Şafak Vakti Bozkurt Bölüm 25

3.1K 188 68
                                    

İyi okumalar, umarım beğenirsiniz oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın 🥰

Yağızdan:
Görevlendirme sonrası herkes yerine dağılıp uyumaya başlamıştı. Bende yarım saat önce kendi çantamı alıp yatmaya geçmiştim ama pek uyuyabildiğim söylenemezdi. Daha fazla boşa çabalamaktan vazgeçip ayağa kalktım, en azından nöbetdekileri gezerdim.

Ahmet'in yanına gittim ili olarak,
+ Koçuk durumlar ne?

Ahmet: Temiz komutanım gelen giden yok.

+ Tamam dikkatli ol sen yinede. İki saat sonrada birini uyandır sende git yat.

Ahmet: Emredersiniz komutanım.

Ahmetten sonra şerefin yanına gittim, yanına gelmemle irkildi, başını kaldırdı.

Şeref: Bir sorun mu var komutanım?

+ Silah sende oğlum varsa da sen söyleyeceksin.

Şeref: Yok komutanım.

+ İyi bari, sen yinede gözünü ayırma en ufak hata bile istemiyorum. İki saat sonrada uyandır sizin tümden birini senin yerine geçsin.

Şeref: Emredersiniz komutanım.

Son olarak da bizim itin yanına gidiyordum yavaş adımlarla. Benim adım seslerini duyunca kısa bir an kafasını kaldırdı sonra geri eski pozisyonunu aldı. Bende yanına yattım onun gibi yüz üstü.

+ Ee koçum var mı yorgunluk?

Kerem: Yok Komutanım.

+ Olmasın zaten tüm gece burdasın.

Kerem: Komutanına değil de arkadaşıma birşey söylemek istiyorum iznininle komutanım.

+ Şöyle Kerem.

Kerem: Niye kızdın ben Asena gitsin diyince? Risk falan deme boşuna yemem ben.

+ Dediğin gibi riskli gerek yok buna.

Kerem: Ne riski oğlum kız bordo hayatı dağlarda geçiyor. Bide üstüne istihbaratcı. Daha tehlikeli şeyler de yapmıştır illa bu kız. Onun yerine ben ona birşey olacak diye korktum it gibi desene. Hani dürüstlük?

+ Saçmalama, ben herkes sağ salim dönmek istiyorum o kadar.

Kerem: (Jin bedew e, Fermandar. Em ji jinên bedew hez dikin. Gava ku em gihîştin wir, em ê kêfa wî jî bînin.)
Kadın çok güzel Komutan. Güzel kadınları severiz. Oraya gittiğimizde biz de onun keyfini çıkaracağız. Dediğinde o yüzden mi (Kûçikên mîna we nikarin qala wê bikin) Senin gibi köpekler onun hakkında konuşamaz dedin?

Bunun Kürtçesi bu kadar iyimiydi ki?

+ Senin Kürtçen iyimiydi bu kadar?

Kerem: Ben Mardin'de Kürtlerin arasında büyüdüm. Elbette birşeyler anlıyorum. İyi konuşamıyorum diye anlamıyorum demek olmaz.

+ Yanlış anlıyorsun kim olsa aynısını yapardım. Hiçbir kadın hakkında hele de türkse o kadın böyle konuşamaz o it oğlu.

Kerem: Öyle olsun bakalım.

+ Sen yat ben dururum diyecektim ama vazgeçtim. Kaşındın sen kal burda tut nöbeti. Yatmaya gidiyorum ben.

Yeniden çantama doğru ilerledim yatmaliydim.

Asena:
Sersemlemiş bir şekilde uyandım. Kolumdaki saate baktım 4 e geliyordu. Yani Kerem uzun süredir nöbet tutuyordu. Çantamda suyumu alıp içtim sonra da olabildiğince sessiz şekilde Keremin yanına gittim.

Şafak Vakti Bozkurt ~ Nemrudun Kızı ~ Bordo BerelilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin