Éreztem a szelet, ami befújt a ruhám alá, éreztem pár kósza illatot. Kinyitottam a szemem, és körbe néztem.
Ez már a menny volna? Monica, jól van? Mennyi idő telt el?
Mennybe nem kerülhetek, oda nem való, a magam fajta teremtmény.
De akkor hol vagyok?
Lassan kinyitottam a szemem, de a fény miatt, egyből bezártam azt. Valami vitt engem.
Óvatossan próbálkoztam a szemeim kinyitásával, s mikor ez megtörtént, lesokkolódtam.
Felettem egy Fredrick-hez hasonló, és majdnem ugyan olyan alkatú férfi állt.
-A Hirhedt 12.-es katona.-vigyorogta.
Én miért nem tudok sohasem, nyugodtan meghalni?-Tudod, már jó rég vártam, erre a találkozásra..
-Ismernem kellene téged?-elmosolyodva kezdett elfordulni, majd egy asztalhoz lépett, amin kések voltak, s felvett egyet.
-Tudod, egy embert..ezer féle képpen lehet megkínozni, de nálunk Oroszoknál, ez amolyan művészet.
-Nem kell a szar dumád. Ki vele, ki a tököm vagy?! Legalább had tudjam annak a nevét, akit meg kell ölnöm.-gonosz nevetés tört ki belőle, majd rám pillantott.-Csak nem Fredrick kisöccse?-mosolyogtam, mire széttárta karjait, s meghajolt.-Remek, még egy idióta..-suttogtam.
-Elmeséljem, hogy, hogyan is keveredtél ide?
-Ohh, ne untass. Kezd el, éld ki a perverz bosszúd, és hagyj meghalnom...
-Nem!-kiabált rám-Itt én irányítok, és most, meghallgatod, hogy a pocsék, szánalmas életed, hogy is nem ért véget.-na hajrá.
Persze féltem, egy ilyen helyzetben ki nem félne, de ahogy mindíg is mondtam..."Nevess a halál szemébe".
-Mikor meghaltál, Bucky autójában...
-Azaz én kocsim te analfabéta.-mordultam fel ridegen.
-Tök Mind Egy!-csapott Az Asztalra.-Szóval, mikor meghaltál, és eltemettek, két napja, este elhoztunk.
-Áhh, szóval már sírásók is vagytok. Nem is tudtam, hogy a HYDRA ennyire kiképzett mindenre.
-Pedig tudhatnád, hiszen egykoron, te is Kolonc voltál.-vicsorgott rám. Kolonc. Hányszor is hallottam már ezt a szót? Rengetegszer.-Szóval, ide hozattunk, de kértünk egy kis segítséget, a mi nagyon jó barátunktól...Loki Laufeysontól.-a vér meghült az ereimben a név hallatán-De tartozom neki, az erőd minden cseppjével, cserébe, addíg kínozhatlak ameddíg csak akarlak, mert meghalni, addíg nem fogsz, míg minden erőd...az övé nem lesz.-érintette a kést a bokámhoz.-Sokat kellett várnom arra, hogy felkelj, de ennyit nekem a Bosszú megér.
Lehunytam a szemeim, majd az erőm, össze kezdtem gyűjteni, sosem tettem még ilyet, de most minden erőm, egy helyre próbáltam sűríteni.
A hangszálaimba.
Hirtelen felsikoltottam, minden üveg, tükör kitört, a férfi feje, egyszerűen kipulkadt mint egy lufi, de a láncaim magamról, nem tudtam leoldani.
Éreztem, hogy mindenki meghalt az épületben, hiszen egy ilyet ki élne túl? De rettegtem, hogy talán az érzéseim tévednek.Monica szemszöge:
A föld remegett, ahogy minden tárgy a toronyban. Hirtelen zsibbadni kezdett a tenyerem, s körbe néztem. James szemei, hirtelen csillogni kezdtek, úgy mint soha semmi.
Gyászol egy ideje, Mimi elment, lassan fél éve, de ez a rengés, számomra egy jel volt, hogy talán még most is itt van velünk.
-Ez megis mi a franc volt?-állt elő Romanoff.
-Nem ír, semmilyen földi cuccost a gép-falta a kínait Tony nagy mohón.
James rám nézett, enyhén eltátotta száját.
-Az nem lehet..-mondtam halkan-Ő elment.
-Ő volt az egyetlen aki képes volt ilyesmire a hangjával Monica.
-Mimi meghalt Barnes.-mondta halkan Wanda, megérintve a mellkasát.-Nem jöhet vissza.
-Mennyünk ki a sírjához..-mondtam halkan, ezzel remélve lenyugtatva a hős szerelmest, akinek nem lehet elmagyarázni, hogy elment.Mikor kimentünk a sírjához, a szél táncoltatni kezdte a hajam, s nekem mosolyognom kellett.
Lassan elindultunk csoportossan a sírhely felé, majd megálltunk, a...
-Ültettél új virágokat?-nézett rám Barnes, egy halvány mosolly.
-Én nem!-jelentettem ki-Ezt a virágot, Mimi utálta. Büdöske..-hajoltam le, majd megláttam, hogy a sírhelyen már nincs ellapogatva a föld ahogy hagytam.
-Ki ásták..-suttogtam, s hirtelen a mellkasomban a szívem gyorsabb ütemet vert, s ekkor hirtelen egy villám, majd, Thor fogadott minket.
-Loki!-mi van?-Loki felélesztette...Mimi...felkelt..-lihegte, s láttam, hogy még az isten is elfáradt valamiben.-Lokit már keressük, de most őt kell megtalálnunk.
-Azt akarod mondani, hogy Mina él?-nézett Tony, Thorra, aki bólintott.-Akkor mit ácsorgunk még? Találjuk ki, hogy hová vitték!
DU LIEST GERADE
Polip És Végzet.-{J.B.B. Fan.Fic} (BEFEJEZETT)
FanfictionA nevem egy szám. Az életkorom, mikor mi. 12-es vagyok, egy olyan világban élek, ahol ha tovább akarok élni a sok patkány között akkor, sajnos baszhatom a jó szívem, és patkányként is kell viselkednem. Sosem gondolkodtam azon, hogy mikor jön el a bú...