Terasa ada tangan yang melingkari pinggangnya dari belakang, tubuh dipusing menghadap wanita kesayangannya itu. Bibir pink Haura tanpa secalit lip stick cukut membuatkan Syed Athar geram, bibir itu diusap dengan ibu jarinya.
"sayang jangan la pandang Hubby macam tu, tergoda tahu tak" Syed Athar menutup mata dengan tangan kanannya.
Haura menarik tangan si suami dan mereka bertentang mata buat seketika, kedua belah tangannya naik merangkul leher si suami.
"ye ke tergoda, dulu Haura selalu je berkemban depan hubby tapi dia buat tak tahu je" kata Haura jari terlunjuknya dicucuk-cucuk pada dada bidang si suami
"Entah la, hubby pun tak ada jawapan. but now sayang makin hot and sexy dimata apa" matanya menunjukkan isyarat pada dada Haura dan tangannya meramas daging punggung si isteri
"hubby!..."terjerit Haura saat diperlakukan sebegitu.
Syed Athar hanya melepaskan tawanya lalu memeluk erat Haura.
"okey hubby nak pergi kerja dah ni, i wanna see my babies"Syed Athar menapak kearah baby court diikuti Haura dibelakangnya.
"Daddy nak work okey, aisar and aisya jangan naughty, jangan susahkan Ibu. Daddy balik nanti kita borak-borak okey. Love you " dahi dan pipi si abang dikucup sayang bergitu juga dengan si adik
"love you too sayang. bye" Haura menyalami tangan kanan suaminya lalu Syed Athar pun bergerak ke pintu dan meninggalkan mereka.
🌸🌸🌸
Sedang asyik Haura berborak dengan mamanya didapur sementara anak-anak masih lena setelah disusukan tadi. Hampir sejam didapur kedengaran suara anaknya menangis dengan pantas Haura berjalan menuju ke biliknya. Pintu yang tidak bertutup rapat ditolak.
Terkejut Haura disaat melihat abangnya iaitu Aryan Lee yang mendodoikan anaknya dipangkuan. Pintu dibuka luas dan Haura melangkah kearah mereka.
"abang Ar buat apa dekat sini?" Aryan memusingkan badannya memandang Haura.
"Aku datang ni nak melawat anak buah aku tak boleh ke" bayi yang didukung mulai senyap dipangkuan Aryan
"boleh....Haura tak tahu pula abang sukakan baby" kata Haura saat melihat Aryan Lee duduk disofa bersebelahan katil.
"mesti kau tertanya-tanya palas Maria dengan Ariz kan. Athar tak pernah bagitahu kau?"
"tak..Athar dia taknak buka air abang Ar" balas Haura lantas duduk dibirai katil.
"dia taknak buka aib aku atau dia cuba tutup aib sendiri" sinis kata abangnya itu
"ma..maksud abang"
"waktu aku dengan Athar last year study dekat London dulu, Athar yang kenalkan aku pada Maria. Dia dare aku untuk buat perempuan tu jatuh cinta dengan aku dan tunjukkan kehebatan aku as a man. Tapi macam yang kau nampak Maria memang perempuan yang baik, seminggu sebelum tarikh tamatnya dare aku tu Maria ajak aku kawin sebab dia tak bak buat benda haram tanpa ada apa-apa ikatan" Aryan Lee bangun dan meletakkan Aisar ke dalam baby court semula.
"Jadi kenapa abang buat Kak Maria macam tu, dia tak salah abang?" Haura memandang abangnya
"memang dia tak salah, yang salah tu laki kau. meh sini aku bagi tahu kau plan sebenar. Aku yang perangkap kau dengan Athar dulu atas persetujuan dia sendiri, kau dengan Athar kawin supaya kami boleh teruskan hubungan macam dekat London dulu. Dalam masa yang sama aku suruh Athar seksa kau sampai kau merana dan minta cerai dari dia. tup tup Athar main kau sampai lekat pula"
"apa abang merepek ni ha.. gila ke"kata Haur sedikit kuat
"aku tahu kau tak suka berkongsi kan Haura, but I'm sorry aku rasa dia dulu sebelum kau" Aryan Lee ketawa sambil berjalan kesisi Haura yang tegak berdiri disisi katil. Air mata Haura mulai menitis menuruni lekuk pipinya.
YOU ARE READING
Peluang Kedua Untuk Dia
RomanceKahwin aturan ibubapa tidak bagi mereka, perkahwinan yang dirancang ganjaran harta dan kemewahan jadi taruhan namun bukan itu tujuan utama, perkahwinan adalah dasar untuk mengaburi hubungan terlarang antara kawan baik, adik perempuan sebagai taruha...