פרק 26: החלום הרע

690 51 9
                                    

נ.מ דראקו
יצאנו מחדר הנחיצות שאני לוחץ חזק את ידו של הארי.
התקדמנו למשרד של פרופסור מקונגל, הארי פתח את הדלת וגופי קפא. הוא ישב שם והסתכל עליי במבט גועלי ומבטו עבר לידנו השלובות שלי ושל הארי.
הוא קם ממקומו והתקדם אליי, התחלתי להתנשם בכבדות, ראשי התחיל להסתובב והתחלתי לראות נקודות שחורות. הארי שם לב למצב והתחיל ללטף את גב ידי עם אגודלו.  "הכל בסדר" הוא לחש לי. מגעו החזיר אותי טיפה לקרקע ועזרתי אומץ לצעוק על אבי "תעוף מפה עכשיו!" הוא התעלם והמשיך להתקדם "פטריפוסוס טוטאלוס" הוא אמר וגופו של הארי קפא והוא נפל על הרצפה. התחלתי להילחץ, התחלתי להתנשם שוב בכבדות וכל גופי קפא כמו בטון. הוא הגיע אליי ולחש באוזני "חשבת שתצליח להתחמק ממני?"
הוא התחיל לגעת בגופי והתחיל להוריד לי את הגלימה, לא יכולתי לזוז. הרגשתי שאני דבוק לרצפה.
"אלוהמורה!" שמעתי מבחוץ קול נשי צועק.
הרמיוני נכנסה לחדר והעיפה את אבי אל הקיר.
"פעם אחרונה שאתה מתקרב אליו!"
יצאתי מהקיפאון ונפלתי אל זרועותיה של הרמיוני.
התחלתי לבכות בזמן שהיא מלטפת את שיערי, "ששש, הכל בסדר אני פה"
הרמתי את ראשי וניגבתי את דמעותיי "תודה"
"הוא הולך לאזקאבן" היא אמרה שהצביעה עם ראשה לכיוון אבי
הנהנתי במהירות עם חיוך על פני.
הרמיוני הוציאה את הארי מהקיפאון ויצאנו מהמשרד שראשי עדיין מסתובב.
הלכנו לכיוון האגם ונשכבנו על יד העץ הקרוב.
ראשי על ברכיו של הארי בזמן שהוא מלטף את שיערי והרמיוני משמאלי.
פתאום עייפות נפלה עליי ושקעתי לשינה עמוקה.

התעוררתי בבית שלי, אין לי מושג איך הגעתי לשם, אבל הגעתי לשם. קמתי מהמיטה ושמתי את המשקפיים שלי. רגע מה? ממתי יש לי משקפיים? לא משנה, אני לא רואה בלעדיהם. ירדתי לסלון וראיתי שם אישה עם שיער ג'ינג'י ארוך וגבר שממש דומה להארי, עם משקפיים כמו של הארי, ושלי...
רגע, לא יכול להיות, זה לא ההורים של הארי!
פתאום הדלת נפתחה ואבא שלי הופיע שם.
הוא התקרב אלי ואני הלכתי אחורה עד שנתקעתי בקיר. הוא התקרב עוד ועוד עד שהיה בינינו רק סנטימטרים ספורים.
"אתה לא תתקרב לבן שלי יותר" הוא אמר בלחש  והוציא את השרביט שלו. הוא כיוון את השרביט לכיווני.
"אבדה קדברה!"
התעוררתי בבהלה כשכולי מזיע.
"בייב? הכל בסדר?" הארי שאל.
"כן סתם... סתם חלום רע" אמרתי.
~~~~~~~~~~~~
יש לנו מחסום כתיבה וזה מה שהצלחנו לכתוב אחרי שהכרחתי את לונה להמשיך לכתוב את החלק האחרון
*שאלה
אכלתם? שתיתם? ישנתם טוב?
נשמח לשמוע מה אתם חושבים על הפרק
עד הפרק הבא תקיאו קשת✨🌈
אוהבות לילי ולונה

ביום שונאים בלילה אוהביםWhere stories live. Discover now