-Ő a legveszélyesebb HYDRA ügynök akit valaha fogadott ez az intézmény.-magyarázta Fury-nak egy törpe pasas, aki épp a 12-es számú HYDRA kolonc biztosított cellájához vitte a Bosszúállókat, és a S.H.I.E.L.D fejét Nicolas Fury-t illetve az egyik emberét, Shanon Carter ügynököt.
-Mit lehet tudni róla?-kérdezte a Vasember, alias Tony Stark a milliárdos, playboy és tudós zseni.
A törpe intézményvezető egy három lapos aktát nyomott Tony kezébe amit a férfi érdeklődve nyitott ki, de csak egy számot talált benn.
-12?!-kérdezte-Hát ez nem sok minden.-morogta az orra alatt bizalmatlanul, majd meglátták a lézerrel levédett cellában ülő lányt. Vörös hosszú haja a földet súrolta miközben a földön ülve olvasott.
Tony és a Bosszúállók megkapták a pszichopata benyomást a fehér ruhás lánytól.
-Ő az..-mondta halkan a vezető, a lány becsukta a könyvet, és a Bosszúállókra pillantott. Zöld szemeivel megfagyasztott mindenkit. De a lány, hidegvérrel felállt.12-es szemszöge:
A Bosszúállókra pillantottam majd felálltam.
-Lám, lám Fury..-mosolyogtam-látom rajtam tartja az egyszem szemét.-kacsintottam-Vagy csak rám kacsintgat?-vigyorogtam mire Fury dühös arcát kaptam válaszul.
-Maga 17 éves és 115 gyilkosságot tudunk magára bizonyítani. Vagy együtt működik..-folytatta volna magabiztossan, de aztán közbe szóltam unottan.
-Vagy élet fogytiglan..-nevettem-Ezzel nem hat meg. A HYDRA mindenhol ott van, és ha majd kellek jönnek értem.-mosolyogtam mire megcsapta a rácsokat, de az megégette és felkiáltva elkapta a kezét.
-Ugyan már Fury, ez csak egy kislány.-nevetett lenézően Shanon Carter ügynök. Szánalmas.
-Shanon Carter ügynök...egy házban lakik a Kapitánnyal és ápolónak adta ki magát. Szánalmas.-mosolyogtam féloldalassan majd leültem.-Olyan feltűnő volt az érdeklődése mégsem vette észre, a drága Kapitány.-mondtam ridegen eldőlve a kemény sittes ágyon.
-Ha segít kiengedjük.-mondta ki Fury az alku tárgyát mire felültem és a szemeibe néztem.
-Nem...-ráztam a fejem-Nem engedne ki..115 gyilkosság és egy segítség? Ne nevettessen.-forgattam a szemeim-Azt hittem ennél maga okosabb.-erre átnyújtott a vékony lézer rácsok közt egy aktát, amit elvettem, de nem néztem bele. Csak fogtam a kezemben, a kemény papírkötésű vékony tárgyat. Fury szemeivel az aktára pillantott, hogy nyissam ki amit meg is tettem bizalmatlanul.
A húgom volt egy képen akit épp egy a HYDRA embereinek kis csapata fogja el, szám eltátottam. Miatta léptem be..azt mondták nem bántsák ha belépek!
-Hol van és mit kell tennem?-néztem Fury-ra aki elvigyorodott.
-Hozzák ki!-mondta ki Fury.
-Biztos benn uram?-kérdezte Carter majd minden engem védő zár kattant és kinyílt. Ez már most tudom, hogy fájni fog.
-Biztos.-felelte majd berontottak a kommandósok és a falnak nyomva megbilincseltek, majd leszíjaztak egy gurulós székhez.
A számba egy rongyot tömtek mire egy könnycsepp kihullt, de azonnal lefolyt így nem látszott.
-Tegyék bele..-diktálta mire a nyakamhoz tartottak egy fura izét, aztán egy maró fájdalmat éreztem mire össze szorítottam a szemeim-El engedhetik!-felállítottak majd elengedtek. A nyakam eszméletlenül fájt majd megtekergettem és már jobb is volt.-Tettek magába, egy nano gránátot amit én irányítok.-lesokkoltam-Ha valami szökés esetleg alattomos dolgot tesz, felrobban a feje. A Stark válalat jóvoltából!-tette hozzá mire undorral néztem a férfire.A bosszúállók szemszöge:
Natasa elképedt, de ezt persze arca nem mutatta. Mindenki lesokkolt, hogy egy 17 éves lányba, egy nano gránát került.
Legfőképpen Tony Stark aki megsajnálta a lányt.
-El sem hiszem, hogy egy 17 éves lányba tettek nano gránátot..-suttogta James, Steve-nek.
-Én sem Buck.-felelte a férfi.
-Öltözzön fel!-adta ki a parancsot Fury mire a lány elé került a vasládája amiben a cuccai voltak.12-es szemszöge:
Belerúgtam a ládámba, mire az kinyílt és kivettem belőle a ruhám ami egy bőrnadrág volt egy vörös felsővel illetve egy bördzsekivel. Volt bennt egy pár platformos magassarkú csizma, illetve a fegyvereim.
-El sem hiszem, hogy ezt csinálom..-szörnyülködtem magamon majd Fury-ékra néztem-Hátra arc perverz dögök.-meg is tették. Felkaptam magamra mindent majd kifésültem a vörös hajam, és össze fogtam.
Aggódom a húgomért rettegek, hogy baja esik. Nagyon rég óta vagyunk a föld felszínén ketten, nem akarom, hogy baja essen. Ő a másik felem.
Felkaptam a két késem aminek a fogantyúja a kezemben volt, és az alkaromig hajlott az éle persze kifelé állva. Az övemhez csúsztattam őket majd a dzsekim takarásába egy UZI-t tettem és lecsuktam a ládát mire megfordultak. Hasamon egy mélyebb vágás volt ami a HYDRA jelét ábrázolta...kínoztak..igen.James szemszöge:
Gyönyörű volt, de a hasfalán egy hatalmas polip volt bevésve. El sem tudom képzelni mit tettek ott vele.
Belém előszeretettel vezettek áramot, az volt a móka a napukban...rohadt dögök.12-es szemszöge:
Ekkor egy jégkék szempárba ütközött a tekintetem. A két szempár elnyelt és nem eresztett.
Mély levegővel tisztultam majd Fury-ra néztem, aki vissza adta a mobilom. Feloldottam. A hátterem a húgom volt és én. Elmosolyodtam majd megsimítottam az arcát. Vörös haja göndören omlott vállára s kék szemei csak úgy szikráztak. Ekkor hívtak mire felvettem.
-12-es.-mondtam ridegen majd Fury-ra néztem, jelezve, hogy a Hydra bratyók hívtak abban a minutumban.
-Nálunk van a húgod 12-es. Remélem, most szöksz ki mert kellesz! Ha nem jösz, akkor a húgodnak vége!-diktálta egy rekedt és mély hang mire ökölbe szorult a kezem.
-Ha a húgomnak egy haja szála is meghajlik, olyan csúfos véged lesz hogy a fájdalom szó könnyű kifejezés lesz hozzá mérve.-fenyegettem a férfit aki felnevetett. Ez még jobban felidegesített.
-Várunk vissza..-Remek!-csaptam a falnak a készüléket-Oda kell jutnom.
-Mennyen, de ki kell hoznia onnan egy nőt. Maria Hill!-bólintottam majd egyszerűen indultam meg, de elém álltak a felügyelők. Ez komoly?!
-Ha nem húzzák el a csíkot nem 115 ember lesz a nevemen hanem 120.-diktáktam mire remegve alrébb álltak. Persze elég, lassan és túl megfontoltan.
-Veled megyünk.-mondták Stark-ék.
-Na ez jó lesz!-mordultam fel, majd rideg tekintettel léptem Fury-hoz-Remélem a kocsim meg van még.-erre a kezeim közé dobta a kulcsokat, én pedig nagy léptekkel megindultam a Bosszúállókkal a nyomomban.
Gyűlölöm ezt az egészet. Gyűlölöm!!
Ahogy a kocsimhoz léptem, minden fegyver rám szegeződött-HA AKARTAM VOLNA VÉGEZHETTEM VOLNA MINDENKIVEL!-szálltam be a fekete Mercedes-be mire a fegyverek leereszkedtek. Mellém ült Barnes, mögénk Romanoff, és Banner. Egykori célpontom volt Banner. Ő onnan tudja azt, hogy mikre vagyok képes. De a Hulk-vagyis a szörnyecske benne-Nem akarja, hogy kinyúvadjon a gazdia. Ezért sajnos nem tudtam kinyírni.
Megindultam az autóval majd rideg tekintettel hajtottam egyenessen a Gardedam kertig, ahol a HYDRA bázis található.
Olyan gyorsan mentem, hogy egy átlagos, képzetlen embernek akinek nem olyan jók az érzékszervei mint nekem, simán csak elmosódott képek látszanának.
-Az ott egy kocsi?-pánikokt a hátul ülő férfi.
-El fogjuk csapni!-akadt ki Romanoff is.
-Nem fogjuk.-felelte egyszerűen Barnes mire felé néztem. Csak ült, egy arcrezzenés nélkül, számára ez nem volt rémisztő ami meglepett. Valahogy, nyugodtabb lettem a hangjától.
Majd megnyomtam a kormányom két szélét mire az levált és egy normális fehér bör kormány jött elő nyolc gombal amiket benyomkodtam mire a kocsi megemelkedett.
-Gyűlölöm ezt a szart.-morogtam majd egyszeriben értünk oda a kerhez. Kiszálltam volna, de berontottam a vaskapun végig a pázsiton.
-Nem lehetne kiszállni?-kérdezte Banner mire megálltam és kiszálltam.
Ekkor nekem rontottak mire egyszerűen kezdtem szétkaszabolni mindenkit és, ahogy ez készlett számoltam.
-116, 117, 118, 119, 120, 121, 122..-hagyta el a szám az utolsó szó.
ESTÁS LEYENDO
Polip És Végzet.-{J.B.B. Fan.Fic} (BEFEJEZETT)
FanficA nevem egy szám. Az életkorom, mikor mi. 12-es vagyok, egy olyan világban élek, ahol ha tovább akarok élni a sok patkány között akkor, sajnos baszhatom a jó szívem, és patkányként is kell viselkednem. Sosem gondolkodtam azon, hogy mikor jön el a bú...