egy magassarkút illetve egy fekete dzsekit majd felkaptam a bőröndöm mire kilépve megláttam a húgom bőröndel a kezében Peter mellett.
-Veletek mehetek?-nézett rám Peter, mire bólintottam és megindultunk a kocsihoz. A bőröndöt behajítva a csomagtartóba megindultam a suliuk felé.
-Rágó?-kérdeztem a húgom aki bólintott. Adtam nekik, majd egyszerűen vettem be én is.
-Ma csinálsz pizzát?-nézett rám a húgom mire bólintottam-Át jöhet suli után Peter?-ismét csak bólintottam, majd megálltam a Suli elött és kiszálltam.
-Anyám, de jó csaj..-hallottam meg a fiatal suli királyok pofázását.
-Vigyázz a húgomra Peter!-néztem a srácra aki bólintott. Megöleltem a húgom majd Peter-el leöklöztem és megindultak befelé.
-Vissza dobnád?-esett elém egy labda amit felvettem majd a srácok felé hajítottam-Meg tudhatom a neved?-kiáltott az egyik.
-Van barátom!-szálltam a kocsimba majd kettőt dudálva, egy boltba hajtottam. Húgom átküldte a listát.
Hajbalzsam, tusfürdő, sampon, dezodor és a tőbbi. Vettem mindent, majd a házamba mentem és kicuccoltam, aztán nagy nehezen, de elkezdtem feltenni a függönyöket. És mire döbbentem rá?! Hogy be kell vásároljak! De aztán inkább felhívtam a bevásárló központot, hogy szállítsanak ki persze plusz 20 dolcsiért amibe bele is mentek. Így lett tele a hűtőm. Ekkor kopogtattak mire kinyitottam az ajtót. A fáradt James nézett rám.
-Leléptél.-morogta mire belépett én pedig becsuktam az ajtót mögötte.
-Ne haragudj, de elvittem őket suliba aztán bevásároltam...jut eszembe reggeli?-bólintott-Mit kérsz?-vállat vont.-Ennyire fáradt vagy vagy haragszol?..
-Isis.-felelte. Lassan felálltam majd felé nyújtottam a kezem.
-Gyere..pihizünk.-elmosolyodott majd jött is. Bevágódott az ágyba mire elnevettem magam és levettem a nadrágom illetve az ékszereim, felsőm és felkaptam egy melegítő nacit egy nagyobb pólóval...
-Ma lesz egy bevetés...Fury téged kivételessen nem kért.-elnevettem magam majd mellé bújtam.
-Vigyázz magadra.-mondtam halkan-Nem akarom, hogy bajod essen.
-De ha még is esne valami bajom beindulna nálad a mamamaci ösztön és szétvernél mindenkit, ahogy tegnap este a Kocsmánál.-nevetett mire felnevetve össze fűztem az ujjaink-Mesélj.
-Mit?-kérdeztem mosolyogva.
-Mit váltok ki belőled?-kérdezte halkan. Eddíg ez nem érdekelte.
-Ez bonyolult James...álltalában mikor rám nézel liftezni kezd a gyomrom, mikor hozzám érsz az perzseli a bőröm, ha elmosolyodsz feldobod a napom és melletted biztonságban érzem magam és szabadnak...-mondtam halkabban.
-Mikor te rám nézel...tudom, hogy nem kell nekem más csak te.-szorította meg a kezem mire elmosolyodtam-Mikor nevetsz nos azért, hogy halljam a nevetésed bármit megtennék. Ha hozzám érsz minden szörnyűséget elfelejtek és csak te vagy és én.-istenem...-Mikor veled vagyok minden boldogabb, mikor rám nézel azokkal a csodás kék szemeiddel-ekkor a szemébe néztem. Kék?? Nem szóltam, csendben hallgattam tovább. Lehet, hogy nyelvbotkás volt.-Úgy érzem van hová tartoznom és van kiért élnem..-csókolt meg amit lassan viszonoztam.
-Nagyon szeretlek.-mondtam halkan lehunyva a szemeim.
-Én is téged..-suttogta. James édesdeden aludt mellettem mikor lassan megemelkedtem és elmentem neki reggelit készíteni. Ekkor pittyent a mobilom. a húgom írt.
Monica: Jó fejek, de olyan gyerekesek hogy az rémisztő! Amúgy köszi, hogy elhoztad Peter-t. Tudom, hogy nem nagyon csíped! ❤Te: Szó sincs arról, hogy nem csípem nyugi. Csak féltelek. Na mind egy, figyelj oda mert lecsaplak! ❤️
Elmosolyodtam az üzeneten, majd neki álltam James reggeliének. Rántotta, bacon, pirítós és zöldségek na meg két kolbász. Ahogy kilépett elé tettem a fekete kávéját meg a kaját majd neki álltam pizza tésztát dagasztani.
-Hogy aludtál?-néztem rá majd már hagytam is kelni a tésztát.
-Jól..bár arra keltem, hogy korog a gyomrom.-mosolygott-Köszönöm.-nézett rám mire csak mosolyogva lemostam a kezeim. Köszönöm...? Eddíg mindíg mondott valami aranyossat. Az ágyban az a leírás olyan volt mintha magával akarná ezt elhitetni. Na meg ott az a kék szem dolog is.
-James..-kezdtem halkan-Az ágyban, azt mondtad, hogy kék szemek.-látszólag lesokkolt. Titkol valamit.
-Sajnálom. Nagyon fáradt vagyok, és kicsit ideges a bevetés miatt.-mondta halkan.-Ez pedig, a tiéd.-húzott egy gyűrűt az ujjamra, amin egy egyszerű kék kő volt.-Hozzám tartozol, csak hogy tudd.
Felnevetve ugrottam a nyakába és szorítottam magamhoz.-Nagyon szeretlek én Katonám.-suttogtam.
-Én is téged.-csókolta meg a fejem.
-Rendben...-feltem mosolyogva-Írt Mon. Jófejek az osztytársai, de eszméletlenül gyerekssek.-James felnevetett.
-Ő sokkal komolyabb mint pár hetedikes gyerek.-vont vállat. A középsuli egy utcával van alrébb mint az általános suli azaz Mon sulia.
-Apropó...ma nagyon nevettem. Pár kisfiú rákérdezett a nevemre meg megnéztek.-nevettem mire James megforgatta a szemeit-A nevem mától "Van barátom„-erre máris felnevetett mire mögé léptem és megcsókoltam az arcát..
-Tömd a majmot maki.-azzal az óriás TV-hez léptem majd bekapcsoltam..
-Na ezen lehetne meccset nézni.-elnevettem magam majd rá néztem hitetlenkedve.
-Mégha szeretnéd a focit.-erre csak vállat vont.-Majd össze hívom a Bosszúmajmokat filmet nézni. Jönne Morgan is. Megnéznénk azt az új vígjátékot.-kapcsoltam zenét majd folytattam a Pizza készítést.Három napja alig találkozom James-el.
Dolgozom, suliba viszem a húgomékat és ellátom az itthoni teendőim.
-Nem..-mondtam halkan. Nat és én beszélgettünk erről. Velem van és ez jól esik. Nem tudom, hogy hol van...jó ideje nem ír vissza, nem jön fel és nem is hív. Az a gond...hogy erre felkészültem.
-Kék szemeket mondott. Azt mondta, hogy kék szemem van és úgy beszél rólam mintha el akarná magával hitetni mindezt. Steve is tudhat valamit, mert gyakorlatilag hitetlenül nézett James-re mikor a kocsiban azt mondta nekem, hogy "Szeretlek,,.-ekkor megláttam az arcát. Tudtam, hogy tud valamit.-Natasha...te tudod hol van, igaz?-kérdeztem reményvesztve mire egy kis idő elteltével természetessen bólintott.-A Kocsmában, igaz?-ismét bólintott. Felálltam, majd csuklyám a fejemre húzva indultam meg egy fekete farmerben, ugyan olyan felsővel a kocsmába.
Belépve megcsapott az alkohol, izzadtság és a dohos hely szaga. Fura.
De az nem volt furcsa amit ott láttam.
James épp egy lányt csókolt meg mosolyogva, teljessen józanul. Steve szégyenkezve ült mellette egy sörrel.
-Haver..-morogta Steve mikor észrevett. James rám nézett. Láttam, láttam, hogy boldog azzal a lánnyal. Annyira amennyire még magam mellett sosem láttam. James lassan felém sétált. Nem akartam elmenni...nem. Már nincs erőm.
-Nem akarom, hogy tudjon rólam..-mondtam halkan a cipőm orrát nézve-Látta-láttam, hogy boldog vagy vele. Szóval nem leszek elötte a széttört ex.-suttogtam a könnyeimmel küszködve.-Ezt, add oda neki.-nyújtottam felé a gyűrűt, amit lassan elvett.-Csalódtam benned.-emeltem a jégkék szemeibe az én zöldjeim.-De magamban még nagyobbat, mert bíztam benned. Hiba volt...egy kibaszottul nagy hiba.
-Mirabell..-suttogta, s meg akarta fogni a kezem, de elrántottam azt.
-Undorodom tőled.-néztem a szemeibe. De megéreztem, hogy a rákocska már itt van.-Viszlát James.-azzal elhaladtam a kocsmából vissza sem pillantva.
VOUS LISEZ
Polip És Végzet.-{J.B.B. Fan.Fic} (BEFEJEZETT)
FanfictionA nevem egy szám. Az életkorom, mikor mi. 12-es vagyok, egy olyan világban élek, ahol ha tovább akarok élni a sok patkány között akkor, sajnos baszhatom a jó szívem, és patkányként is kell viselkednem. Sosem gondolkodtam azon, hogy mikor jön el a bú...