-Kész.-állt fel Stark, majd kiment ahogy Banner is.
-Látod..nem volt vészes.-mosolyogtam halványan James-re.
-Ígérd meg, hogy velem maradsz.-ölelt át mire vissza öleltem. Ilyet, nem ígérhetek neked.
-Ígérem, hogy örökké szeretni foglak. Ezt sose feledd.-mondtam halkan és csak öleltem.-Egy valamire, meg szeretnélek téged kérni-dőltem hátrébb-Ha kiszeretsz belőlem, akkor mondd el nekem.-néztem mélyen a szemébe-Ha véget érne az utam, kérlek-csillant fel pár könnycsepp a szemembe-Tudd, hogy veled vagyok a legboldogabb, és ha bármelyik bevetésen is lelőnének engem akkor vigyázz a húgomra.
-Amíg veled vagyok, nem eshet bajod. Szavamat adom.-fogta meg a kezem mélyen a szemembe nézve.
Nem tart semmi örökké James.
-Rendben.-mosolyogtam halványan.
-Éhes vagyok!..-azonnal felálltam.
-Gyerünk...remélem Monica nem cseszte el.-sóhajtottam, majd megindultunk mikor észre vettem, hogy mindenki evett.-Jó étvágyat.-mosolyogtam majd szedtem James-nek és megmelegítve elé tettem.
-Jézusom...te házi asszonyosodsz!-nevetett a hangya mire össze néztem James-el. Háziasszonyosodom? Ember, az vagyok,voltam és leszek is!
-Mennyinek nézek ki?-kérdeztem mosolyogva, majd Kivettem a mikróból a gőzölgő ételt és James elé tettem egy villával, s magamnak is mertem.
-20, 21.-találgatott a hapek mire felnevetettem jóízűen, ahogy a többiek is.
-86 éves vagyok. James több mint 100 pontossan 103. A kapitány 94.-mosolyogtam mire ledöbbent-A vörös húgom aki 14-nek néz ki 85 éves.-nevettem.-És engem, annak idején erre neveltek..csak nem igazán érdekelt inkább...buliztam.-töltöttem innivalót James-nek egyszerűen.
-Köszönöm nyuszi.-adott csókot mire elmosolyodtam. Nyuszi?
-Szívesen.-öntöttem magamnak is majd leülve mellé enni kezdtem.
-Nagyon finom lett Mia!-dícsért meg Stark. Neki minden főztöm bejön.
-Köszi Tony, de a húgommal közössen csináltuk.-molyogtam.
-Meg taníthatsz majd rá.-morogta Mon mire rá néztem.
-Ezt nem mondod komolyan. Két évvel vagy fiatalabb mint én és annó szíjat hasítottak a hátadon, ha nem segítettél...te mit csináltál?-képedtem el.
-Háát...-felvontam a szemöldökeim, de valahogy nem akartam tudni, amit szóvá is tettem.
-Nem akarom tudni.-morogtam majd ettem tovább, mire egy kezet éreztem a combomon. Nem James. A hangya?!
Jaj istenem. Le akartam lökni, de nem tudtam. Nem tudod mibe keveredsz bele öcsém. -A kezed!-morogtam rá mire mindenki ránk nézett hangot adva, hangya tevékyenségének.
-Mi van vele?-orrba vágtam mire a falba fejelt hátra fele. Megráztam a kezeim, majd megigazítottam a hajam.
-Rossz helyen volt.-morogtam, s talán észhez is tért.
-Jól vagyok!-szipogott majd a vizébe ivott. Elhiheted, hogy nem érdekel senkit innen.
-Mit csinált?-kérdezte James mire a pasasra néztem.
-Szívás..-mondtam halkan.... James kirántotta az asztal mögül, én pedig csak figyeltem és ettem továbby ahogy mindenki. Tudta az egész banda, hogy James milyen, így ez nem volt meglepő.
-Az enyém, ne merj rá nyomulni többet vetted?-morogta mire felálltam és melléjük léptem. Nem féltettem James-t, ez a srác még ahhoz is gyenge, hogy engem elverjen, nemhogy őt! Lassan a vállára tettem a kezem, James már a szemeimbe nézve, kezddte elereszteni, de ez a pasi a verést úgy vonzza mint a mágnes a fémet.
-Túl jól néz ki ahhoz, hogy veled legyen.-erre én kaptam el a torkát mire James elmosolyodott, s keresztbe fonta, mellkasa elött a kezeit.
-Na ide figyelj barátom, ha még egyszer a szádra veszed őt.. garantálom, hogy vissza tér belőlem a 12-es Katona és ripityára töröm a csontjaid vetted?-James átölelt hátulról mire elmosolyodva felnéztem rá, de nem eresztettem a pasast.
-Szeretlek nyuszi.-puszilt meg.
-Én jobban Maci.-fura ez a becézgetés, de bejön-Értetted, te genetikai hulladél?-fogtam szorosabbra.
-I-Igen.-mokogta mire elengedtem-Ribanc.-erre James behúzott neki egyet, s a pasi repült vagy hét métert a nappaliig.
-Mi lenne, ha nem törnétek össze mindent?-kiáltott Tony.
-Bocsii!-kiáltottam vissza.
-Kaja?-néztem rá, mire bólintott és vissza ültünk a helyünkre majd ettünk tovább, mintha misem történt volna.
-Nem akartok elköltözni?-nézett ránk Stark mire elnevettem magam.-Vigyétek Parkert és a húgodat, de komolyan mondom, hogy alig vannak idegszálaim.-rázta a fejét.
-Hiányoznék neked Tony.-mosolyogtam-Ha meg nem akkor én megyek.-vontam vállat.
-Úr isten-pattant fel Monica mire megugrottam.- Láttam, egy eladó házat a környéken. Igazából társasházban van, de nagyon jó állapotban van. 4 hálószoba, 2 fürdő, 1 nagy konyha, jön hozzá a tetőrész ami csak a miénk lehetne közel van a toronyhoz és a sulihoz!-diktálta mire Tony-ra néztem.
-Veszek egy házat.-nevettem halkan.
-El mész?-kérdezte Morgan.
-Nem messze. És te döntöd el, hogy mikor tegyelek ágyba.-mosolyogtam rá mire hatalmassat bólintott.
-Majd egyszer ott aludhatok?-mosolygott bízva benne. Még jó, hogy prücsi!
-Ha Mia meg engedi!-szabta ki Pepper.
-Amikor csak akarsz.-mosolyogtam-Gyerünk hugi megvesszük.-álltam fel-Majd jövünk.-mosolyogtam majd felmentünk a szobámba. Felkaptam egy fekete farmert egy fehér garbóval majd a hajam egy kontyba fogtam. Feltettem az ékszereim majd ajkaimra vörös rúzst tettem és bele léptem a magassarkú csizmáimba. Megfogtam a tárcám illetve a napszemüvegem is felvettem. Kinnt nem volt túl jó idő sütött a nap de hűvös szél fújt.
-Meg van a telefon számuk.-így hát elkezdtem hívni a ház tulaját. Letárgyaltunk mindent, mindent elmondtak a házról söt küldtek képeket is. Én pedig meg mondtam hogy utalom a pénzt addíg kapjam kézbe a papírokat.-Gratulálok az öné a ház!-rázott velem kezet a nő majd a kezembe adta a kulcsokat majdnem egy hónap után.
-Köszönöm.-feleltem. Egy lift vezetett felfelé amin felmentünk a húgommal. Ahogy felmentünk a liftel már a házunk elötti ajtónál is voltunk. Egy lépcső volt az ajtónk mellett lerácsozva. Ahhoz is kaptunk kulcsot. Beléptünk a házba mire egy csodás és hatalmas nappali fogadott. Az ajtó mellett egy kalap tartó illetve egy fogas na meg egy cipős szekrény volt.Nagyon modern volt a ház amiért oda volta.. Egy fekete bőr kanapé elött egy üveg dohányzó asztal volt amivel szemben egy hatalmas plazma TV helye.
Kell venni.
-Hugi mérd le.-bólintott majd neki kezdett. Jobbra egy gránit pult választotta el a konyhát és a nappalit ami nagyon tetszett. A konyha felvolt szerelve. Mosogató gép, sütő, hűtőszekrén! Tökéletes állapotba ami megmagyarázza miért volt ilyen kibaszott drága ez a ház. Tovább mentem mire egy hosszabb folyosó fogadott.
-Elvileg a szobák hang szigeteltek mivel voltak hangprojectorok-diktálta a húgom a telefonjában olvasva a dolgokat.
-Mit kezdjek egy hangszigetelt szoba csoportosulattal?!-nevettem mire hulla komolyan rám nézett-Ne gondolj mindíg mocskos dolgokra.-morogtam majd benyitottam sorba a szobákba amik üresek voltak és fehérek.-Oké..milyen színű szobát szeretnél? Na jó ez hülye kérdés volt. Írj fel piros illetve barack színű festéket.-bólintott majd a jegyzetei közé írta-Ugye nem feküdtél le vele?! Vágom hogy 84 vagy mennyi vagy de alapvetően csak 14.-bólintott.
-Nem akarok lefeküdni senkivel. És Peter kedves. Bírnád!-mosolygott mikor leellenőriztük a fürdőket amik egész szépek voltak sőt! Tökêletessek.
-Ha te mondod!-vontam meg a vállam mire hívott James. Alrébb sétáltam majd felvettem-Szia igen?
-Szia. Beszêlnünk kéne..
-Hallgatlak.
-Nem szeretnék még elköltözni/
-Tudom maci.-nevettem fel hiszen tudtam hogy nem akar költözni-Egyenlőre csak mi ketten jövünk a húgommal. Tony-nak elég nagy terhek vagytok ti is. Amúgy meg értelek. Nem érzed még magad biztosnak de ez természetes.
-Tudtam hogy megértesz nyuszi.
-Ez alap! Itt leszünk még egy kicsit mert el kell ugranom vásárolni. Holnap segíthetnél kifesteni. Én nem nagyon vágom az ilyesmit.
-Bármikor nyuszi. Megyek fürdök..majd gyere.
-Okés.-azzal letettem.-Gyere megvesszük amik kellenek!-bólintott majd rohant is. Mire való a pénz ha nem költhetsz?!
A kocsimba ültünk miután bezártuk az ajtót majd megindultunk az egyik bútor és technikai áruházba.
Ahogy beléptünk letámadtam egy eladót.
-Elnézést de szeretnék vásárolni és a legjobb lenne ha még ma ki tudnák szállítani a cuccokat.-látszólag megleptem de célratörő vagyok és nekem most a cél a ház befejezése.
-Ez meg oldható. Kérem mondják el hogy mikre van szükségük!-a TV-ket ahogy leírtam egyből írta is hiszen levágta hogy miről van szó na de az ágyak...
-Ez?-néztem a húgomra aki egyből bólintott a fehér kétszemélyes egyszerű ágyra.-Akkor lenne ez és még az ott.-mutattam egy fekete, fém keretes ágyra. A fával mindíg meggyűlik a baj!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Polip És Végzet.-{J.B.B. Fan.Fic} (BEFEJEZETT)
Hayran KurguA nevem egy szám. Az életkorom, mikor mi. 12-es vagyok, egy olyan világban élek, ahol ha tovább akarok élni a sok patkány között akkor, sajnos baszhatom a jó szívem, és patkányként is kell viselkednem. Sosem gondolkodtam azon, hogy mikor jön el a bú...