15.fejezet

1K 56 0
                                    

*A szerelem lett a drogom..*

Ahogy kiléptem az ajtón elém állt Thor..
-Épp veled akartam beszélni..-mosolygott mire kilépett James. Mit akarhat? Csak nem valami baj van, ne adj isten Lokival?!
-Itt vagyok mondd.-mosolyogtam, mire megfogta Thor a kezem. Balhé szaga van a dolognak már most. Pedog még megsem szólalt.
-El a kezekkel Odison.-én hátrébb léptem James hangjára, majd intettem az Isten felé búcsúzásként, és elhaladtam mikor mellém sietett James. Csak mosolyogni tudtam, és kezdtem érezni, hogy végre valakinek fontos vagyok.
-Most döntsd el, hogy mi legyen főnök.-vigyorodtam el előre menet a stég felé. Tony-ék már látszottak intettek is, mire elkapta a könyököm majd magához vont és megcsókolt. Hirtelen jött, de lepkéim is sietve kezdtek rebkedni. Gyomrom aztán borsó méretűre zsugorodott, de nem akartam ellenkezni. Ő lett, a legrövidebb idő alatt, a legfontosabb számomra.
Átfonta a derekam körül a kezét, ami lejebb csúszott a fenekemre, én azonnal ráá csaptam, és az egyből feljebb haladt. Lassan elléptem tőle, mire villantott egy ezer Wattos mosolyt és nyelvével megérintette szemfogát engem méregetve. Én teljessen vörös lettem majd meglöktem és, ekkor kezdtek imádkozni Stark-ék.
-NA VÉGRE!-áldotta az eget Stark nagy hálával, amit nem tudtam mire venni, de selytettem, hogy James-el és velem Kapcsolatos az imádsága.
-Eddíg tartott?-forgatta a szemeit Natasa én pedig felnevetettem és vállat rántottam.
-Makacs vagyok.-feleltem büszkén közéjük lépve.
-Na..most, hogy már nem leszel öreg macskás néni elmondanám, hogy Peter megkérty hogy legyek a barátnője.-lesokkoltam mire elém állt Peter, mint egy fabábú. Végig mértem, szegényem be volt tojva, így fogalmam sem volt róla, hogy hogyan kellene őt kezelnem.
-Korod?-mértem végig.
-16..-felelte, mire Wanda felé néztem aki bólintott megerősítés képp. Miért kell ezeknek a szerelem?
Sokszor gondolkoztam ezen, de aztán persze mint a nagy bölcsek, valahogy én is rájöttem.
Ő a húgom első szerelme, ami nagyon fontos az életében. Most szerette meg, a szerelem érzését Peter-el. Azt hiszem, mellette jó helye lenne a húgom.
-A húgom 14 éves. Nem alhatsz vele, és főként nem húzhatod meg!-adtam ki a parancsot-Majd ha 18 lesz.-forgattam a szemeim.
-É-értettem Mia.-mondta a srác makogva, de csak állt elöttem.
-Miért vagy még itt?-kérdeztem bunkón, mire a húgomhoz rohant és megölelte.
Leültem a stég szélére s mellém ült James, össze fűzte az ujjainkat, én pedig fejem, a fém vállára hajtottam.
-Elmondjam, hogy mi a gáz?-néztem rá, meglátva, hogy Fury sietve halad felénk.
-Na, mi kisasszony?-simított a fülem mögé egy tincset.
-Az, hogy Fury közeleg.-és rre az égbe harasnt, repedt fazék hangja, ami már idegesített.
-Akció van! Loki ellopta a követ!-lebbent be Fury-A te ruhád.-adott egy gyűrűt amit, ahogy felvettem és megnyomtam a kövét rajtam egy bőrruha lett, ami takarta a kezeim és a lábaim. Az övemen egy szám volt.
-12..-mondtam halkan-Szóval vissza kéne térnie a pszicho énemnek..-mondtam halkan mire Fury felém dobott egy táskát. Fegyverekkel volt tele.
-Kérem Mia..-bólintottam majd átadtam a táskát James -nek.
-Te vagy a stukkerek királya.-elnevette magát majd bólintott és megcsókolta a fejem ami nagyon sok érzést keltett bennem.
-Kellek?-nézett rám húgom, akinek az erője talán gyengébb mint az enyém, de hasznos. Tűz! Lángra tudja magát lobbantani, de már egyszer mondtam is.
-Csak, ha tudsz magadra vigyázni!-morogtam mire elém állt. Tudtam, hogy tud. Tudtam, hogy nem tarthatom örökké kalitkában, és azt is, hogy ideje felnőnie valamelyest szinten.
-Tudok!-bólintottam, mire Fury átadott neki egy gyűrűt amit felhúzott, majd rajta is egy ugyan olyan ruha lett mint rajtam egy számmal.
-13.-mosolyogtam majd megölelte.-Tudod, hogy kell használni nem?-dobtam felé egy P90-est amin nagyot mosolygott.
-Ez meg?-nézett rám Stark kételkedve.
-Hosszú.-mondtam ki kerek perec, öveimre pisztolyokat, késeket és pár gránátot feltéve.
-Akkor mesélj.-állt elém Natasha. Mélyen szívtam be a levegőt, és egyenesedtem kim
-Nem 18 vagyok...és a húgom sem 14.-mondtam ki kerek perec-A világháború alatt, Peggy Carter lefagyasztott minket. Rajtunk akkor kísérleteztek és kiképeztek. Aztán itt vagyunk. Lényegtelen.-legyintettem.-Fury tudta. Hisz utána nézett a szüleinknek.-a pasas bólintott-Éjszaka, szöktem el. Peggy felkeresett, mert tudta, hogy képes lennék a harcra. De velem tartott Monica. Kiképeztek, majd lefagyasztottak. Aztán kiolvadtunk a Hydra-nál, ahol találkoztunk a Maximoff ikrekkel és megszöktek.-rántottam vállat-De engem, nem hagytak meglépni.-mondtam halkabban.
-Te szent isten..-nevetett fel Stark-Vén asszony vagy?-beintettem neki, ez a legnagyobb dolog amit fel tudott fogni? Hogy nyanya vagyok?

Már a gépen ülünk és a S.H.I.E.L.D főhadi szállása felé haladunk. James mellém ült, mire rá néztem. Rettegtem.
-Gyere..-tárta szét a kezeit, mire hozzá bújtam, és mélyen beszívtam az illatát.
-A korom miatt löktél el magadtól?-nevettem fel mire elmosolyodott, de tovább ölelgetett.
-Nem akarok pedofil lenni.-elnevettem magam majd felnéztem rá.
-Te hülye vagy, nem pedofil.-forgattam a szemeim mire orromra koppintott.
-Ki fognak esni!-csókolt meg, majd meg is érkeztünk. Lábamon egy magassarkú volt, amit imádtam hisz hosszú volt, csatokkal biztosított, hogy ne essen le rólam és platformos.
Ahogy felálltam, ugyan akkora voltam mint James.
-Magasabb vagy.-mosolygott.
-Platformos magassarkú.-feleltem majd nyomtam a szájára egy csókot és egyszerűen kezdtem ropogtatni a kezeim.
-A két Hargreews gyakorol!-parancsolta Fury.
-Ha az erőmet használom egy repülőn, valószínűleg koporsó lesz, de oké.-vontam vállat majd a nagyterem felé indultunk amihez Hill vezetett kettőnket.. Ott minden le van biztosítva, így nyugodtan használhatjuk az erőink.-ezzel a szöveggel vezetett minket oda a nő.
Elkezdte a tüzet táncoltatni húgom, az egész testén, majd megfogtam a kezét mire a tűz átterjedt rám, és az üveg felé fordultam (ami golyóálló volt)majd felsikoltottam, mire az szétrobbant én pedig elfolytottam a tüzet, ahogy a húgom is. A gyakorlás után haladtunk vissza mikor...
-Loki egy vérbeli ripacs-hangzott fel Tony-Virágokat akar, felhajtást. Szobrot állítana magáról hogy rávésse a nevét.-elnevettem magam mire a "komoly" gyűlés és egyben megbeszélés közben egyszeribe, néztek rám szúrós szemekkel.
-Mondja a playboy, akinek van egy torny a vezetéknevének a feliratával!-mindenki felnevetett-Amúgy, ha Lokinál van a kocka-álltam egy gép elé-Akkor az a kocka, bocsájt ki valamilyen mennyiségű sugárzást!-kezdtem kutatni-Ezt még Peggy egyik felettese tanította nekünk-tettem halkan hozzá.
-Penge a csajod..-mondta halkan Sam, James-nek.
-Tudom-felelte mire elmosolyodtam háttal a tömegnek. De folytattam a parancs kiírását, hogy el tudjam minden aktakukacnak küldeni azt, hogy mit keressenek.
-Csak annyi lenne a dolguk, hogy megnézzék az állomásokon lévő sugárzást mérőket, és ha van változás meg van Loki!-álltam fel, kiadva a parancsot minden géphez egy Enter megnyomásával mire keresték is az akta kukacok. Aztán agyalni kezdtem.
Mi van ha,...túl könnyű megtalálni.
-Loki tud bármit a kockáról? A sugárzásról amit kibocsájt?-pillantottam Stark felé aki vállat rántott.
-Nem semmi..-mondta halkan Stark mire felegyenesedtem.
-Én mentem és ledőlök szunyálni...-nyújtóztam-Oldják meg, ha kell valami segítség, akkor tudják hol vagyok.-sóhajtottam majd megindultam mire James elkapta a karom, és húzott maga után. Ekkor egy szobába toppantunk ami üres volt..
Egyszerűen csukta be az ajtót, mire neki löktem a falnak és megcsókoltam amibe ő bele mosolygott.
-Szeretlek..-suttogta mire elmosolyodtam. Szeret?
-Én is téged..-erre levette a gyűrűm mire eltűnt rólam a bevetési ruha....most azt érzem, csak ketten vagyunk a világon! Szét csatolta magán a golyóálló mellényt, majd levette a fekete dzsekit és a pólót mire a falnak nyomott és a nyakamhoz hajolt. Apró csókokat nyomott a nyakamhoz, mire felsóhalytottam észre sem vettem és már a dereka köré font lábaimmal kapaszkodtam belé.
A falnak nyomta a hátam, majd a kulcscsontomhoz hajolt és megszívta. Fejem hátra vetettem, és egyszerűen tértem vissza James-hez és a hajába túrva hosszassan megcsókoltam, mire ő elfeküdt. A csípőjén ültem elöre hajolva..kezei a fenekemen voltak, és felcsúsztak a bikini felsőmhöz, és szétoldozta azt..
-Gyönyörű vagy..-suttogta mire fordított az állásunkon. Fölém kerekedett, majd magunkra rántotta a takarót az én gyomromban a pillangók úgy repkedtek mintha versenyeznének. Minden össze folyt és már csak ketten voltunk. Nem volt gond Lokival, és nem volt most sem S.H.I.E.L.D sem HYDRA.
James Buchanan Barnes elvette az eszem, a szívem és az fix, hogy teljessen beleestem! Teljessen elvesztettem az eszem.

Polip És Végzet.-{J.B.B. Fan.Fic} (BEFEJEZETT)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora